U każdego pod pojęciem szczęście, kryje się coś innego. Dla niektórych jego definicją są chwile spędzone z rodziną i przyjaciółmi. Inni za szczęście uznają nowe buty, torebkę, czy willę z basenem. Jest wiele rzeczy, które przyczyniają się do naszego wewnętrznego spełnienia i radości. Jeżeli miałabym mówić o sobie, to ciężko mi zliczyć na palcach u rąk momenty, sytuacje, czy rzeczy, które powodują, że w środku mam ochotę skakać do samego nieba, ale jest to m.in., blog, rodzina i przyjaciele, muzyka, zgrupowania typu kolonie/obozy, inspirujące i ciekawe miejsca. Ogólnie nie jest potrzeba wiele zachodu, by mnie uszczęśliwić.

Wydaje mi się, że czasami trzeba sobie w spokoju usiąść i przemyśleć kilka rzeczy. Powinniśmy zliczyć, co daje nam szczęście, a co je hamuje. To, co jest definicją naszej radości, powinno być przez nas pielęgnowane i pogłębiane. Zaś to, co je hamuje i ciągnie nas w dół, powinniśmy skutecznie odsuwać od siebie i swojego życia, bo tylko w taki sposób zadbamy o siebie i swoje dobre samopoczucie.

A ty? Co widzisz, gdy zamkniesz oczy i pomyślisz o szczęściu? 








|| jacket - sammydress ||
|| blouse - new yorker ||
|| leggins - nn ||
|| shoes - adidas ||
|| bag - sammydress ||

29 komentarzy:

  1. jak wyobrazam sobie szczescie? Wymarzona praca, dom, usmiechnieta, przytulajaca sie rodzina, odpoczynek, dobra ksiazka, pies, imprezy od czasu do czasu, przyjaciele w okol i generalne odczucie, ze wszystko jest dobrze <3

    https://dorey-doorey.blogspot.com/2017/08/holidays-2k17.html

    OdpowiedzUsuń
  2. świetny zestaw :) moja pełnia szczęścia jest jeszcze w fazie marzeń przy zamkniętych oczach, ale moje szczęście, czyli mój narzeczony jest zawsze blisko :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Dla mnie szczęście to zbiór małych i dużych rzeczy, które sprawiają uśmiech na mojej twarzy, spełnione marzenia i sytuacje, dzięki którym rozumiem wszystko lepiej, ale to również czas spędzony z najbliższymi.

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo fajna stylizacja. :) Szczęście jest w moim przypadku bardzo trudne do określenia.

    mój blog :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękny temat. Szczęście jest względne i równie różnorodne jak płatki śniegu. Składa się z wielu czynników, a te czynniki dla każdego są budowane z innych proporcji. Cieszę się, gdy obudzę się z chęcią do życia. Gdy w sklepie usłyszę jedną z kochanych piosenek. Gdy słyszę norweską mowę. Gdy po raz kolejny listonosz przynosi mi nowy autograf do kolekcji. Gdy chłopaki pobiją wszystkich w skokach narciarskich. Gdy ciepły deszcz zalewa mnie od stóp do głów. Z wielu rzeczy, ale głównie wtedy, gdy nie pojawia się coś co smuci i dręczy. Przeczytałabym więcej :)Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  6. Masz całkowitą rację, czasami najlepszym wyjściem jest po prostu usiąść i na spokojnie wszystko przemyśleć.
    Na zdjęciach wyszłaś przecudownie, jesteś bardzo fotogeniczna!
    Pozdrawiam,
    Alexandra Drążek

    http://aldrazek.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetnie wszystko to napisałaś. W stu procentach się z Tobą zgadzam! A co do stylizacji jest przepiękne. Szczęście to pojęcie względne, dla każdego inaczej odbierane.

    OdpowiedzUsuń
  8. Szczęście to dla mnie życie tak by każdy dzień zaczynał i kończył się usmiechem. Bez jakiś smutków i złych przygód :)
    fireegirll.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Hmm, gdy ja zamykam oczy i myślę o szczęściu, to widzę siebie w gronie rodziny i znajomych, zero zmartwień, wesoła atmosfera.. <3

    rilseee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja jak tylko zamykam oczy i wyobrażę sobie szczęście to widzę właśnie te wszystkie miłe maile i komentarze od moich czytelników. Jak piszą, że uwielbiają czytać to co piszę, i oglądać zdjęcia jakie dodaje. To takie moje szczęście... A prościej... To moje szczęście to czuć, że jest się potrzebnym. I ja chyba im potrzebna jestem czasem :) <3
    pozdrawiam,
    jestemnatasza.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. Bardzo fajna notka! Ja gdy zamykam oczy to wyobrazam sobie same mile rzeczy, wtedy moge wszystko przemyslec oraz zaplanować sobie jakieś nowe plany! :) Sliczna stylizacja!

    ZAPRASZAM NA MÓJ BLOG TINYPURPOSE OFFICIAL / klik /

    OdpowiedzUsuń
  12. Szczęście to każda rzecz która może wywołać u mnie uśmiech :)
    Świetne zdjęcia!

    OdpowiedzUsuń
  13. Co widzę? Rodzinę i przyjaciół. Ale uśmiech wywołuje u mnie, każda najmniejsza rzecz :)
    Pozdrawiam,
    siostry-pinkyandmozg.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Świetnie napisane. Dla mnie szczęście to chwile z chłopakiem i przyjaciółmi, spełnianie swoich pasji i przede wszystkim szeroko pojętą wolność ;)

    ab-photographs.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. Ja gdy myślę o szczęściu, myślę o bliskich mi ludziach :)
    Świetne zdjęcia, jak i stylizacja, bardzo podoba mi się ta bluzka, ostatnio zamówiłam podobną ;)

    BY-KAYLA-BLOGSPOT.COM-KLIK

    OdpowiedzUsuń
  16. Szczęście? Zdrowie, przyjaciele, rodzina i praca, którą będę kochać! :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Ja nie muszę zamykać oczu bo bez tego jestem szczęśliwa :)
    śliczne zdjęcia :)
    https://karik-karik.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  18. Świetnie piszesz :)

    Obserwujemy? :)
    http://bedifferent-ania.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  19. ja stale powtarzam, że szczęście jest kwestią podejścia ;) i właśnie od naszego nastawienia zależy. Ładna stylizacja, podoba mi się kurtka ;)

    OdpowiedzUsuń
  20. Wonderful styling dear! Really simple but very sympathic, and so nice! You are very beautiful girl. This bomber jacket is mdoern and attractive,and i love it.Good post.

    Visit me, and follow. See you soon. Maleficent

    OdpowiedzUsuń
  21. Piękny post, naprawdę mega piszesz! <3
    Często zastanawiam się czym jest dla mnie szczęście, skąd je czerpię i czy jestem szczęśliwa. Najwięcej szczęścia dają mi chyba podróże i fotografia, to dzięki nim rozwijam się i tworzę! Na pewno dużo szczęścia dają mi także rodzina i przyjaciele, tego jestem w 100% pewna!
    Piękne zdjęcia! <3
    Mój blog - klik!

    OdpowiedzUsuń
  22. Dla mnie szczęście, to bycie zadowoloną z siebie i spełnioną. Oczywiście rodzina i bliscy zawsze na pierwszym miejscu. Ładnie wyglądasz ;)
    MÓJ BLOG

    OdpowiedzUsuń
  23. Kiedy zamykam oczy i myślę o szczęściu widzę ciepły kocyk i kubek gorącej kawy. Widzę siebie siedzącą na tarasie z ulubioną książką i obserwującą jak mąż bawi się z roześmianymi dzieciakami. Widzę ciszę i piękny, pomarańczowy zachód słońca. Widzę mnóstwo kwiatów i zieleni dookoła. Widzę, że jestem wielką szczęściarą! :)

    PANI FLAMINGO - BLOG

    OdpowiedzUsuń
  24. Piękny post i przemyślenia :) Ja zawsze się staram odnajdywać szczęście w najmniejszych rzeczach :)
    Pozdrawiam <3
    https://grzesiakjuliaart.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  25. Odpowiadając na pytanie postawione w tytule posta - szczęście wyobrażam sobie zawsze gdy tylko myślę o moich pasjach. Jedną z nich jest hodowanie rybek, których mam już całkiem sporo. Lubię o nie dbać i kupować nowe akcesoria takie jak np. oświetlenie led do akwarium.

    OdpowiedzUsuń
  26. Dla mnie szczęście to definicja zdrowia. Niestety doceniłam je dopiero teraz gdy zaczęłam je tracić... Od jakiegoś czasu zmagam się z pewnymi dolegliwościami, które bardzo mnie niepokoją. Z tego powodu umówiłam się na jutro do neurochirurga. Mam nadzieję, że jednak wszystko będzie dobrze.

    OdpowiedzUsuń
  27. WasprovYin_zo Joseph Robinson Here
    swiseartesa

    OdpowiedzUsuń

Cześć!

Doceniam każdy zostawiony komentarz i obserwacje, to najbardziej cieszące serducho wynagrodzenie mojej pracy.
Jeżeli masz bloga, z wielką chęcią na niego wpadnę. ☺

Mam nadzieję, że jeszcze się zobaczymy!