Te słowa Jonathana Carrolla stale mi towarzyszą, podczas złych chwil w moim życiu. Jestem osobą, która woli wiele spraw przemilczeć, niż wypowiedzieć coś, co potrafi wszystko pogorszyć. Owszem, nie raz pod wpływem emocji powiem, czy napiszę wiele rzeczy, których nie chcę, których chwilę później żałuję, przez które później czuje się źle, ale niestety nie da się powstrzymać tego, co w nas dosłownie buzuje. Każdy musi się czasem rozładować. Można to zrobić zwyczajnym wypowiedzeniem wszystkiego, co nas boli, co kumulujemy w sobie. Można również się rozładować w jakimś sporcie ekstremalnym, zagłębiając się w muzykę, czy po prostu wyciszając się, np. podczas czytania, malowania, czy biegania. Jesteśmy tylko ludźmi. Jest wiele momentów, w których zwyczajne przemilczenie potrafi naprawić wszystko, niekiedy do milczenia warto też się uśmiechnąć (żeby ludzie nie uznali was za kogoś, kto zupełnie nie ma uczuć), bo na złość, zło i negatywne emocje należy odpowiadać po prostu (nie)zwykłym uśmiechem. Uważam, że lepiej niektóre kłótnie i sprzeczki zostawić w takim stanie, w jakim są, bo można nieźle nakręcić, próbując cokolwiek naprawić. Pod wpływem złości ze strony drugiej osoby, ciężko jest jej cokolwiek wytłumaczyć, ale trzeba się postawić w jej sytuacji - jakbyśmy my byli o coś źli też nie chcielibyśmy słuchać jakichkolwiek wytłumaczeń. Potrzeba czasu, często wiele czasu, ale uwierzcie, warto.


|| jeans - cropp || shoes - nike || shirt - zaful ||

26 komentarzy:

  1. Czasami tak już jest - emocje są ważne i czasami dajemy się im ponieść. Zdarza się:)
    Piękne zdjęcia <3

    OdpowiedzUsuń
  2. W tym, krótkim napisanym przez ciebie tekście jest dużo prawdy. Zgadzam się w 100%.
    Odwdzięczam się za szczery komentarz.
    Pozdrawiam,annnathalie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. A ja natomiast mowie co myślę, rozmawiam, później unikam w ten sposób jakichś niedomówień. ;)
    latte90.simplesite.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Zgadzam się z Tobą. Ciekawy post i piękne zdj:)
    pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  5. Genialne zdjęcia! Ja czasem powiem coś niewłaściwego i później bardzo żałuje.

    http://weruczyta.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. W 100% zgadzam się z tobą!

    Zapraszam na nowy wpis!
    ALEXANDRAK-BLOG.BLOGSPOT.COM




    OdpowiedzUsuń
  7. Masz szczerą prawdę, bardzo mądrze napisane! Często mówię coś niewłaściwego i potem strasznie tego żałuje..

    Pozdrawiam i zapraszam do mnie! UNREALIZABLE

    OdpowiedzUsuń
  8. Warto niekiedy przemilczeć pewne sprawy, to racja. Ale nie zawsze to się udaje, czasami emocje biorą górę i dopiero po czasie rozumiemy niepotrzebne słowa ;)
    mój blog, hooneyyy

    OdpowiedzUsuń
  9. Ale śliczne zdjęcia *.*

    rilseee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Też uważam, że czasem lepiej nic nie mówić :)
    Only Dreams

    OdpowiedzUsuń
  11. piękne zdjęcia i interesujący post :)


    http://bysanndra.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. Mądry post i bardzo ładne zdjęcia :)

    Będzie mi meeega miło, jeśli zajrzysz na mój:
    - BLOG
    - V I N T E D (obniżki cen!)
    - INSTAGRAM
    - FANPAGE

    OdpowiedzUsuń
  13. Śliczna koszula
    julie-s-world.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Myślę, że dogadałybyśmy się. Ja też wole przemilczeć wiele sytuacji, nie wdawać się w niepotrzebne dyskusje, kłótnie. Największą satysfakcję daje to, gdy ktoś cię prowokuje, a ty z uśmiechem odchodzisz milcząc i zostawiając go bez komentarza. Czasami są momenty kiedy ma się już dość, ale tak jak piszesz, wtedy trzeba się wyładować i wyrzucić wszystko z siebie, mi pomaga wtedy sport, muzyka i przede wszystkim pisanie. Otwieram notatnik i piszę to co mi leży na sercu. Nie muszę dzielić się tym z nikim, wystarczy, że napiszę do sama do siebie. Wszystko przechodzi.

    Pozdrawiam,
    the tales of life

    OdpowiedzUsuń
  15. Faktycznie czasem pewne rzeczy powinno się przemilczeć, albo poczekać z pogodzeniem się, aż emocje trochę opadną i nie pogorszymy przypadkiem całej sytuacji.
    http://paulan-official-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  16. Bardzo mądrze napisany post jest w nim tak wiele prawdy wow. :) I zdjęcia są piękne. Trafiłam tu przez przypadek ale wydaje mi się, że zostanę na dłużej. ;*
    Pozdrawiam! http://nataliahaluch.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  17. o jejku, zdjecia genialne!

    ja już od dawna spotykam się z tym cytatem


    /MAGSAILE/

    OdpowiedzUsuń
  18. super klimat zdjęć
    biala-wiedzma.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  19. Nigdy wcześniej nie widziałam takich butów, cudowne są!
    mój blog

    OdpowiedzUsuń
  20. Niektóre sprzeczki należy faktycznie zostawić, może nie są nawet warte naprawy sytuacji a tylko stracimy przez nie przysłowiowe zdrowie :)

    https://roseaud.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  21. Sama wolę wiele spraw przemilczeć, ponieważ nie mam zamiaru kłócić się z idiotami, więc mogę stwierdzić, że do tego cytatu również się stosuję :) Pozdrawiam!
    wy-stardoll.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  22. Ja bardzo często milczę. Czasem tak jest lepiej... Choć nie zawsze łatwiej.
    na-wrotkach.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  23. Zgadzam się w 100% :) Oprócz tekstu podoba mi się jeszcze ta stylizacja, super jest!

    Pozdrawiamy cieplutko,
    www.twinslife.pl (klik)

    OdpowiedzUsuń
  24. Kiedyś byłam osobą, która zawsze musiała powiedzieć swoje zdanie przez co bardzo często kłóciłam się z ludźmi. NIe wiem czy na szczęście, ale zmieniłam się i stałam się bardzo cichą osobą... Ani jedno ani drugie na dłuższą metę nie jest fajne :)

    www.kiercia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  25. Jak najbardziej się z tobą zgadzam.
    Piękne zdjęcia i blog! Pozdrawiam i zapraszam do mnie, odwdzięczam się za każde follow :)
    https://e-ster85.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Cześć!

Doceniam każdy zostawiony komentarz i obserwacje, to najbardziej cieszące serducho wynagrodzenie mojej pracy.
Jeżeli masz bloga, z wielką chęcią na niego wpadnę. ☺

Mam nadzieję, że jeszcze się zobaczymy!