24/04/2017

heii 
Pierwszy raz pisze dla was wpis.., w kawiarni. Aktualnie siedzę, dopijając moją kawę, dojadając szarlotkę i czekam, aż moja przyjaciółka skończy zajęcia. Właściwie w domu tylko wszystko przepisze, dodam zdjęcia do sklejki i gotowe. Ostatnio troszkę się otworzyłam na ludzi i zaczęłam częściej wychodzić z domu haha dobrze mi to robi, jestem bardziej promienna, rozgadana i rozruszana. O dziwo nawet lepiej pisze mi się dzisiejszy wpis. Zdania same nanoszą mi się na klawiaturę telefonu. Nie kontroluję tego. Chyba te wolne dni podziałały na mnie w bardzo dobry sposób (dziękuję 3cio klasiści za te trzy dodatkowe). Pisze to za każdym razem, ale naprawdę odpoczynek daje dużego kopa do dalszego działania. Chwile z rodziną, przyjaciółmi, czy po prostu w cieplutkim łóżku przed serialami, ksiązkami czy blogiem, to coś, co podczas wolnych dni dodaje mi powera. Każda osoba prędzej czy później potrzebuje oddechu, przerwania monotonii. 

Ps. wpis z książkami się tworzy i tworzy, wiem. Mam napisane sporą część, ale jakoś nie moge go dokończyć. To jest wpis, który musi być dopięty na ostatni guzik, więc soon ;) 


23 komentarze:

  1. Odpoczynek jet najlepszy:D Ja w dni egzaminów nie odpoczywałam, tylko główkowałam którą odpowiedź zaznaczyć :D Urozmaicanie czasu ( tak jak ty w kawiarni ) jest super :D

    ns-w-zwierciadle.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetnie, że otworzyłaś się na ludzi, Ja znowu się zamknęłam, ale mam takie okresy w swoim życiu. Śliczne zdjęcia.

    http://weruczyta.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. chciałabym tak odpocząć, ale niestety egzaminy się same nie napisały, haha!

    malusiawerusia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. O to prawda odpoczynek naprawdę daje dużego kopa.
    Ja akurat teraz o wiele rzadzie wychodze z domu niż dawniej.

    klaudiakal.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Hej! Świetny post :)

    obserwuje i zapraszam do mnie :
    http://milentry-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Oooo Lof bejb ☕����❤ ;**

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja niestety nie miałam tak dużo odpoczynku i dłuższej chwili wytchnienia chociaż bym na nią nienarzekala :)
    aniolek4.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Czemu ten wolny czas który niby motywuje nas do działania nie pozwala nam na podjęcie decyzji takich jak szczera rozmowa z koleżanką z klasy która naszym skromnym zdaniem jest bardzo bardzo dziwna. A może potrzebuje pomocy wsparcia czy po prostu towarzystwa . Są ludzie którzy próbują pomóc.
    Odpoczynek to czas na podejmowanie działań. Które naprawdę mogą wpłynąć na czyjeś dobre samopoczucie.

    Pozdrawiam serdecznie


    Niewidzialna

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja staram się być cały czas aktywna, nie wyobrażam spędzić weekendu bez spotkania ze znajomymi. :D
    MÓJ BLOG

    OdpowiedzUsuń
  10. Niestety w egzaminy nie udało mi się odpocząć, bo musiałam je pisać haha. Mam nadzieje, że w majówkę uda mi się to nadrobić!

    MÓJ BLOG :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Ile bym dała, żeby znaleźć chwilę na odpoczynek. Na szczęście majówka się zbliża dużymi krokami. :)

    KRYSIASTYLE.BLOGSPOT.COM

    OdpowiedzUsuń
  12. Och, odpoczynek! Ja już nie mogę się doczekać nadchodzącej majówki. Ciasto, kawa, kawiarnia- brzmi idealnie :)
    mój blog, zapraszam :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Mnie czeka matura, wiec odpoczynku brak.
    agnieszka-gromek.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. zazdroszczę wolnego podczas testów, ja mam dłuższe wolne dopiero na majówkę kiedy piszą maturki ! 10dni wolnmego przede mną <3
    Zapraszam do siebie kochana <3
    stay-possitive.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. O super że uda Ci się odpocząć podczas majówki :)
    Buziaki,
    http://loveshinny.pl

    OdpowiedzUsuń
  16. Widziałam dziś tą paletę, może się skuszę..

    CLICK- MY BLOG!
    Poklikasz ?

    OdpowiedzUsuń
  17. Też dziękowałam za 3 dni wolnego :D
    Też mam tą paletkę!

    Obs=obs?
    http://druga-strona-obiektywu.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  18. what a nice post :)

    http://itsmetijana.blogspot.rs/

    OdpowiedzUsuń

Cześć!
Jeżeli jesteś w tym miejscu, będzie mi bardzo miło w momencie, w którym skomentujesz ten wpis. Każdy jeden komentarz to kop do działania!
Mój blog Ci się spodobał? Kolejnym kopem do dalszego działania będzie zostawiona przez ciebie obserwacja! Do zobaczenia ponownie! ☺♥

INSTAGRAM FEED

@dbuniek