Cześć! 
Po dłuższym czasie przychodzę do was ze wpisem, w którym na pierwszym miejscu występuje pełna stylizacja. Dzisiaj postawiłam na kwiatową bomberkę w połączeniu ze zwykłymi, jasnymi jeansami z wysokim stanem i bluzką, której dekolt jest z siateczki, co dodaje małego akcentu całemu, grzecznemu outfitowi. Do tego dobrałam zwykłą, prostą czarną torbę, która jest tak ogromna, że mogę w nią pomieścić dosłownie wszystko, co zechce i jestem gotowa do wyjścia. Kocham takie szybkie, ale ciekawe połączenia, w dodatku idealne na tę pogodę. 

Z tego, co u mnie.., żyję i mam się dobrze. W dzisiejszym dniu zrobiłam tyle zdjęć, że powinno starczyć na kilka wpisów, ale znając życie po dokładnym wybieraniu, zostanie ich na jeden. Moja młodsza siostra coraz bardziej się spisuje, jednakże mój aparat jest dla niej zbyt skomplikowany(?) i muszę coraz częściej decydować się na zdjęcia telefonem, ale jak się nie ma, co się lubi, to się lubi, co się ma, czyż nie? Mam nadzieję, że ich jakość, aż tak nie gryzie w oczy. Piszę wam wpis w przerywniku, od razu po obiedzie, bo zaraz całą rodzinką idziemy na spacer. Co prawda, wpis wpłynie dopiero wieczorem, ale uznajmy, że czytacie to w południe haha Z tak cudownej pogody należy korzystać, póki jest, bo na razie to nic pewnego, że to piękne słoneczko zostanie nami na dłużej. Życzę wam produktywnego tygodnia, w którym mam nadzieję, że jeszcze się zobaczymy. 
Do następnego, pa! 

36 komentarzy:

  1. Ale piękna stylizacja! Bomberka jest cudowna :)

    http://niepoprawnymakijaz.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetna bomberka, bardzo lubię kwiatowe wzory :)

    youcallmereckless.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. ale świetna kurtka ;D

    grlfashion.blogspot.com
    Zapraszam;* odwdzięczam się za każdą obserwację ;D

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetna bomberka, ostatnio kocham takie kwiatowe wzorki :)
    Miłego dnia!
    Diamentowe myśli - klik

    OdpowiedzUsuń
  5. Bomberka chwyciła moje serce, bo te kwiaty <3 Zdjęcia zostały uchwycone w bardzo dobrej jakości, nie ma się co martwić.

    OdpowiedzUsuń
  6. Cała stylizacja super, ale bomberka wygrywa! Poklikałam w linki :)
    mybeautifuleveryday.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo przyjemna stylizacja, przez tą bomberkę czuć, że lato coraz bliżej! Podoba mi się!

    OdpowiedzUsuń
  8. cudna bomberka :)

    ab-photographs.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Masz piękne włosy *.*

    rilseee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Beautiful look, Dear<3
    I'd be happy friendship blogs ♥
    Julia Shkvo

    OdpowiedzUsuń
  11. Ale masz śliczne włosy. Świetna stylizacja.

    http://weruczyta.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. Świetna stylizacja <3
    Spodnie są świetna
    Obserwuje
    http://roksanafashionist.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. Prześliczna stylizacja typowo wiosenna :D
    Zdjęcia wyszły wspaniale*-*
    Bardzo miło mi się czytało czekam na kolejny post.
    Zapraszam serdecznie do mnie nowy post oraz do obserwacji odwdzięczam się
    http://nicole-500.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. a ja najbardzieej zwróciłam uwage na twoje włosy, sa śliczne

    magdawiglusz.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. Super stylizacja! Zdjęcia też bardzo ładne :)
    Kwiatowa bomberka idealna na wiosnę :)
    Mój blog - Klik

    OdpowiedzUsuń
  16. Pozazdrościć włosów <3 oooo rajciu

    OdpowiedzUsuń
  17. Bardzo fajna bomberka! w sam raz na wiosnę ;)
    Obserwujemy? zacznij i daj znać u mnie ;)
    www.jagglam.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  18. Świetne zdjęcia, śliczna kurtka, bardzo oryginalna :D
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie :)
    http://every-think-is-perfect.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  19. Śliczna stylizacja, idealna na wiosnę :)

    singo-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  20. Zakochałam się w tej stylizacji, a szczególnie w bomberce, jest urocza!


    the tales of life

    OdpowiedzUsuń
  21. Piękna stylizacja, bardzo mi się podoba :)
    Oczywiście poklikałam.
    Pozdrawiam!

    lublins.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  22. Fajna prosta stylizacja
    Pozdrawiam,Madda
    blog ->klik

    OdpowiedzUsuń
  23. Fajny outfit! ;D

    Zapraszam :
    unnormall.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  24. Wow! Cute outfit! Cool bomber jacket!
    Have a nice day!
    www.recklessdiary.ru

    OdpowiedzUsuń
  25. Pięknie wyglądasz :)
    agnieszka-gromek.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  26. Super wyglądasz! :) Ładnie się ze sobą wszystko komponuje.

    http://seethelifeofthisbetterparties.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  27. O ile nie byłam przekonana do bomberek w kwiaty, o tyle ty mnie teraz przekonałas, bo wygląda to cudownie! Jeju, zazdroszczę.

    Pozdrowienia!
    tysiac-zyc-czytelnika.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  28. Cudne włosy i piękna kurteczka :*
    kochamjesc98.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  29. Nie powiem… nieczęsto udaje mi się natrafić na tego typu artykuły, a tu widzę tylko i wyłącznie solidnie zrobione wpisy! Nie wiem, kto się tym zajmuje, niemniej jednak ta osoba serio zna się na rzeczy, oby tak dalej!

    OdpowiedzUsuń

Cześć!

Doceniam każdy zostawiony komentarz i obserwacje, to najbardziej cieszące serducho wynagrodzenie mojej pracy.
Jeżeli masz bloga, z wielką chęcią na niego wpadnę. ☺

Mam nadzieję, że jeszcze się zobaczymy!