Nadszedł koniec pierwszego miesiąca w tym nowym, 2017 roku. Styczeń minął mi strasznie szybko! Przez ostatni miesiąc zdążyłam uczciwie przetestować, przejrzeć, poprzebierać, przeczytać sporo rzeczy. Nie często można u mnie spotkać ulubieńców, ale w styczniu złapałam wiele perełek do swojej toaletki, szafy oraz biblioteczki, bo większość tego czasu była wolna (ferie), a do tego resztę czasu chorowałam, więc to będą naprawdę rzetelni ulubieńcy, którzy spodobali mi się pod każdym kątem. Nie ma co przedłużać, zapraszam do ulubieńców.

Książka miesiąca

Zdecydowanie książką miesiąca została kontynuacja powieści "Zostań, jeśli kochasz" Gayle Forman - ''Wróć, jeśli pamiętasz''. Chyba pierwszy raz przeczytałam książkę w niecały dzień, dosłownie kilka godzin, szkoda, że tak nie idzie z lekturami szkolnymi haha. Wciągnęła mnie totalnie tak samo, jak część pierwsza, która jest również warta ulubieńców, ale X czasów temu. Jako że opisywanie filmów, czy książek to nie jest moja specjalność, bo przeważnie dodam zbyt wiele i wychodzą spojlery, bądź jest to na tyle złe, że zamiast zainteresowania kogoś książki, mogłabym mu ją zniechęcić - posłużyłam się opisem wydawnictwa. :) 
 Minęły trzy lata od tragicznego wypadku, który na zawsze zmienił życie Mii. Chociaż dziewczyna straciła rodziców i młodszego brata, postanowiła żyć dalej. Obudziła się ze śpiączki..., ale zniknęła z życia Adama. Teraz żyją osobno po dwóch stronach Ameryki - Mia jako wschodząca gwiazda wśród wiolonczelistek, Adam jako rockman, idol nastolatek i obiekt zainteresowania tabloidów. Pewnego dnia los daje im drugą szansę... ~Wydawnictwo Nasza Księgarnia. 



Piosenki miesiąca



Kosmetyk miesiąca

Moim totalnym odkryciem stycznia są dwa kosmetyki. Znalazłam je w sumie przypadkowo, gdy robiłam zamówienie kosmetyczne, bo moja toaletka naprawdę zawiewała pustką. Pierwszym z nich jest krem do twarzy z jonami srebra, bez którego obecnie nie wiem, co bym zrobiła. Jest malutki, ale bardzo wydajny. Miałam dosyć mocne oparzenie na twarzy, którego nie smarowałam niczym innym niż tym kremem. Tak naprawdę wyleczyło mi się w przeciągu 4 dni i został mi jedynie ślad - blizna, która była nieunikniona. Po takim czasie, gdy używam go regularnie, moja bardzo sucha skóra powoli się odżywia i wygląda na nawilżoną. Jest moim ulubieńcem nr jeden i sądzę, że w najbliższym czasie będę kupowała tylko ten krem. Drugą i ostatnią rzeczą jest maska tonizująca do twarzy. Zawiera wiele dobrych składników. Używam jej dwa razy w tygodniu i jak dla mnie sprawdza się świetnie. Jest to ulubieniec, mimo tego przy kolejnych zamówieniach chyba spróbuję innych rodzajów tych masek, może coś zrobi na mnie jeszcze większe WOW. Producentem obu kosmetyków jest Bania Agafii.



Ubranie miesiąca

Nawet nie wiem, czy istnieje taka kategoria, ale jak nie, to właśnie ją stwarzam. Moim totalnym ulubieńcem stycznia, jeżeli chodzi o ubrania, jest szary golfik oraz długi sweter. Są idealne na pogodę, jaka panowała i jaka panuje. Właściwie to nie wyobrażam sobie teraz zimy, bez tych dwóch swetrów, bo to już mój niezbędnik. Kolejną rzeczą jest moja kurtka, którą ciągle nie mogę się nacieszyć. Jest jak dla mnie idealna i nie sądziłam, że znajdę coś tak dobrego w internecie i to tak naprawdę na chińskiej stronce.



Seriale miesiąca

Ze względu na moją dosyć długą chorobę i ferie obejrzałam, zaczęłam oglądać, naprawdę wiele seriali. Wybrałam dwóch totalnych ulubieńców. Jeden z nich to Skam, o którym słyszał już chyba każdy. Nie będę się rozpisywać na temat tego serialu, wystarczy, że obejrzycie zwiastun oraz pierwszy odcinek, a potem wpadniecie już w trans. U mnie wyglądało to tak, że potrafiłam zarywać noce z ciekawości co będzie dalej, co pokażą w kolejnym odcinku, jak to się potoczy.
 Zostawię niżej wypowiedź pewnej kobiety o nim, bo wydaje mi się, że jest to idealna zachęta, by go obejrzeć, ale też jest idealnie wszystko opowiedziane.
Riverdale nie mogę wam w sumie za bardzo opisać. Ma jeden odcinek, ale już ludzie np. z twittera, w tym ja, zakochują się i tylko czekają na kolejny odcinek. Serial wydaje się naprawdę wartym uwagi i polecenia i wydaje mi się, że wspomnienie o nim w ulubieńcach to idealne rozwiązanie.


40 komentarzy:

  1. Właśnie zaczęłam oglądać Skam w przerwie między sezonami the 100. Jak na razie jest boski! Co do piosenek zgadzam się razem z tobą :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Znam książkę, ale jeszcze jej nie przeczytałam bo szczerze mówiąc nie jestem przekonana... Pierwsza część kompletnie do mnie nie przemawia. Śliczna kurteczka! :*

    http://seethelifeofthisbetterparties.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Również oglądam Skam, ale po drugim sezonie sądzę, iż trochę naciągane są owe postacie. Mimo to jestem bardzo ciekawa jak potoczy się dalej wątek Noory i Wiliama ;)

    http://minuty-sekundy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetni ulubieńcy! :) Jestem ciekawa tych kosmetyków :)

    VLEKSVNDRV

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetny post ;) dobrze dobrane ubranie miesiąca :D

    rilseee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetny poscik :3 wszyscy mówią o tym skam i się nim zachwycają A ja nadal nie zdobyłam się by to obejrzeć i zobaczyć go
    aniolek4.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja też zaczęłam oglądać Riverdale i jestem zachwycona! Już nie mogę się doczekać aż obejrzę drugi odcinek :) Serial totalnie w moim typie

    OdpowiedzUsuń
  8. Dałaś mi pomysł na seriale 😊😊

    OdpowiedzUsuń
  9. Też oglądam SKAM i nie mogę doczekać się 4 sezonu!

    MÓJ BLOG

    OdpowiedzUsuń
  10. Zaczne SKAM od razu jak skończę pamietniki i słodkie kłamstewska :D

    Zyciedlapasji.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Skam oglądam od 2 dni, miałam nie zaczynać 3 sezonu(bo zbyt dużo rzeczy do zrobienia), ale ups jestem na jego 6 odcinku, uwielbiam<3 Co do piosenek obsesyjnie słucham nowych piosenek Eda<3
    xartday.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Mam ochotę na obejrzenie SKAM i chyba w końcu się za to wezmę. Świetni ulubieńcy!
    dusiiiak.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. SKAM kocham nad życie! Nie mogę się doczekać 4 sezonu!
    https://allforgirls-1.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. Widzę, że nie tylko ja zakochałam się w nowych utworach Eda <3 Super ulubieńcy!

    OdpowiedzUsuń
  15. Uwielbiam ta książkę, ale chyba bardziej podobała mi się pierwsza część. To by była chyba jedyna lektura, którą przeczytałabym w tak krótkim czasie haha :D

    SUNSHINE-WIKA.BLOGSPOT.COM [KLIK]

    OdpowiedzUsuń
  16. O nie, ten SKAM jest wszędzie... Nie obejrzałam ani jednego odcinka, a mam go już po dziurki w nosie przez te wszędobylskie opinie o nim. Ja oglądam aktualnie Flasha oraz Glee. Do reszty ulubieńców nie mogę się odnieść, bo z żadnym z nich nie miałam styczności.

    Pozdrowionka,
    Obserwatorium Gwiazd - blog pełen melancholii

    OdpowiedzUsuń
  17. Jak skończę Pamiętniki Wampirów, Teen Wolf, the 100 i Skins na pewno zacznę oglądać!

    http://weruczyta.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  18. Mam podobny gust muzyczny :) Skam oglądam, ale drugiego serialu nie znam, ale skoro polecasz to może się skuszę i zacznę. Pozdrawiam i dołączam do obserwatorów!

    http://ehbruh.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  19. Uwielbiam SKAM, pochłonęłam dwa sezony w kilka dni!

    Obserwuję!
    Zapraszam do mnie, nowy post ;) Miło byłoby mi zobaczyć Twój komentarz!
    www.boroviecka.pl (KLIK)

    OdpowiedzUsuń
  20. Kocham "wróć jeśli pamiętasz",a co do serialu SKAM mnie osobiście nie wciągnął.

    OdpowiedzUsuń
  21. Słyszałam o tej masce do twarzy dużo dobrego :D
    Co powiesz na wspólną obserwacje? Jeśli tak zacznij i zawiadom u mnie na blogu lola0144.blogspot.com
    Pozdrawiam serdecznie 💖💖💖

    OdpowiedzUsuń
  22. ooooj znam wszystkich twoich ulubiencow- widac, ze mamy podobne gusta ;)
    uwazam, ze zdecydowanie hitem wsrod tych rzeczy jest wlasnie serial skam!

    co powiesz na wspólną obserwację? ja już i to z ogromną chęcią!
    http://justemsi.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  23. Dwie pierwsze piosenki zdecydowanie na tak :)
    Mój Blog

    OdpowiedzUsuń
  24. Fajna seria blogowa :)
    Książka genialna!

    http://live-telepathically.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  25. "Zostań jeśli kochasz" oglądałam pare miesięcy temu i muszę przyznać, że mega mi się spodobał. Najwyższy czas przeczytać obie książki :)
    A serial SKAM ostatnio tak popularny, a mnie do niego jakoś nie ciągnie...

    OdpowiedzUsuń
  26. Kocham skam!
    Wiem, że wiele osób krytykuje skam, ale to naprawdę mega serial!
    Pozdrawiam,
    Mój blog♡

    OdpowiedzUsuń
  27. Słyszałam o tym serialu :) podobno jest super :) obserwuje i pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  28. Też oglądam skam i od razu jak zobaczyła zdjęcie to uznałam, że muszę przeczytać. Masz bardzo ładnego bloga :)
    big-dreamsss.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  29. Bardzo ciekawy post ^^


    Zapraszam do obserwowania:
    Klaudencja.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  30. Właśnie oglądam SKAM, 2 sezon najlepszy <3 Książkę dopiero zaczęłam czytać, ale już ją uwielbiam *-* Świetni ulubieńcy!
    http://aaabydidi.blogspot.com/ ZAPRASZAM! ♡

    OdpowiedzUsuń
  31. Właśnie oglądam SKAM, 2 sezon najlepszy <3 Książkę dopiero zaczęłam czytać, ale już ją uwielbiam *-* Świetni ulubieńcy!
    http://aaabydidi.blogspot.com/ ZAPRASZAM! ♡

    OdpowiedzUsuń
  32. Chyba muszę zacząć oglądać Skam bo bardzo dużo osób lubi ten serial. Jestem ciekawa czy mnie również zainteresuje :)
    Mój blog - Klik

    OdpowiedzUsuń
  33. Bardzo ciekawy wpis. Mój styczeń również minął bardzo ciekawie. W tym czasie postanowiłam zagłębić się w temat kryptowalut. Poznałam ich historię oraz najważniejsze informacje, które przekonały mnie do zainwestowania. Polecam poczytać na ten temat różne artykuły.

    OdpowiedzUsuń

Cześć!

Doceniam każdy zostawiony komentarz i obserwacje, to najbardziej cieszące serducho wynagrodzenie mojej pracy.
Jeżeli masz bloga, z wielką chęcią na niego wpadnę. ☺

Mam nadzieję, że jeszcze się zobaczymy!