#142 Valentine's Day

|bluzka - sinsay|spodnie - nn|sweterek - sh|

Walentynki, święto powszechnie znane już na całym świecie. W ten dzień, 14. lutego, każdy składa swojej sympatii jakiś dowód miłości, czy to kwiaty, czekoladki, walentynkę, idziemy z tą osobą do kina, czy na kolację..  Ja mam dopiero 14 lat, więc moje poglądy na to 'święto' są różnie i w mojej głowie kłębi się wiele pytań, niby dobre to święto, ale jednak nie.. 




Jedna strona mnie, mi podpowiada - dlaczego mamy okazywać sobie miłość tylko tego jednego dnia? Dlaczego mamy naszą drugą połówkę wyróżniać tylko raz do roku? Dlaczego robimy wszystko, by uszczęśliwić tą ważną dla nas osobę najbardziej jak potrafimy tylko w jednym dniu? Jeżeli kogoś na prawdę kochamy, to wydaje mi się, że walentynki nasza sympatia będzie miała przez wszystkie dni w roku. Jednakże druga strona mi mówi, że to cudowne, że w ten jeden dzień możemy zrobić dla siebie wszystko, że w ten jeden dzień miłość do siebie stawiamy ponad pracę i resztę obowiązków, że ten jeden dzień do roku chcemy spędzić od świtu, aż do zmierzchu razem, poświęcając sobie 100% uwagi. 



Zabijając wieczorem swój wolny czas na facebooku, czy twitterze, zauważyłam że wiele osób, którzy są tzw. 'singlami' przejmują się tym, że w to święto są sami, przed komputerem, czy telewizorem, z ciepłym kocem. Moim zdaniem to najlepsze Walentynki jakie można sobie wymarzyć. Na prawdę, jeżeli kiedyś będę miała obchodzić z kimś Walentynki, to chcę je spędzić pod ciepłym kocem, z dobrym serialem, czy filmem trzymając w ręce gorącą czekoladę. Jest też drugi 'rodzaj' osób w Walentynki, podchodzą te osoby do tego święta z dystansem tworząc różne śmieszne wydarzenia typu 'W Walentynki będę sobie śpiewał piosenki Zenka', 'W Walentynki wystroję się jak Bijons' można się pośmiać razem z innymi osobami spędzającymi samotnie wieczór, ale czy to takie straszne? Ja osobiście te Walentynki chcę spędzić pod kocykiem, z ciastem, kawą, czy herbatą i z dobrym filmem (jeżeli znacie jakieś dobre filmy, ale proszę mało rozpoznawalne, a nie Gwiazd Naszych Wina itp., to możecie podać mi je w komentarzu, bo moja filmowa głowa się wyczerpuje). 

Walentynki nie muszą być straszne! Dla tych co spędzają je z drugą połówką, komputerem, książką, telewizorem, przyjaciółmi itp. - udanego dnia, czy wieczoru! :) 







19 komentarzy:

  1. Ja nie przepadam za Walentynkami dlatego, że dużo osób zachowuje się tak trochę na pokaz. ;) Ślicznie wyglądasz!

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajna sesje i super kardigan!
    Było by mi miło jak byś wpadła
    na mojego bloga i zostawiła po
    sobie ślad. Pozdrawiam i życzę
    miłego popołudnia!!

    http://wiktoriaolczak.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. A tam.. też jestem singielką, ale zalataną singielką. Cieszę się, że mam ten dzień choć trochę wolny dla siebie, mimo tego że i tak byłam w pracy. :) Masz rację, Walentynki nie muszą być straszne. Przecież to tylko dzień, jak każdy inny :)

    http://takpoprostuzyc.blogspot.com/2016/02/jak-go-odzyskac.html

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajny post ;)
    Nominowałam Cię do LBA!
    http://yume-hime-reviews.blogspot.com/2016/02/zostaam-nominowana-do-lba.html

    OdpowiedzUsuń
  5. Jesteś bardzo mądra i dojrzała jak na czternastolatkę, nie jedna dużo starsza dziewczyna mogłaby Ci tego pozazdrościć ;)

    http://blackminniee.blogspot.com/
    Dopiero zaczynam mam nadzieje, że odwiedzisz mojego bloga i zostawisz swoją opinie w komentarzu ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja uważam, że dobrze jest, gdy każdy ma swoje zdanie na ten temat. :) Osobiście z moim chłopakiem (póki co) codziennie spędzamy razem czas, w Walentynki tak samo. :) Nic z przymusu, nic na pokaz.

    Zapraszam do mnie : http://blogujaca-domi.blogspot.com/2016/02/walentynki-jak-je-spedzic.html?m=1

    OdpowiedzUsuń
  7. Nie rozumiem tego swieta.Normalne,zwyczajne moim zdaniem ;)

    http://treamicii.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Ślicznie wyglądasz :) Mam takie samo zdanie odnośnie Walentynek xD
    Jeśli chodzi o film to polecam Ci ''P.S. Kocham Cię'', ''Love, Rosie'', ''Zostań, jeśli kochasz'' :) U siebie napisałam post o filmach, więc jeśli byś chciała to zajrzyj. :D

    http://gellabloog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. dla mnie ten dzien nie powinien nazywać się mianem 'święta' :) to tylko i wyłącznie moja opinia:)
    ciekawie piszesz!
    zapraszam na : twoimioczami.blogspot.com (akceptuje wymiane obserwacjami) :)

    OdpowiedzUsuń
  10. dokładnie - walentynki nie są takie straszne :)
    świetne zdjęcia :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Ja całkowicie nie obchodzę tego dnia. Nie jestem ani za ani przeciw.
    http://niki-mause.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. Walentynki to nie święto! To okazja - to raz. A dwa? Zwykły dzień, który jednak warto sobie umilić. :-)

    OdpowiedzUsuń
  13. Śliczne zdjęcia, zgadzam się z tobą w 100%.
    http://akilegna-kib.blogspot.com/2016/02/thanks-for-lba.html
    Zapraszam na najnowszy post.

    OdpowiedzUsuń
  14. Wow! Świetny blog i post! Stylizacja też cudowna! Obserwuje :)
    Zapraszam do siebie i zachęcam do obserwowania i komentowania :)
    Mój blog [KLIK]

    OdpowiedzUsuń
  15. Super! Bardzo podoba mi się twój blog i z pewnością zostanę tu na dłużej :* Zapraszam do mnie: http://karolina-grabos.blogspot.com/?zx=f707347f7c3b5f42

    OdpowiedzUsuń
  16. Assalamualaikum Salam sejahtera untuk kita semua, Sengaja ingin menulis
    sedikit kesaksian untuk berbagi, barangkali ada teman-teman yang sedang
    kesulitan masalah keuangan, Awal mula saya mengamalkan Pesugihan Tanpa
    Tumbal karena usaha saya bangkrut dan saya menanggung hutang sebesar
    1M saya sters hampir bunuh diri tidak tau harus bagaimana agar bisa
    melunasi hutang saya, saya coba buka-buka internet dan saya bertemu
    dengan KYAI SOLEH PATI, awalnya saya ragu dan tidak percaya tapi selama 3 hari
    saya berpikir, saya akhirnya bergabung dan menghubungi KYAI SOLEH PATI
    kata Pak.kyai pesugihan yang cocok untuk saya adalah pesugihan
    penarikan uang gaib 4Milyar dengan tumbal hewan, Semua petunjuk saya ikuti
    dan hanya 1 hari Astagfirullahallazim, Alhamdulilah akhirnya 4M yang saya
    minta benar benar ada di tangan saya semua hutang saya lunas dan sisanya
    buat modal usaha. sekarang rumah sudah punya dan mobil pun sudah ada.
    Maka dari itu, setiap kali ada teman saya yang mengeluhkan nasibnya, saya
    sering menyarankan untuk menghubungi KYAI SOLEH PATI Di Tlp 0852-2589-0869
    Atau Kunjungi Situs KYAI www.pesugihan-uang-ghaib.com agar di
    berikan arahan. Supaya tidak langsung datang ke jawa timur, saya sendiri dulu
    hanya berkonsultasi jarak jauh. Alhamdulillah, hasilnya sangat baik, jika ingin
    seperti saya coba hubungi KYAI SOLEH PATI pasti akan di bantu Oleh Beliau

    OdpowiedzUsuń

Cześć!
Jeżeli jesteś w tym miejscu, będzie mi bardzo miło w momencie, w którym skomentujesz ten wpis. Każdy jeden komentarz to kop do działania!
Mój blog Ci się spodobał? Kolejnym kopem do dalszego działania będzie zostawiona przez ciebie obserwacja! Do zobaczenia ponownie! ☺♥

INSTAGRAM FEED

@dbuniek