Trochę więcej o mnie


 Hei misie ♥

  Dzisiaj przychodzę do was z postem, właściwie takim bardziej rozwiniętym update. Pomyślałam, że chcielibyście dowiedzieć się o mnie troszkę więcej, więc zapraszam. Mam nadzieję, że wam się spodoba. :)


Na drugie imię mam Magdalena. 

Urodziny mam w styczniu. 

Moje włosy zapuszczam od 3 klasy podstawówki.

 Jeżeli się postaram, to dana rzecz potrafi mi wyjść nawet świetnie 

Miałam raz w życiu złamaną rękę 

Mieszkam na wsi na pomorzu.

 Jak byłam mała kochałam jeździć na koniach. W sumie dalej to kocham, ale ostatnio jeździłam, chyba 4 lata temu. 

Uwielbiam zwierzęta. Najbardziej te malutkie i te, z którymi można się bawić.

 Miałam dwa chomiki. Syberyjskiego i Dżungarskiego. 

W przyszłości chciałabym mieszkać za granicą. Najlepiej w USA albo UK. 

Mam 3 siostry. 

Moja wymarzona waga to 45 kilogramów. 

Mimo, że mam całą szafę ubrań nigdy nie wiem co mam założyć. 

Kocham nosić trampki. 

Jeżeli się maluje, to tylko tusz i jakiś korektor. 

Nie lubię przesłodzonych perfum. 

Chciałabym nauczyć się grać na gitarze.

 Chciałabym mieć figurę modelki, ale nie takiej za zbyt wychudzonej. 

Nie oglądam telewizji. 

Boję się igły, ale chciałabym tatuaż. 

Nie mam swojego ulubionego sklepu. 

Podobają mi się Vans'y i niskie białe Convers'y. 

Zawsze wspieram idoli. 

 Potrafię jeździć na rolkach i łyżwach. 

Chciałabym mieć lepszy aparat.

 Chciałabym mieć białe i beżowe ściany w pokoju.

 Podobają mi się białe meble. 

Mam nawet zdrową cerę. 

Jedyną grę w jaką gram są Sims'y.

 Mój ulubiony serial to Pamiętniki Wampirów. Oglądam go w Internecie. 

Lubię czytać. Moje ulubione książki to Love, rosie ; Gwiazd Naszych Wina ; Cała seria Domu Nocy itd.
 Lubię śpiewać. Co prawda wstydzę się przy kimś, ale nie jest źle.

 Lubię gotować. Może kiedyś będę wam wstawiała CIY. 

Chciałabym kiedyś mieć pofarbowane włosy na podobe :


 Dobrze się uczę. 

Nie potrafiłabym przeżyć bez muzyki. U mnie to jest tak ; wstaje - słucham muzyki ; w ciągu dnia - słucham muzyki ; przed spaniem - słucham muzyki.

 Nie ufam ludziom. 

Tajemnice, które mi się powierzy nigdy nie zostaną "wygadane" osobie trzeciej.

 W szkole lepiej idzie mi z angielskim niż z polskim. 

Moje włosy są bardzo grube i gęste. 
Nie jestem osobą cierpliwą. 

 Kocham czytać długie listy. Takie prosto od serca.

 Lubię dostawać, ale o wiele więcej radości sprawia mi dawanie.

 Jestem bardzo oszczędna. Czy to chodzi o pieniądze, czy nawet o słodycze haha

 Nigdy nie lubiłam horrorów. Zawsze się ich bałam i śniły mi się po nocy. 

Wszystko odstawiam na później, a gdy przychodzi co do czego nie zdąże tego zrobić. 

Kocham kolor czarny i biały, ale pastelowe moim zdaniem też są cudowne.

 Zawsze brakuje mi skarpetek, bo je gubię. Gdy już mi mama kupi nowe znajduje tamte haha 

 Jestem bardzo szczera. 

 Nie próbuje się do nikogo upodobnić. Uważam, że jestem wyjątkowa taka jaka jestem.

 Kocham czytać blogi, ale tylko te pisane z pasją, a nie dla samych korzyści. 

 Potrafię pływać. 

Nigdy nie chce mi się jechać na zakupy, ale gdy już jadę nie potrafię wyjść ze sklepu hah 
Mam wieczny bałagan w pokoju. 

Nie wiem sama co chciałabym robić w przyszłości.

 Mam w szafie więcej legginsów niż jeansów hah 

Kocham nosić cropp topy mimo, że mój brzuszek taki cudowny nie jest.

Często robię przemeblowania w pokoju. 

Jestem bardzo leniwa. 

Uważnie słucham na lekcjach więc nie muszę się tyle uczyć w domu. 

Kocham lato, chociaż uważam że zima też ma swój urok. 

Uwielbiam małe dzieci. Mogłabym z nimi spędzać całe dnie. 

Jestem strasznym śpiochem. Moja pobudka rano jest wznawiana koło 4 razy co 5 minut hah

 Nie mam pojęcia jak można hejtować. Moim zdaniem to zazdrość. No proszę Cię, ta osoba coś robi a ty? Siedzisz przed komputerem jedząc kolejną paczkę chipsów i hejtując kolejną osobę. 


Jestem bardzo tolerancyjna. 

Lubię jeździć rowerem. 

Kocham wkręcać ludzi. 

 Zdecydowanie wolę psy.

 Boję się dentysty.

 Wiele rzeczy zapominam. 

Często plącze mi się język gdy coś mówię. 

 Moim zdaniem chore jest palenie papierosów, lecz mi nic do tego. Ja sobie zdrowia nie niszczę.

 Nie wyglądam na swój wiek. 

Nienawidzę zmywać naczyń. Szczerze mówiąc wieszanie prania milion razy lepsze. 

 'Pracuje' po szkole, a właściwiej opiekuje się trzema chłopcami. Dobre i to. Bynajmniej mam jakieś grosze na własne potrzeby i przyjemności. 

Posty piszę nawet podczas bezsennej nocy. Notatki w telefonie to moje wyzwolenie haha 

Mój kontakt z młodszą siostrą jest bardzo zakręcony. Raz się wyzywamy, raz przytulamy, raz się bijemy, a raz oglądamy razem bajkę. 

 Mam Tumblr.

 Mam twittera, ale bardziej 'prywatnego, anonimowego'. 

Nigdzie się nie ruszam bez telefonu. 

Chciałabym być lepsza z w-f. 

W tym roku kończę podstawówkę. 

 Nagrywam na youtube. 

 Byłam przez całe swoje życie na tylko jednym koncercie. Chyba czas to zmienić... ;) 

Zawsze nie mam z kim iść zrobić zdjęć. 

Jednym z moich marzeń jest być kiedyś sławną. 

Jestem dosyć niska. Mój wzrost to 165. 

Wiele postanawiam, ale mało robię. 

Nienawidzę jeździć autobusami. 

Bardzo bym chciała kiedyś udać się do starbucks'a.

Zawsze chciałam mieć długie paznokcie, ale gdy już udało mi się mieć wymarzoną długość zaczynały się rozdwajać i łamać. 

Lubię przeglądać sklepy internetowe i tworzyć sobie na nich stylizacje. 

Zawsze gdy jestem nad jeziorem, morzem czy na basenie boje się że spadnie mi strój.

 Szybko niszczę buty, dlatego nie kupuje markowych.

 Mam internetową przyjaciółkę. 

Gdy na blogu pod postami nie ma komentarzy coś mnie uderza od środka i tracę motywacje i wenę do pisania, bo uważam, że to co robię jest słabe. 

Ćwiczę i staram się zdrowo odżywiać. 

Co prawda przez święta troszkę się rozpsułam, ale już wracam do dawnych postanowień. ;) 

Nie mam szczęścia do losowań i konkursów internetowych, ale raz w życiu wygrałam.

 Lubię pomagać. 

Gdy uda mi się napisać na prawdę długi post, jestem z siebie bardzo dumna. 

Chciałabym być taką tumblr girl. 

Marzę by nauczyć się jeździć na deskorolce. 

Wolę najgorszą i najboleśniejszą prawdę, niż najlepsze i najsłodsze kłamstwo.

 Zawsze robię masę zdjęć na bloga, a wybieram może 5 z 20. 

 Uwielbiam mieć zrobione mocnego dobierańca, bo chociaż wtedy wiem, że każdy włos będzie na swoim miejscu. 
 
 Staram się nie używać suszarki, bo bardzo mi wysusza włosy i robi z nich siano. 

Nie lubię nosić kolczyków. 

Lubię pierścionki, ale nie mogą mi o nic zahaczać. 

Można powiedzieć, że cierpię na bezsenność. 

Chciałabym się nauczyć nurkować bez trzymania nosa. 

Jestem dzieckiem snapchata hahah 

Moimi ulubionymi aktorkami są : Lily Collins, Nina Dobrev, Selena Gomez i Miley Cyrus. Co nie zmienia faktu, że kocham również głos Miley i Seleny. 

Podoba mi się kolczyk w wardze u chłopaka. 

Kocham malować paznokcie.

 Chciałabym kiedyś wystąpić w jakimś teledysku, serialu bądź filmie. 

 Chciałabym by mój blog był kiedyś znany przez wiele osób. 

Wierzę w przyjaźń damsko-męską.

 Gdybym miała wybrać pomiędzy twitterem a facebookiem, wybrałabym twittera mimo, iż na facebooku spędzam dużo czasu. 

 Dobrze kłamie i nabieram ludzi. 

Szczerze mówiąc mogłabym być aktorką. ;) 

Lubię sobie czasem wieczorem włączyć stare piosenki. 

Nienawidzę spać w spodniach od piżamy. Mi wystarczą bluzka i majtki hah

 Kocham podróże mimo, że mam chorobę lokomocyjną. 

Boje się lotu samolotem. 

Byłam tylko raz za granicą. Była to Szwecja. 

Mam bardzo krzywe zęby. Chciałabym mieć kiedyś aparat by wyglądały lepiej. 

Kiedy chce zrobić koka do szkoły - jest okropny, kiedy do spania - mogłabym w nim wyjść spokojnie na miasto. 

Chłopacy w tym wieku? To nie dla mnie. 

Kocham zapach arbuzów chyba nawet bardziej niż ich smak. 

Zrobiłam kiedyś taki śliczny łapacz snów, ale mi się zniszczył... 

Jestem dumna że jest was już ponad 300. 

Grałam kiedyś w takie gry jak Counter-Strike i Minecraft. 

Jak byłam młodsza uwielbiałam układać klocki lego. 

Podoba mi się ceglany motyw ścian w salonie. Mam nadzieję, że wiecie o co mi chodzi. 

Bardzo bym chciała nauczyć się dobić szpagat. 

Garbię się. 

Łatwo rezygnuje z ważnych dla mnie rzeczy. 

Lubię takie robótki plastyczne. 

Boje się, że będę miała kiedyś złą pracę. 

Ważna jest dla mnie nauka, bo wiem że to od niej zależy moja przyszłość.

Mam dwa kwiatki. Te dwa kwiatki są jedynymi, które nie zwiędły hah 




Nie lubię koszykówki. 

Mam wadę wzroku. 

 Bardzo się wstydzę. 

Często psuje laptopa.

 Boję się, że nie zdam prawa jazdy. 

Nie lubię rano wstawać, chyba jako nie jedyna haha 

Moim zdaniem piosenki po angielsku są miliard razy lepsze niż po polsku.

 Moje brwi są bardzo wyraźne, ale regulowanie ich jest obowiązkowe hah. 

Twitter to moje uzależnienie. 

Kładę się późno spać. 

Nie potrafię jeszcze robić zdjęć ze statywem. Po prostu mi jeszcze nie wychodzą więc wolę na zdjęcia iść z kimś. 

Powinnam mieć telefon, którego nie trzeba ładować. 

Chciałabym mieć na imię Lena, Klara, bądź Anastazja, chociaż Dorota też jest bardzo oryginalne.

 Podobają mi się kominki w salonach. 

Mój tumblr >>>> ja. 

Często mam kompleksy przez moją figurę. 

Większość wolnego czasu spędzam na laptopie i komputerze. Czas to zmienić. 

Jak byłam mała prawie cały dzień bawiłam się z kuzynem. 

Chciałabym mieć lepszego instagrama --> dosqqaa 

Nie potrafiłabym wytyczyć najgorszego nauczyciela, ponieważ do każdego mam szacunek i uważam, że nie powinno się krytykować jego pracy, czy lekcji. 

Nie mogę się doczekać mojego balu 6-to klasisty. 

Chyba każdy ma swojego crusha, prawda? Ja również. 

 Nie jestem osobą aktywną na w-f. 

Lubię tylko i wyłącznie siatkówkę i krótkie biegi.

 Jestem coraz bardziej przewrażliwiona na punkcie wyrazów typu 'włączać' 'poszłem' itd. 

Chciałabym mieć w pokoju białe drewniane drzwi, a nie takie szklane jak mam. 

Chciałabym mieć kiedyś wille z basenem. Ha! Ponoć za marzenia nie karają ;)



23 komentarze:

  1. Super fakty, chciałabym mieszkać na wsi:)

    nowy post-kliknij

    OdpowiedzUsuń
  2. Sporo tych faktów, tez nie oglądam telewizji :D
    Blog Maddy -> klik

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo długi post, taki jakie uwielbiam <3 Rób takich więcej, masz bardzo interesującą i zaskakującą osobowość :D Naprawdę, kilka razy mnie zaskoczyłaś ;) Tak trzymaj! ~~ Aga

    OdpowiedzUsuń
  4. ja bym rozłożyła to na dwa posty, bo tych faktów jest naprawdę dużo ;) też mam tak, że z szafy się wysypuje a ja nadal nie mam się w co ubrać :p
    adgam.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Wow pewnie musialas sie niezle nameczyc piszac te fakty. :D
    Jest nawet kilka (a nawet sporo) podobienstw miedzy nami. *-*
    roxannee-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Wow, dużo mogliśmy się o Tobie dowiedzieć :)
    http://sapphireblog1.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Rewelacyjny post! Lepiej można cię poznać :)

    Blog Mel ->klik

    OdpowiedzUsuń
  8. Ttez chciałabym tatuaz ale boje sie igly <33
    Szkoda ze to boli ale zycie:3
    Obserwacja za obserwacje
    http://weronikaijejprzygody.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Lubię takie posty, więc przeczytałam cały ;)
    "Poszedłem" to akurat prawidłowa forma ;)
    http://urszulawil.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ojej, dzięki że mówisz. Miałam na myśli "poszłem", a napisałam dobrą "poszedłem". ;) Zaraz zmieniam. :)

      Usuń
  10. świetne fakty! :) sporo się o tobie dowiedziałam :) też jestem mega leniwa i ogólnie to mamy dużo wspólnego! + śliczne zdjęcia :) czekam na więcej postów ze zdjęciami! ♥
    ogólnie twój blog mnie bardzo zainspirował, więc obserwuję <3
    jeśli miałabyś wolne 5 sekund to mogłabyś poklikać w linki choies pod ubraniami? → http://cuteedoll.blogspot.com/2015/04/choies-wishlist.html ←?
    jeśli nie to przepraszam! pozdrawiam♥

    OdpowiedzUsuń
  11. Świetne fakty! Mi również podobają się białe krótkie conversy :)

    Jully-Blog [KLIK]
    Jeśli ci się spodoba - zaobserwuj!

    OdpowiedzUsuń
  12. też mam na drugie Magdalena i nienawidzę dentystów:D

    OdpowiedzUsuń
  13. Świetny post :) Można się o Tobie dużo dowiedzieć ;)
    Co powiesz na wspólną obserwację? Odp u mnie -->
    Mój blog-klik!

    OdpowiedzUsuń
  14. fajny pomysł. Mogliśmy się dużo o tobie dowiedzieć. Ja jednak rozdzieliłabym ten post na kilka, ponieważ jest trochę długi ;) Ale tak też jest dobrze
    pozdrawiam
    http://tiffani426.blogspot.com

    P.S. Zapraszam do mnie na konkurs. Do wygrania: szczotka Tangle Teezer, paleta do konturowania twarzy, zestaw Baby Lips
    http://tiffani426.blogspot.com/2015/04/konkurs-204-1604.html

    OdpowiedzUsuń
  15. o matko jak duzo, za duzo jak na raz :d
    a jakie wlosy piekne!

    www.sali-pno.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. Super fakciki. Ja też chciałabym mieć podobny :3

    OdpowiedzUsuń
  17. A włosy choć trochę podcinasz? Czy zapuszczasz tak bez tego? Lepiej choć odrobinę podcinaj max co pół roku, bo inaczej porozdwajają Ci się końcówki. Plus same włosy nie będą wyglądać dobrze, bo będą na górze gęste, a na dole bardzo cienkie.
    Pozdrawiam
    Sol
    http://turystycznyprzewodnik.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Podcinam troszkę. Teraz planuje też niedługo jechać bo mam strasznie rozdwojone i łamliwe. ;)

      Usuń
  18. Ooo proszę podobny post pojawił się wczoraj u mnie ;)

    zapraszam:
    sosnowskaphoto.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  19. Mi też podobają się kominki w salonach :) Wspólna obserwacja? Ja już zaobserwowałam Mój blog-klik

    OdpowiedzUsuń
  20. świetny blog!
    Cudne zdjęcia i fajny wygląd bloga :)
    http://want-cant-must.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Cześć!
Jeżeli jesteś w tym miejscu, będzie mi bardzo miło w momencie, w którym skomentujesz ten wpis. Każdy jeden komentarz to kop do działania!
Mój blog Ci się spodobał? Kolejnym kopem do dalszego działania będzie zostawiona przez ciebie obserwacja! Do zobaczenia ponownie! ☺♥

INSTAGRAM FEED

@dbuniek