Hej ;)
Może Was dziwić, że dzisiaj nie pisze Dorota tylko ktoś inny ;) Na początku może się przedstawię. Mam na imię Magda i mam 14 lat. Interesują się między innymi fotografią i modą. Mój blog: www.adgam.blogspot.com 
Postanowiłyśmy z Dorotą, że wymienimy się postami na naszych blogach :p Ja stwierdziłam, że napiszę o sprawie, z którą nie raz miałam do czynienia.
Każdy z nas zna osobę, która przesadza z makijażem. Kilogramy tapety, rzęsy do nieba i mnóstwo brokatu. No może trochę to wyolbrzymiłam, ale chyba wiecie o co mi chodzi ;) Najgorsze w tym wszystkim są 2 rzeczy:
1. Te osoby zazwyczaj wyglądają okropnie, ale nikt im tego nie powie.
2. Zdarza się, że to osoby bardzo młode.
 To wszystko wygląda po prostu okropnie! Wystarczy, że wpiszemy w google: "plastik" i zamiast tworzywa sztucznego widzimy właśnie takie osoby!
Pomyślcie jakie te dziewczyny muszą mieć problemy z cerą. W ten sposób widzimy przykład dla przysłowia "Co za dużo to niezdrowo"
Z drugiej strony w malowaniu się nie ma nic złego. Jeśli nam coś przeszkadza możemy to zatuszować lub podkreślić to co nam się podoba. Sama zazwyczaj się maluję, ale potrafię przeżyć bez niczego na twarzy ;)
Niestety widzimy coraz więcej i coraz młodszych umalowanych dziewczyn :c To smutne.
Pamiętajcie, wszystko z umiarem :p 
A naszym codziennym makijażem powinien być uśmiech na twarzy :)
Jeszcze raz zapraszam na mojego bloga: www.adgam.blogspot.com

10 komentarzy:

  1. Świetny blog :)

    W wolnej chwili zapraszam do mnie: http://my-cheerful-world.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. zgadzam sie z toba :)
    malowanie to nic zlego, ale z umiarem ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Zgadzam się mam 13 lat i tylko czasem nwm błyszczyka użyję a widziałam w mojej szkole 9 latki które wyglądały jak plastiki ja normalnie nie kapuje tego nowego pokolenia ja się już boje co bd w przyszłości jak coś to ja nie mówię o wszystkich ale większość dziewczyn tego typu powinna się troche ogarnąć no bo dla mnie normalne dziewczyny podkreślają tylko troche swoją urodę i to chyba wystarczy no to na koniec super post i wdłg mnie to pisz takie posty dalej to daleko zajdziesz ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo fajny post ! Zgadzam sie z Toba w 100 %. Dzisiejsze nastolatki przesadzaja z tymi wszystkimi kosmetykami, przecież nie maja jeszcze co zakrywać bo maja ładna cerę .
    Pozniej skutki moga byc fatalne ! Ja gdy bylam w ich wieku nie wiedzialam co to bronzer czy korektor a one juz staly sie ekspertkami w robieniu makijazu !
    http://julliet-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Fajny blog. :)

    ~ Obserwuję i pozdrawiam. ^.^

    OdpowiedzUsuń
  6. jesli masz ochote na wspolna obserwacje daj znac
    http://zielonoma.blogspot.it/

    OdpowiedzUsuń
  7. Też używam tej samej pomadki jest świetna tylko słabo utrzymuje się na moich ustach(jakieś1/2 h- są nawilżone) Świetny post i masz rację z tym wszystkim. Ja mam teraz 16 lat i tak nie bardzo się maluje, tylko czasem na okazję. ;) http://wikuuuus.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Kiedys nie mogłam przemóc się do legginsów, a teraz śmiało w nich śmigam :)
    http://avenuefranche.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Oj zgadza sie czasami dziewczeta przesadzaja, i najczesciej te mlode ktore dopiero eksperymentuja. No cóż do wszystkiego trzeba dojzec. Zapraszam do mnie pozostacsoba.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Niestety to jest brutalna prawda XXI wieku. Wszystko dzieje się za szybko, za szybko wchodzimy w dorosłość, za szybko chcemy być dorośli, zamiast cieszyć się spokojnymi latami dzieciństwa !
    http://momentcatcher00.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Cześć!

Doceniam każdy zostawiony komentarz i obserwacje, to najbardziej cieszące serducho wynagrodzenie mojej pracy.
Jeżeli masz bloga, z wielką chęcią na niego wpadnę. ☺

Mam nadzieję, że jeszcze się zobaczymy!