Dawid Kwiatkowski, wigilia klasowa, ozdoby świąteczne

Hej kochani. Bardzo się cieszę, że pod ostatnim postem było aż 26 komentarzy.

Są święta zaczynam powoli dekorować pokój, tylko na złość nie mogłam znaleźć lampek. A by tak fajnie świeciło. Mam porównanie w pokoju Pauliny np. jak idę do szkoły, bez lampek było tak smutno, teraz świąteczna atmosfera. Mam powieszony łańcuch ( nie do końca, tylko połowa :D )  a nie długo moje własnoręczne ozdoby z masy solnej tylko muszą wyschnąć do końca. ;)


                                                             Taki powieszony nie do końca łańcuch. ;)



Szkoła, do szkoły idziemy już tylko 5 dni i długa przerwa do 7 stycznia. Bynajmniej w mojej szkole tak jest. ;) Niestety ten tydzień jest najgorszy, ponieważ nauczyciele chcieli by wystawić nam proponowane oceny co wiąże się z różnymi sprawdzianami, kartkówkami i odpowiadaniem.
W szkole wigilie mamy w piątek. Ciekawe czy znowu zanim dostaniemy prezenty będziemy musieli odpowiedzieć na pytania.





Dawid Kwiatkowski. 

Hejterzy pomyślą - pedał, bez serca, stylu, fanów. 
Kwiatonators - życie, przykład, ideał. IDOL.

Drodzy hejterzy, zrozumcie go może aż tak to nie boli, ale Kwiatonators jest smutno
źle, że to akurat ich idola się tak przezywa. Pomyślcie. Wczoraj był koncert w Warszawie. Nie ja na nim nie byłam, ale czytałam wypowiedzi Kwiatonators na grupie. Uśmiech aż sam wchodził mi na twarz. Dla nich spotkanie z Dawidem było spełnieniem marzeń. Te emocje. 
Dzisiaj już tylko wspomnienia. Cudowne wspomnienia, a wy im się w tym staracie przeszkodzić. 
No EJ Dawid wam nic nie zrobił. On tylko spełnia marzenia. On tylko robi to co kocha, a inni to doceniają. Zobaczcie na zdjęciu jak się cieszy. I nie nie udaje tego, "żeby fanki leciały na niego", "żeby zarabiać na nich pieniądze." Tak mówią hejterzy.  
Nie mówię że macie go od razu wielbić. Po prostu szanować lub w ogóle nie zwracać na niego uwagi. 



Post może nie jest najdłuższy, ale się starałam. <3 

Tak dla odmiany :) 




Znajdują się tam informacje. Lajkniesz będziesz zawsze na bieżąco. ;) 

8 komentarzy:

  1. Have fun on your break doll.
    http://tifi11.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja nie lubię kwiata, ale wiadomo - każdy ma inny gust :)
    http://aga-worldfashion.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Dawid jest spoko nie wiem czemu inni tak nie uważają ale cóż ;) a ogólnie fajna notka i nutka :3 / Bunia <3

    OdpowiedzUsuń
  4. Kwiat <3
    zapraszam do mnie dopiero zaczynam ale miło by było jakbyś wpadła :)
    http://ola141.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Jestem Kwiatonator, siostro ♥ Ślicznie zdjęcia i ogólnie super blog ☻

    OdpowiedzUsuń
  6. słodko <3 dzięki imienniczko :**
    sasanka-sasaanka1.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Cześć!
Jeżeli jesteś w tym miejscu, będzie mi bardzo miło w momencie, w którym skomentujesz ten wpis. Każdy jeden komentarz to kop do działania!
Mój blog Ci się spodobał? Kolejnym kopem do dalszego działania będzie zostawiona przez ciebie obserwacja! Do zobaczenia ponownie! ☺♥

INSTAGRAM FEED

@dbuniek