Story of my life

Hei. Dzisiejszy post tyczy się nowej piosenki One Direction - Story of my life. Jest ona taka spokojna, taka szczera. Można na niej się dużo namyśleć. W niektórych momentach płakałam. Nie wiem czemu. Może dlatego, że mnie tak wzruszyła. Najbardziej podobało mi się zakończenie jak Zayn tak słodko przytulił się do  Waliyha /swojej siostry, nie wiem jak dokładnie się odmienia/.

Tekst
Harry: 
Written in these walls are the stories that I can’t explain
I leave my heart open but it stays right here empty for days

Liam:
She told me in the morning she don’t feel the same about us in her bones
It seems to me that when I die these words will be written on my stone

Zayn:
And I’ll be gone gone tonight
The ground beneath my feet is open wide
The way that I been holdin’ on too tight
With nothing in between

Harry:
The story of my life I take her home
I drive all night to keep her warm and time…
Is frozen (the story of, the story of)
The story of my life I give her hope
I spend her love until she’s broke inside
The story of my life (the story of, the story of)

Niall:
Written on these walls are the colors that I can’t change
Leave my heart open but it stays right here in its cage

Liam:
I know that in the morning now I’ll see us in the light upon a hill
Although I am broken, my heart is untamed/untainted still

Louis:
And I’ll be gone gone tonight
The fire beneath my feet is burning bright
The way that I been holdin’ on so tight
With nothing in between

Harry:
The story of my life I take her home
I drive all night to keep her warm and time…
Is frozen (the story of, the story of)
The story of my life I give her hope
I spend her love until she’s broke inside
The story of my life (the story of, the story of)

Zayn:
And I been waiting for this time to come around
But baby running after you is like chasing the clouds

Niall:
The story of my life I take her home
I drive all night to keep her warm and time…
Is frozen

Wszyscy:
The story of my life I give her hope (give her hope)
I spend her love until she’s broke inside (until she’s broke inside)
The story of my life (the story of, the story of)
The story of my life
The story of my life (the story of, the story of)

Harry:
The story of my life




Tłumaczenie
a tych ścianach zapisane są historie, których nie potrafię wyjaśnić
Zostawiam moje serce otwarte, ale ono pozostaje puste od wielu dni

Powiedziała mi o poranku, że nie czuje o nas tego samego, co ja *
Mam wrażenie, że gdy umrę te słowa będą zapisane na moim nagrobku

I dzisiejszej nocy odejdę, odejdę
Ziemia pod moimi stopami jest szeroko otwarta
Sposób w jaki za mocno się trzymałem
czegoś czego nie było

Historia mojego życia, zabieram ją do domu
Jadę całą noc by było jej ciepło i czas...
zatrzymuje się w miejscu (historia, historia)
Historia mojego życia, daję jej nadzieję
dawałem jej miłość dopóki nie pękła wewnątrz
Historia mojego życia (historia, historia)

Na ścianach tych zapisane są kolory, których nie mogę zmienić
Zostawiam moje serce otwarte, ale ono pozostaje tu, w swojej klatce

Wiem, że o poranku ujrzę nas w świetle ponad wzgórzem 
Chociaż jestem rozbity, moje serce wciąż pozostaje nieposkromione

I dzisiejszej nocy odejdę, odejdę
Ogień pod moimi stopami płonie jasno
Sposób w jaki tak mocno się trzymałem
czegoś, czego nie było

Historia mojego życia, zabieram ją do domu
Jadę całą noc by było jej ciepło i czas ...
zatrzymuje się w miejscu (historia, historia)
Historia mojego życia, daję jej nadzieję
dawałem jej miłość dopóki nie pękła wewnątrz
Historia mojego życia (historia, historia)

I czekałem aż przyjdzie na to czas
Ale kochanie, gonitwa za tobą jest jak próba dosięgnięcia obłoków

Historia mojego życia, zabieram ją do domu
Jadę całą noc by było jej ciepło i czas
zatrzymuje się w miejscu

Historia mojego życia, daję jej nadzieję (daję jej nadzieję)
dawałem jej miłość dopóki nie pękła wewnątrz (doki nie pękła wewnątrz)
Historia mojego życia (historia, historia)
Historia mojego życia 
Historia mojego życia (historia, historia)
Historia mojego życia




Nie wiedziałam o czym wam dzisiaj napisać, więc napisałam o tej piosence. Ogólnie to oglądam w internecie Violette. Jestem na 13 odcinku. Jest ciekawe i bardzo podobają mi się piosenki. 
Mam jutro chyba sprawdzian. Ale za dużo się nie uczyłam. Ciekawe co z tego wyjdzie. Czuje że jutro nie będę mogła wstać do szkoły. Ten długi weekend za bardzo przyzwyczaił mnie do łóżka. ;)
Jest już 118 obserwacji. Bardzo się ciesze. ♥

A wam podoba się teledysk, tekst i przekaz piosenki ? 
Macie jutro jakieś sprawdziany ? 


7 komentarzy:

  1. Pioseneczka fajna ;3
    Jutro kartkówka z angielskiego , mm , cieszę się , że ojeeej, :x

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie słucham Ich, ale post i blog fajny... <33 Zgaduj, kto pisze XD ;*

    OdpowiedzUsuń
  3. ja nie mam bo jutro nareszcie doczekany weekend ;) alleluja

    OdpowiedzUsuń
  4. Wymień wszystkie swoje ksywki

    OdpowiedzUsuń

Cześć!
Jeżeli jesteś w tym miejscu, będzie mi bardzo miło w momencie, w którym skomentujesz ten wpis. Każdy jeden komentarz to kop do działania!
Mój blog Ci się spodobał? Kolejnym kopem do dalszego działania będzie zostawiona przez ciebie obserwacja! Do zobaczenia ponownie! ☺♥

INSTAGRAM FEED

@dbuniek