Cześć. Hmm od czego to zacząć... o właśnie jestem po raz trzeci w tym roku szkolnym chora. Gardło mnie boli, głowateż,  mam katar i wgl.  No brawo. Po za tym czytam lekturę szkolną " W 80 dni dookoła świata". Szczerze ? Wole "Harry'ego Pottera." Jakoś mnie ta lektura nie ciekawi. Chociaż to zależy kto jaki ma gust. Ogólnie to tą kartę mam już otwarte jakieś trzy godziny i prawie nic nie zapisałam. Only Me. Piszę a w tle Lady Gaga. Zastanawiałam się nad jedną rzeczą. Czy dodawać posty codziennie a krótsze. Czy co dwa dni dłuugie. Napiszcie w komentarzach jak mam to zrobić.
Tak się jakoś wybieram na zakupy, ale mi to nie wychodzi. Już 14 obserwatorów. Dziękuję <3 Dobijajmy do 50 potem 100 ;) 

Właśnie co myślicie o Lady Gadze (Nwm. jak się wymienia) moim zdaniem ma super głos, piosenki NIEKTÓRE też w porządku, za to czasem się za odważnie ubiera, makijaż ma też często szczerze nawet ten wymyślny mi się podoba. Ma w sobie to coś. 


Jestem ciekawa czy jakiś chłopak czyta mojego bloga. Pewnie nie. ; ) Ale dziewczyn jest tu sporo. komentarze mówią same za siebie. ;) Co do komentarzy, jak już to jesteście to komentujcie. Nawet głupie a dla mnie motywujące "fajny blog" wystarczy. : ) Dziękuję za uwagę. 

Haha beka. Jutro mamy wszystkie V klasy połączone z powodu wycieczki do teatru na "W 80 dni dookoła świata" . To dopiero będą lekcje. Hałas jak nic. Ciekawe czy nauczyciele z trzema rywalizującymi ze sobą klasami wytrzymają. Przeżyje. ;) Na pewno zdam wam relacje z jutrzejszych lekcji w kolejnym poście. ;) 

Niestety, ale padam na twarz (czyt. klawiaturę) i muszę zakończyć ten post. Liczę na miłe komentarze. ;) 


Nutka na dziś. <3

16 komentarzy:

  1. Świetna notka <33 ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. w bravo było coś takiego że Lady Gaga była w sądzie i ukrywa jakiś sekret. Niby twierdzą że odgapiła styl i piosenki od jakiejś dziewczyny , którą zrzuciła z balkonu i w jakimś klipie jest pokazane jak kogoś zrzuca z tego balkonu.. :o Dziękuję za reklamkę :) sasanka-sasaanka1.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj tam oj tam. Mi chodzi o wygląd i makijaż i głos. ;D
      Bravo prawde ci powie.

      Usuń
  3. Świetny Blog. nie widać że masz 11 lat.!
    Dopiero zaczynamy jak chcesz możesz wpaść adzia-nika.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetny Blog. nie widać że masz 11 lat.!
    Dopiero zaczynamy jak chcesz możesz wpaść adzia-nika.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. ja bardzo lubię lady gagę ;3

    -----------------------------
    bardzo ciekawie piszesz, nie nudzę się tu i bardzo mi się to podoba! zobaczysz będziesz kiedyś wielką bloggerką!!!
    ----------------------------
    obserwujemy? ja już!
    majkamoryn.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. fajny blog:)
    zapraszam-> http://faa-fly.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Na fajne zaangażowanie się w blog bo posty ciekawe ;') obserwuje, komentuje.

    OdpowiedzUsuń
  8. hej zapraszam na mojego rozkrecajacego sie bloga o modzie :) Pozdrawiam!:)
    Prosze o szczere opinie :)

    OdpowiedzUsuń
  9. twoja lektura to nic.Zobacz sobie jak wygląda Mitologia Parandowskiego

    OdpowiedzUsuń
  10. Nie lubię za bardzo Lady Gagi c; :3
    Ty jesteś jej fanką czy coś ?? :)
    Obserwuje :33

    Zapraszam : http://loveinmyworlds.blogspot.com/ ♥

    OdpowiedzUsuń
  11. sadze, ze powinnas dodawac posty rzadziej a dluzsze. : )
    rowniez jestem chora >< wspolczuje czytania 'w 80 dni dookola swiata', pamietam jak ciezko mi sie to czytalo (po kilkunastu stronach odlozylam lekture i wzielam sie za wieznia z askabanu).

    lady gaga jest dosyc specyficzna osoba, choc nie slucham jej za czesto ani nie jestem fanka, sadze, ze ma talent i naprawde genialny glos - tylko pozazdroscic. c;
    xoxo

    http://nothingsacred.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Fajnie :D
    Czytam od wczoraj i nie mogę się oderwać :D
    Kocham tego bloga :D
    Wbijaj:
    http://ally-nika.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Cześć!

Doceniam każdy zostawiony komentarz i obserwacje, to najbardziej cieszące serducho wynagrodzenie mojej pracy.
Jeżeli masz bloga, z wielką chęcią na niego wpadnę. ☺

Mam nadzieję, że jeszcze się zobaczymy!