Hei. Dzisiaj chciałam poruszyć temat szkoły. Tak, szkoły. Sięgnęłam po rozum do głowy i staram się uczyć na bieżąco. Uczę się codziennie z materiału który był na ostatniej lekcji. No bo kto wie kiedy pani zrobi nam kartkówkę. Teraz staram się łapać same 6, 5 i ewentualnie 4. Muszę się postarać o stypendium i w tym roku. Jutro kartkówka na historii z nieszczęsnych epok historycznych, z polskiego też kartkówka, ale będzie łatwa, no i może z techniki i z przyrody. Na w-f'ie mamy teraz sztafetę. Kocham, kocham, kocham. I staram się zdobyć 6. Jutro pan pozwolił nam poprawić. Miałam parę błędów, a 4+ nie chce. ;)

        Zaczął się rok szkolny zaczęło się wpisywanie do pamiętników. Na razie dostałam dwa albo trzy. Przecież taki wpis to pamiątka na całe życie. Dlatego jak już to robisz to rób to STARANNIE. Zawsze pamiętajcie, aby dokleić jakąś naklejkę i zrobić kolorowy napis, ale jak np nie macie naklejek to narysujcie coś czysto i starannie, jakiś kwiatek lub motylek i wpis od razu jest bardziej urozmaiconyJa osobiście uwielbiam się wpisywać do pamiętników. No, ale jak niektóre przeglądałam to znalazły się właśnie takie niestaranne wpisy. Wiedzcie, że wy się pod tym wpisem się podpisaliście i zawsze wiadomo od kogo to jest. Wiecie co mogą sobie rodzice lub przyjaciele tej osoby o tobie pomyśleć. ;)



ten malutki to mój ;3 




    Chciałabym wam jeszcze bardzo, bardzo bardzo podziękować za 57 obserwacji. Przecież jeszcze w poniedziałek było 52.  No i za 3254 wejścia <3 Chciałam wam powiedzieć że będę dodawała posty tak jak teraz co parę dni, ale mogą zdarzyć się codziennie, zależy ile będę miała czasu.
ps. Jeszcze jedno. Jak już ty jesteś to skomentuj, jak skomentowałeś zaobserwuj, a jak zaobserwowałeś możesz polecić znajomym. ;) No i jak ktoś już obserwuje dłuższy czas, to niech komentuje każdy post. :3





                                                                        Nutka na dziś <3


23 komentarze:

  1. Cudny blog:)Obserwuję♥
    julie-julien.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Violetta XD *o* / Bunia <3

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajne :)

    ZAPRASZAM DO MNIE NA KONKURS! MOŻNA WYGRAĆ VANSY!!

    f-village.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Ciekawie piszesz. Gratuluję obserwatorów :)

    porcelain-butterflies.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Ej, Doska, z tej strony Aga. Jak ty dałaś posta skoro byłaś w szkole!? Ogólniakowo lubię ten blog. Inspiracji i częstszych postów życzę! =)

    OdpowiedzUsuń
  6. Też staram się dobrze uczyć i jak na razie mi dobrze idzie :) obserwuje i liczę na to samo :)

    http://basiek-baasiek.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. też się staram i narazie mi jakoś wychodzi :D a gif z Troain (?) jest świetny też go lubię :D


    zapraszam http://juka-juku.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Super post :P Zapraszam do siebie XX http://dziewczyna-w-holandii.blogspot.nl/

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetny blog ! ;* obserwujemy :) ? http://ruuciaa-mylife.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Też zbieram co roku podpisy! Haha ;)

    Obserwacja za obserwację?

    http://marpleous.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. też zbieram podpisy co roku *.*

    Komentarz za komentarz ? Obserwacja za obserwację ? ja już gdyby co. ;)
    www.megmyfashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Też zbieram podpisy :) Na koniec zeszytu :D
    DAWID *o*' ♥

    olqa-olqaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. podpisy na piórniku :D

    http://Fidanzataa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Oja , mój pamiętnik chyba pani z angielskiego w podstawówce nie oddała -.-

    insignificantbaby.blogspot.com
    Zapraszam - jeśli się spodoba , to będzie mi miło jak zaobserwujesz;)

    OdpowiedzUsuń
  15. mój leży gdzieś w pudle <3 za 20 lat będę do niego zaglądać;)
    Wpadnij ;)
    niuntis.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. Dawid Kwiatkowski *o*
    Zapraszam do komentowania i obserwowania mojego bloga :) diana-dianaa-diana.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. Bardzo ciekawie prowadzisz bloga :)

    www.diamonds44.blogspot.com skomentuj :) ja obserwuje zrobisz to samo :)

    OdpowiedzUsuń
  18. no masz racje fajny gif
    odwiedzisz prosze
    wejdziesz?/ http://style-crazy-girls.blogspot.com/ mama na blogu baner klikniesz w niego to bardzo ważne dla mnie proszę klikni w niego a zresztą wejdź przeczytaj i kliknji

    http://style-crazy-girls.blogspot.com/

    http://style-crazy-girls.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Cześć!

Doceniam każdy zostawiony komentarz i obserwacje, to najbardziej cieszące serducho wynagrodzenie mojej pracy.
Jeżeli masz bloga, z wielką chęcią na niego wpadnę. ☺

Mam nadzieję, że jeszcze się zobaczymy!