Hei. Nie pisałam tu u was od ... od soboty. Duże zapuszczenie no nie ? Przepraszam was no, ale nauka powinna być na pierwszym miejscu. Po tym jak złapałam raz 1 i dwa razy 2 , bardzo przykładam się do
nauki. No, ale przez ten czas dobiliście do 79 obserwacji. Najlepsi. <3

   Dzisiaj chciałam poruszyć temat waszych ulubionych ... owoców i warzyw. Hah, tak owoców i warzyw, a mianowicie tego jakie jem ja, a jakie jecie wy. Do dzieła :)


Owoce
 Tak, a więc ja najbardziej z owoców gustuje w :
- Jabłkach   Taaak jabłka to jest to :3 
- Bananach   Mmmm :3 
- Gruszkach Haha Dusia pamiętasz jak w lato zawsze jemy ? ;) 
- Truskawkach Cud, mód i truskawki ;) <3
- Brzoskwinie/ Nektarynki Dla mnie ? Jedno i to samo ważne, że dobre :3 

To chyba wszystkie owoce które tak najbardziej lubię. Każde z nich daje mi witaminy, co potrzebne jest każdemu ;)


Tu są tylko niektóre, plus winogrona. 
Zdjęcie NIE robione przeze mnie :) 



Warzywa

Z warzyw moje ulubione mogła bym wymieniać godzinami, ale to te które najczęściej jem :
- Marchewki Mmmm bez nich się nie obejdzie :3 
- Sałata Tak jestę królikę :* 
- Kapusta  Królik ponad wszystko :3 
- Rzodkiewki Kochaaaam <3 
- Pomidory I kanapka gotowa ;) 
- Ziemniaki Ej no bez potejtołów się nie obejdzie :D 

To tylko niektóre z ulubionych, ale jem je najczęściej. :) 


/Zdjęcie z internetu/  :)



Bardzo dziękuję wam za wszystkie obserwacje i komentarze. <3 

Jeszcze z plakatami :3 


6 komentarzy:

  1. Ale ciekawy post! Ja uwielbiam rzodkiewki, ale nie lubię pomidorów :>
    Do bananów się zraziłam dzięki maratonowi :> Ale jakoś je jem :> Uwielbiam truskawki.
    Świetna fota! Gratuluję aż już 79 obserwatorów! Ciekawy blog! Obserwuję :)
    Piekna *.*

    OdpowiedzUsuń
  2. Ohh bejbe kocham cię <33 / Bunia <3

    OdpowiedzUsuń
  3. Tak taakk.. Gruszki najlepszy owoc EVER! ♥
    Już 80 obserwatorów mycha ;**
    ~ Masz tu mnie, Duśkę <3

    OdpowiedzUsuń
  4. Super blog.. ;)
    http://duzozawiele.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Na tym zdjęciu z plakatami przypominasz mi trochę Ginny, siostrę Rona z Harrego Pottera ;p
    Ciekawy post :)
    Zapraszam też do mnie:
    http://craazygirll.blogspot.com/ byłoby mi miło, gdybyś skomentowała mój post i zaobserwowała bloga, jeśli Ci się spodoba :3

    OdpowiedzUsuń
  6. mamy ten sam gust w owocach i warzywach komentujcie;) podziwiam super blog

    OdpowiedzUsuń

Cześć!

Doceniam każdy zostawiony komentarz i obserwacje, to najbardziej cieszące serducho wynagrodzenie mojej pracy.
Jeżeli masz bloga, z wielką chęcią na niego wpadnę. ☺

Mam nadzieję, że jeszcze się zobaczymy!