Yeah ! W końcu mam uszykowanego laptopa. Teraz postaram się dodawać posty codziennie lub ewentualnie co dwa trzy dni, gdyż jest szkoła. =[ Normalnie nie normalnie nie potrafię pisać. Każde zdanie ma po parę błędów. No, ale dla was wszystko. W tym tygodniu i następnym się mi masa sprawdzianów zbliża więc jak skończę pisać będę musiała się na angielski pouczyć. ;( Ja się dziwię że wy mnie w ogóle jeszcze czytacie ! Szczerze to musi wam się tu podobać jak prawię miesiąc bez posta wytrzymaliście no i w nagrodę chciałam .... Nagrać filmik (w komentarzach piszcie o czym, np. tag, my night/morning routine, outfit itd. ;) ). Dziękuję wam bardzo za miłe komentarze. Jak to zauważyłam moja siostra do mnie czemu się uśmiecham do monitora ;D Tak nie wiem co pisać. Zaczęłam wychodzić na spacery z Bąblem /moim psem/ więc może znajdą się niedługo jakieś zdjęcia ze spacerów np. po lesie, nad jeziorem, na polu lub łące. No ale zanim to zrobię muszę mu jakąś nową lepszą smycz i obroże kupić. :d




Natalia najlepszy fotograf EVER

Chciałam wam coś powiedzieć. Mianowicie ... 
Wiele osób hejtuje Miley za teledysk pt. " Wrecking Ball ". To jest jej teledysk i ona niech robi w nim co chce. Wam on się nie musi podobać, są osoby, które ją kochają i ten teledysk wydaje się dla nich fajny i ciekawy. Tak, tak tak, może nie jest fajne patrzeć na osobę liżącą młotek lub nagą bujającą się na (?) nwm co to jest. Zrozumcie, ona tam wyraża po prostu swoje emocje, ona chce pokazać jak jest jej ciężko. Prawdopodobnie płaczę na tym teledysku przez hejty idące w jej stronę. Ścięła włosy, no i co. One są jej może taki wygląd jej się bardziej podoba. Lub np ja. Dla mnie szczerze mówiąc nie ważne jest wasze zdanie, mam to gdzieś czy wam się podobam czy nie, czy mój blog się wam podoba czy nie czy moje pisanie się wam podoba czy nie. Jak kogoś to ciekawi i mu się podoba to czyta. Jak ktoś mnie nie lubi niech nawet na tego bloga nie wchodzi tylko po to żeby mnie hejtować. Oczywiście nikomu nie zabraniam wchodzić niech mnie nikt źle nie zrozumie. ;) Mi chodzi o to że jak masz mnie zacząć w komentarzu hejtować to lepiej już wyjdź. :) Dziękuję za uwagę. :) 




No i proszę. Nutka na dziś <3


Jeśli ci się blog podoba zaobserwuj, jeśli ciekawi ta notka i chcesz coś przekazać skomentuj, PAMIĘTAJCIE O KOMENTOWANIU JAKI MA BYĆ FILMIK. : ) 

23 komentarze:

  1. Tag szczerze to nie ona nie jezd śliczna.
    Ale fajne fotki ;**

    OdpowiedzUsuń
  2. Najlepsza część o Miley ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Szczere słowa : > ;*

    OdpowiedzUsuń
  4. Mam nadzieję ze inni to zrozumieją co przekazałaś :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetna piosenka ;>

    OdpowiedzUsuń
  6. Miley przekazuje nam ludziom i fanom jej ból i przezco przechodzi .. widać że dziewczyna jest w depresji i nie wie co ma robić i nie wie co robi warto wspierać takie osoby :) ale każdy ma prawo mieć własne zdanie i własne przekonania ;>

    OdpowiedzUsuń
  7. Fajnie opowiadasz tak dalej ;DDD

    OdpowiedzUsuń
  8. Prowadź dalej tego bloga ;* <3

    OdpowiedzUsuń
  9. Komentujcie, obserwujcie .. warto się podzielić własnym zdaniem C;

    OdpowiedzUsuń
  10. Wstaw zdjęcie pieska ! <33

    OdpowiedzUsuń
  11. Świetny blog :)
    Może obserwujemy?
    Jeśli tak to napisz u mnie :D
    ola-a.blogspot.com ♥

    OdpowiedzUsuń
  12. Miley jest piękna,i ta ostatnia piosenka *o*
    uwieeeeelbiam. ;]
    Świetna beanie ;d
    Zapraszam,do mnie dopiero zaczynam,i przydałaby mi się motywacja do dalszej pracy ,więc jeśli ci się spodoba skomentuj i zaobserwuj .! ;3 http://nucy-nuucy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Świetna beanie <3
    A to zdjęcie z piłką gdzieś widziałam...
    Należysz na Fb do "Tylko szlachta słucha Justina Biebera"?

    http://fucy-and-ducy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. Fajneee !
    Wejdziesz ? http://ally-nika.blogspot.com/
    Jak już to zostaw ślad po sobie ;)
    Z góry dzięki :D

    OdpowiedzUsuń
  15. Hej tu Dorota . Pisałaś do mnie na fejsie <3 Co powiesz na wspólną obserwację? jak tak to zacznij jak nie to zignoruj. sasanka-sasaanka1.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. swietne masz nogi i czapke *-8
    kocham ta piosenke ehhh właśnie jej słucham <333
    cudny blog
    świetnie czyta się twoje posty
    zapraszam do komentowania ostatniego posta
    smile-mapys.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. Mi Miley nie przeszkadza kiedyś byłam Smiler ale już nie jestem :c to było pare lat temu xD
    Obserwujemy?
    olivee-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  18. Miley ma świetny głos ;* <33

    OdpowiedzUsuń
  19. MILEY <3 moja idolka od zawsze :'3 zapraszam do mnie.

    OdpowiedzUsuń

Cześć!

Doceniam każdy zostawiony komentarz i obserwacje, to najbardziej cieszące serducho wynagrodzenie mojej pracy.
Jeżeli masz bloga, z wielką chęcią na niego wpadnę. ☺

Mam nadzieję, że jeszcze się zobaczymy!