Hej. Dzisiaj mieliśmy dyskotekę. Bardzo mi się podobało. DJ fajnie grał. I ogólnie były wszystkie hity które na dyskotece powinny być. Już ich wymieniać nie będę bo za dużo ich. Podziwiam tych chłopaków, którzy do dziewczyny podeszli i do tańca poprosili. Tyle że ich było bardzo mało. Reszta z nich siedzieli na ławeczkach/krzesłach i tylko wkurzali tych co tańczyli lub na minutkę usiedli żeby odpocząć.
Zapowiada się na to że będę chora. Głowa mnie boli, mam taką chrypę że mówić nie mogę i na dodatek katar. A ja nie mogę być chora bo na wycieczkę  na basen do Sopotu jadę. Módlcie się ze mną żebym nie była chora.
Staram się wam tak wszystkiego nie mieszać bo szczere to ... dziwnie się to chyba czyta. ( ;p )
Chciałabym wam ty dodawać po trzy, cztery zdjęcia przynajmniej, ale Paulina ma aparat w Słupsku. Obiecuje wynagrodzę wam to filmikiem. Który też pewnie nagram aparatem. Tyle że najpierw muszę się podleczyć.
Mieliśmy sprawdzian z matematyki. (pisałam ostatnio) I szczerze ? Nie poszedł on mi chyba za dobrze. Pani mówiła że najlepsza ocena to 3+.
Wiecie co ? Tak sobie zaczęłam grać w http://musicworldgame.com/. . Polecam tą grę. Co prawda gram tylko dwa dni ale bardzo mi się spodobała. Masz swoją osobę, i jesteś modelką, piosenkarką, aktorką, pisarką, czy czym tam chcesz. Można nawet wszystkim na raz. Ja jak na razie jestem pisarką, piosenkarką i modelka. I masz punkty doświadczenia i je przelewasz potem np na to co bardziej ci się przyda. Ja na przykład powiększam doświadczenie z pop-rock , rock , dykcji, intonacji,  języków obcych i wiele innych. ;)




Na tym skończę. 
Obserwacje i komentarze mile widziane ;) 


Dossiek :3 

26 komentarzy:

  1. Masz super bloga :3

    Obserwuję i zapraszam do mnie :3
    http://always-happy-and-young.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Super blog :) czekam na kolejny wpis :3

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo sympatyczny blog :)
    Obserwuję i w zamian nie chcę obserwacji, ale jeśli możesz to kliknij w baner sheinside po lewej stronie :)
    Z góry dziękuję :* http://mindelsewhereee.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. super blog, fajny pomysł

    wpadnij do mnie http://cookiesmakefamous.blogspot.com/ :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja już chyba jestem za stara na takie gry ehh..
    Fajny blog, ciekawe posty , więc będę zaglądać !
    Może wspólna obserwacja ?\
    http://modowyfreestyle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo fajny blog! :)

    Zapraszam do obserwowania i skomentowania ostatniego posta na moim blogu

    domi-day.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Oj dawno nei byłam na takiej dyskotese ;) u mnie w szkole juz sie nei organizuje ;)
    Nistety na takie gry juz zastara ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. ja mam 23 października dopiero dyskoteke ;cc
    ślicznie piszesz *-*

    super blog! fajnie czyta się Twoje posty
    zapraszam do komentowania i zaobserwojania
    smile-mapys.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. hejś fajny blog ;3
    zapraszam do siebie :)
    photoboook.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetny post!♥ Cudowny blog!♥ Bardzo mi się tu podoba więc co powiesz na wspólną obserwację ?:) Zaobserwuj i napisz mi w komentarzu na moim blogu. Abym mogła się odwdzięczyć. A jeśli nie chcesz to po prostu zignoruj to pytanie :) buźka :*

    OdpowiedzUsuń
  11. O tak ! Super blog <3

    Jeśli chcesz może obserwacja za obzerwację ?
    Zapraszam pastelowabajka@o2.pl

    OdpowiedzUsuń
  12. Bardzo fajny blog, miło się czyta. :)
    Obserwuję!
    www.meduzencja.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. fajny blog :)
    Może obserwujemy?
    Jeśli tak to napisz u mnie ♥
    ola-a.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Miło się czyta :) . Obserwacja za obserwacje? Jeśli tak to napisz w komantarzu :)
    http://ann--world.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  15. Bardzo miło czyta się twojego bloga :)
    obserwujemy?
    http://two-faces-onee-heart.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  16. ja już nie pamiętam dni, gdy czułam, że sprawdzian z matematyki poszedł mi dobrze, więc się nie przejmuj haha
    supcarolyn.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. Szkolne dyskoteki... kiedy to było ;)
    korzystaj z tych lat jak najlepiej :)

    http://ally-ay.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  18. Świetny blog i naprawde super się go czyta ! Będę tu wpadać cześciej ! :)
    Obserwujemy ? Jeśli tak to napisz u mnie a ja sie odwdzięczę tym samym :*
    http://ideas-style-inspirations.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  19. Na serio ladby bloog. Pozdrowionka xd, Zapraszm do mnie. Obserwujemy? karolina-day.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  20. Masz super świetny i blog, i mówię to ja! ;**

    OdpowiedzUsuń
  21. Blog super. Doss mogłabyś mi przesłać nazwy blogów które zamazałaś ? Proszę Cię. Skontaktuj się ze mną poprzez fb : https://www.facebook.com/profile.php?id=100007160049209 Masz mnie w znaj. Pozdro i życzę weny :)

    OdpowiedzUsuń

Cześć!

Doceniam każdy zostawiony komentarz i obserwacje, to najbardziej cieszące serducho wynagrodzenie mojej pracy.
Jeżeli masz bloga, z wielką chęcią na niego wpadnę. ☺

Mam nadzieję, że jeszcze się zobaczymy!