W dobie cyfrówek i telefonów wyposażonych w naprawdę dobre aparaty, robimy ogrom zdjęć. Wszystkiego i we wszystkich możliwych momentach. Uwieczniamy chwile dla nas ważne i te mniej. Koniec końców przechowujemy wszystko na kartach pamięci, w laptopach czy na płytkach.  Po jakimś czasie wszystkie pliki odchodzą w niepamięć, bo gubimy je w stercie innych dokumentów np. na laptopie. Mam wrażenie, że całkowicie zapomnieliśmy o tak super możliwości, jak wywoływanie fotografii i przechowywaniu ich w pamiątkowych albumach. Ale przecież to wszystko nie musi tak się kończyć. Nie musimy zostawiać naszych cudownych chwil na pastwę zaśmieconego komputera, prawda?


Od jakiegoś czasu regularnie przenoszę moje wspomnienia na papier. Dostałam mocnego kopa w tyłek w kierunku tego działania, w momencie, w którym wszystkie moje wspomnienia z ostatnich ponad 5 lat życia, zamknęły się w moim starym laptopie 'dziadku'. Miałam gdzieś wszystkie inne pliki, dla mnie ważne były tylko zdjęcia. Nawet nie wiecie, jak się popłakałam w momencie, gdy zdałam sobie sprawę, że chyba tylko cud może uratować moje fotograficzne wspomnienia. Koniec końców ów cud nastąpił, a część z nich uratowałam, ale teraz wszystko regularnie ląduje w drukarniach, bym mogła je odłożyć do albumu.


Jestem osobą, której klasyczne formy po czasie zaczynają się nudzić. Wywoływanie wielkich stosów zdjęć, ciągłe szukanie nowych albumów i wrzucanie niechronologiczne za folię przestały sprawiać mi radość. Raz postawiłam na foto-poduszkę, na której znalazły się selfiaki z moimi przyjaciółmi, a tym razem wybrałam najlepsze wspomnienie, prezent i zakup w życiu. Nigdy nie byłam tak bardzo podekscytowana czymś, co zamówiłam przez internet. Jak już mogliście wywnioskować po tytule wpisu, moje serduszko podbiła fotoksiążką ze strony printu.pl


Fotoksiążki są bardzo praktyczne! Zmieściłam w niej masę zdjęć, mimo jej niewielkiego rozmiaru. Tworzenie jej sprawiło, że cały czas się uśmiechałam, czy to dzięki okazji, by spojrzeć na zdjęcia sprzed kilku lat, czy to dzięki temu, jak precyzyjnie, ale i szybko mogłam to zrobić. Tworzenie własnej fotoksiążki jest naprawdę banalne. Strona Printu.pl >>klik<< jest przyjemna dla oka, jej instrukcje są czytelne, a w razie jakichkolwiek problemów można skontaktować się o pomoc, którą dostaniecie udzieloną, przez naprawdę przemiłych ludzi! Podczas dobierania szczegółów swojej książki mamy do wyboru przeróżne szablony, okładki, formaty i rodzaje papierów. Swoje zdjęcia bezproblemowo załadowywałam z instagrama, facebooka, czy po prostu komputera. 


Po zakończeniu projektu, który najlepiej robić na własnym profilu (gdy już się zarejestrujemy, bo mamy wtedy pewność, że nagłe wyłączenie komputera itd. nie usunie naszej pracy), możemy wszystko przejrzeć. Czy aby każda strona spełnia nasze wymagania, czy wygląda tak jak to sobie zaplanowaliśmy. Wszystko można pozmieniać wedle naszego uznania. Ta strona możliwości ma naprawdę wiele. Gdy już wszystkiego jesteśmy pewni w 101%, zatwierdzamy projekt, zamawiamy i czekamy, aż kurier zawita u progu naszych drzwi z naszą paczuszką. 
Zamawianie na tej stronie jest również świetną opcją dla zapominalskich, gdy np. przypomni wam się na ostatni moment o prezencie na 18, rocznicę, czy dla rodziców. Łącznie drukowanie i dostarczanie do nas książki trwa nie więcej niż 7 dni. W moim przypadku był to dokładnie tydzień, gdyż moje zamówienie złożyłam akurat w piątek, więc musiałam przeczekać weekend. 
Ja swoją książką jestem zachwycona. Dosłownie chwaliłam się ją każdemu naokoło, tak bardzo byłam szczęśliwa, że ją mam! To był cudowny prezent zarówno dla mnie, jak i dla mojej rodzinki. 


Printu.pl to nie tylko książki. Na tej stronie dostać możecie również fotoalbumy i minibooki. Osobiście już szukam zdjęcia, które mogłyby znaleźć się w moim minibooku, a was zapraszam jeszcze raz na printu.pl
ps. nowe szablony - >>>prezent dla chłopaka<<<, >>>prezent dla niego<<<!


35 komentarzy:

  1. super. Dzisiaj zaczynam pracę nad moim albumem wolę go robić sama w sensie wklejam zdjęcie podpisuję obok jakieś obrazki np. drukuję z internetu tapety z kwiatkami czy jakimiś takimi tne na 4 równe paski i przyklejam takie coś ala marginesy.

    pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  2. Ale świetna ta fotoksiazka :) ja mam podona :) cudne zdjecia ^^

    ZAPRASZAM NA MÓJ BLOG TINYPURPOSE OFFICIAL / klik /

    OdpowiedzUsuń
  3. No powiem ci, że chyba mnie przekonałaś na taką foto książkę. Osobiście jestem fanem wywoływaniq zdjęć, a moja rodzina do dziś to praktykuje. Super wpis ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Wspaniała pamiątka. Sama mam swojego instabooka!
    dusiiiak.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Taka książka to idealny sposób zapisania wspomnień w postaci zdjęć :)
    ******************************************
    ZAPRASZAM DO SIEBIE NA NOWY POST!
    MOGŁABYM PROSIĆ O JEDEN KLIK? Z GÓRY DZIĘKUJE :)
    *KLIK*

    OdpowiedzUsuń
  6. Mam już od dawna chrapkę na taką książkę :)

    http://weruczyta.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. To cudowny pomysł na pamiątkę i prezent :) Też mam takiego minibooka i jestem bardzo zadowolona :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Mam taką fotoksiążkę :D

    rilseee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetnie napisany post <3 miło się czyta :) super blog, obserwuję i będę wpadać częściej :) zapraszam na mojego bloga ;) http://mysterious-natalia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Ta książka to zdecydowanie świetny pomysł na prezent albo pamiątkę z wakacji <3 Pozdrawiam ;*
    Mój blog - KLIK!

    OdpowiedzUsuń
  11. Wiesz, to całkiem ciekawa sprawa ta fotoksiążka. Dużo widziałam o tym reklam w empiku ale nie tak wiele osób się o tym wypowiada.
    Ja osobiście chyba jednak wolę tworzyć swój album. Mam duży segregator i na kartki A4 wklejam zdjęcia, podpisuję je i dodaję rysunki i szkice ;) Ale wiadomo jeden woli tak drugi tak. ;)
    ni3bi3ska.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Fotoksiążki to świetny pomysł na zachowanie fajnych chwil w trwały sposób w bardzo estetycznym opakowaniu. Fantastyczny wpis pokazujący zalety tej formy przechowywania zdjęć. ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Świetna fotoksiążka! Sama planuję taką zakupić. :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Twoja fotoksiążka prezentuje się naprawdę pięknie! <3
    Taka forma zdjęć jest mega świetnym pomysłem na prezent, a także na to by na dłużej przechowywać swoje wspomnienia. Od zawsze kocham robić zdjęcia, a dzięki fotoksiążkom można zachować piękne chwile na dłużej!
    Do mnie również Printu napisało ostatnio z propozycją współpracy, właśnie czekam na swoją przesyłkę!
    Z-pasja-w-obiektywie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. Uwielbiam wspomnienia w takiej formie! :)
    Są najlepsze.

    Obserwuję i to z wielką chęcią!:)
    Zapraszam do mnie, może Ci się spodoba: emiliamatyska.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  16. Świetne zdjęcia :D
    Bardzo fajna fotoksiążka :D
    zawsze to zostanie pamiątka :)

    Odwdzięczam się za każdą obserwacje :D
    grlfashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. Taka fotoksiążka to genialny pomysł na prezent! Sama bym się bardzo ucieszyła, gdybym taką dostała :)
    Pozdrawiam, Dominika z bloga MOMENTY ULOTNE

    OdpowiedzUsuń
  18. Planuję zrobić taką fotoksiążkę przyjaciółce na urodziny, dlatego zniżka jest świetną okazją, żebym w końcu się za to zabrała. Mam nadzieję, że prezent jej się spodoba, bo dla mnie jest to świetna forma wspomnień.

    M V R C E L I A (KLIK) Zapraszam do siebie, miłego wieczoru!

    Obserwuję, liczę na to samo, o ile oczywiście mój blog ci się spodoba!:)

    OdpowiedzUsuń
  19. Super fotoksiążka! Uwielbiam takie, chociaż nie mam jeszcze ani jednej - może w końcu to się zmieni! :)

    ab-photographs.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  20. Ja uważam,że zdjecia w telefonie to nie to samo co papierowe. Zdjeci ,ktore mozemy trzymac w dłoniach niosą ze sobą historię i najelepsze wspomnienia na cale zycie! Fotoksiazka to super pomysl na prezent! xoxo

    wiktoria-kozlowicz.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  21. super pomysł z taką fotoksiążką
    naprawde to może przypominać o różnych chwilach z życia na przyszłość
    świetny blog :)
    Mój blog

    OdpowiedzUsuń
  22. Ale super ksiazka <3 Swietna pamiatka na lata :)

    Zapraszam do siebie, dopiero zaczynam :*
    https://rosierlune.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  23. Ja uwielbiam robić zdjęcia i bardzo się do nich przywiązuję.
    Mam w pokoju wielką ramkę na 24 zdjęcia. Nie lada wyzwanie stanowił dla mnie wybór "najlepszych chwil" ;-) Kocham zdjęcia!

    Zapraszam na nowy post ♥
    Będzie mi miło jeśli wpadniesz.
    Pozdrawiam i obserwuję :-)
    MÓJ BLOG - KLIK

    OdpowiedzUsuń
  24. Aż tyle lat w jednej książce! :o a ja jednego roku w album nie potrafię zmieścić. :D Bardzo fajnie się prezentuje. :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Taka książka to milion wspomnień, super <3
    Mój blog

    OdpowiedzUsuń
  26. Fotoksiążka to rewelacyjny pomysł na prezent :D
    Wszystkie wspomnienia umieszczone w jednym miejscu!
    Pozdrawiam!

    lublins.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  27. jest to świetny pomysł na prezent, dałam coś takego mojej mamie i bardzo się ucieszyła

    OdpowiedzUsuń
  28. Przyjemnie się czyta :)
    Zapraszam też na swój nowy blog: sensownasfera.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  29. Przyjemnie się czyta :)
    Zapraszam też na swój nowy blog: sensownasfera.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  30. Mi też takie fotoksiążki od zawsze się podobały. Kiedyś muszę się zebrać i w końcu taką zamówić. Wydaje mi się też, że jest to dobry pomysł na prezent, więc jeżeli ktoś nie ma pomysłu to akurat :)

    OdpowiedzUsuń
  31. Personalizowane gadżety są świetne :)
    Ja stworzyłam na rocznicę ślubu własny album z odbitkami zdjęć, które zamówiłam na https://www.fotoprint.pl/kontakt.


    Super blog!

    OdpowiedzUsuń
  32. Fotoksiążka jest doskonałą pamiątką na całe życie. Aktualnie jest to najchętniej wybierana opcja przez fotografów, ale też przez amatorów, gdyż coraz więcej firm oferuje możliwość łatwego zaprojektowania i zamówienia fotoksiążki.

    OdpowiedzUsuń

Cześć!

Doceniam każdy zostawiony komentarz i obserwacje, to najbardziej cieszące serducho wynagrodzenie mojej pracy.
Jeżeli masz bloga, z wielką chęcią na niego wpadnę. ☺

Mam nadzieję, że jeszcze się zobaczymy!