Tumblr Inspirations || Orange



Dla wielu kolor pomarańczowy kojarzy się tylko i wyłącznie z jesienią. Dla mnie to kolor idealny na każdą pore roku, każdą okazję i w każdym użyciu wygląda dobrze. Uwielbiam go w szczególności, jako akcent w makijażu, czy ubiorze. Dodaje życia stylizacjom i skupia swoim pięknem uwagę ludzi na dany element, w którym jest. Wydaje mi się, że kosmetyk, czy rzecz w tym odcieniu to niezbędnik w każdej szafie, czy kosmetyczce. Mam kilka takich perełek, ale tylko kilka, gdyż na co dzień staram się nie wyróżniać i chodzić ubrana w miarę zwyczajnie. Hm.., może czas w końcu to zmienić? 


Ogólnie miałam ten wpis z inspiracjami przygotowane przed wyjazdem, by dodać go podczas mojego pobytu na koloniach, ale jak już wiecie, przez brak internetu nie mogłam. Przychodzę z nim dzisiaj, bo kurcze, serio kocham ten kolor i znalazłam tak piękne inspiracje, że nie mogłam się powstrzymać i musiałam wam je tutaj pokazać. Mam nadzieję, że się wam podobają.
Do następnego!

You May Also Like

23 komentarze

  1. Ja, odwrotnie niż Ty, za pomarańczowym nie przepadam, ale inspiracje świetne! Uwielbiam tego typu posty. :)
    MÓJ BLOG (klik)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja ostatnio przekonałam się do pomarańczowego właśnie :)

    ab-photographs.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja kocham ten pomarańcz podczas zachodu słońca :)

    zofia-adam.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Hey! I am new at your blog (: I am following you now(;
    I hope you can visit mine and follow me back (; Have a good day!

    OdpowiedzUsuń
  5. Makijaże w pomarańczowych odcieniach to moim zdaniem hit!

    OdpowiedzUsuń
  6. Cudne inspiracje. Ja za bardzo nie ubieram się w ten kolor ani nie maluje, ale całkiem fajnie to wygląda.

    http://weruczyta.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. świetne pomoarnczowe inspiracje, nie lubie zbytnio pomaranczowego lecz te inspiracje sa super!

    ZAPRASZAM NA MÓJ BLOG TINYPURPOSE OFFICIAL / klik /

    OdpowiedzUsuń
  8. Kolor pomaranczowy nie przemawia do mnie na ubraniach, jednak jako element makijazu wyglada oblednie z brazami:)

    Obserwuje.
    xclaudia-wojcik.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Wspaniałe inspiracje! :)

    MÓJ BLOG
    Odwdzięczam się za każdą obserwacje :)

    OdpowiedzUsuń
  10. kolor mega fajny chociaż kojarzy mi się najbardziej z pracownikami socjalnymi haha, do mnie nie pasuje - za jasne włosy, za bardzo rzuca się w oczy - natomiast pocieszyć się nim zawsze można! // skydancing.pl

    OdpowiedzUsuń
  11. Ostatnio strasznie podobają mi się makijaże w tym kolorze <3

    amelia-bloog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Piękny kolor! :D
    rilseee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. do mnie niestety pomarańczowy całkowicie nie pasuję :/ obecnie lubuję się w pudrowym różu i takim baby blue ;p

    nowy post! co powiesz na wspólną obserwację? ja już i to z ogromną chęcią;) https://justemsi.blogspot.com/2017/07/everybody-should-be-feminist.html

    OdpowiedzUsuń
  14. Bardzo podobają mi się inspiracje! Ja jeśli decyduję się na pomarańczowy to tylko w makijażu.
    Mój Blog - klik!

    OdpowiedzUsuń
  15. Jestem totalnie zakochana w tym kolorze ! Nigdy bym nie pomyślała, że spodoba mi się pomarańczowy !
    Świetne inspiracje :D

    WORLD OF ALEKS

    OdpowiedzUsuń
  16. Świetnie wyglądają! Trzecie zdjęcie skradło moje serce! Mega!
    http://livetourevel.blogspot.com/2017/07/wybio-300-dziekuje.html?m=1

    OdpowiedzUsuń
  17. love your blog! x
    Would you like to follow each other on GFC?
    Please let me know on my blog and I will follow back as soon as possible!
    Have a good day!

    ⤜ My blog "Demilla". Welcome! ⤛

    OdpowiedzUsuń
  18. Powiem szczerze, że świetnie to wygląda. Masz rację co do tego, że pomarańczowy nie musi być tylko przypasowywany do jesieni. Wystarczy odpowiednio dobrać ubrania czy stylizację. Genialne zdjęcia :)

    Miłego wieczoru! Niezdara -> KLIK

    OdpowiedzUsuń
  19. Mi pomarańczowy nie kojarzy się z jesienią choć właściwie to tak ale bardziej z haloween. Dynie itd. Pomarańcz także świetnie wygląda na oczach w letnim makijażu ;)
    fireegirll.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  20. świetne inspiracje!

    http://start-afire.blogspot.com/2017/07/kinda-outta-luck.html

    OdpowiedzUsuń

Cześć!
Jeżeli jesteś w tym miejscu, będzie mi bardzo miło w momencie, w którym skomentujesz ten wpis. Każdy jeden komentarz to kop do działania!
Mój blog Ci się spodobał? Kolejnym kopem do dalszego działania będzie zostawiona przez ciebie obserwacja! Do zobaczenia ponownie! ☺♥