Jakie mam plany na wakacje 2017? Jeżeli jesteście tutaj już dłuższy czas, to wiecie, że kocham podejmować spontaniczne decyzje. Przeważnie nie dochodzi do skutku nic, co sobie zaplanuję. Nie zaprzeczę, z jednej strony chciałabym, żeby to się zmieniło, z drugiej decydowanie o czymś w biegu nadaje naszemu życiu rozmachu i jakiegoś oderwania od monotonii. W tym roku jest inaczej. Właściwie, to jest pół na pół. Pierwszy miesiąc wakacji mam zaplanowane poprzez moje dwa obozy. Drugi miesiąc pozostaje jedna wielką niewiadomą.

Chcę się skupić na blogu, który będzie miał poświęcone mniej uwagi przez ten miesiąc, gdy będę poza domem, bo nie będę miała jak o niego odpowiednio zadbać ze słabym internetem i brakiem dostępu do laptopa, ale zrobię wszystko, co w mojej mocy i postaram się wstawić kilka wpisów. W sierpniu chcę tez się udać na kilka klimatycznych i ciekawych zdjęć, zwiedzić troszkę zakątki mojego pięknego województwa i ZMIENIĆ COŚ W SOBIE. Po prostu chcę. Poświęcić czas sobie. Nie wiem, czy mi się to uda, ale to mój mały plan. Chciałabym też spędzić czas z przyjaciółmi oraz jeżdzić dużo rowerem, bardzo dużo. Może uda mi się znowu zmienić coś w pokoju albo chociażby tam wysprzątać, co do najmniejszej garstki kurzu.
To wszystko to tylko plany. Wiele się może zmienić. Tak jak już napisałam, rzadko dzieje się to, co chciałabym by się działo, więc tym razem pewnie tez wszystko ułoży się inaczej, ale warto mieć jakieś wstępne plany, prawda?

A jak u was? Jakie macie plany tegoroczne wakacje?



|| dress - zaful ||

40 komentarzy:

  1. Powodzenia w realizacji założonych planów :D
    Pozdrawiam,Madda
    https://maaddami.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Moim planem jest znalezienie dobrze płatnej, wakacyjnej pracy na 2 miesiące. Może za granicą :) Nie planuje wakacyjnego wyjazdu. Też może coś spontanicznie wymyślę :) Obserwuję :)
    http://wazkowa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Życzę powodzenia w realizacji wakacyjnych planów! Osobiście, tak jak ty, mam zaplanowany tylko lipiec, więc sierpień będzie niewiadomą ;) Pozdrawiam cieplutko!

    OdpowiedzUsuń
  4. Powodzenia w realizjacji planów 😁
    Ja w tym roku planuje wreszcie wziąć się za siebie 💪
    cllauding.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. U mnie szykuje się jednej dłuższy wyjazd, a resztę wakacji chcę spędzić z przyjaciółmi i rodziną. Chciałabym też przeczytać mnóstwo książek. Śliczne zdjęcia!

    http://weruczyta.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Najlepsze są spontaniczne decyzje, ale życzę powodzenia w realizacja planów ;) Ja sama planuję jeden większy wyjazd, a poza tym leniuchowanie na plaży oraz skupienie się na blogu, którego niedawno założyłam oraz rozwijaniu innych pasji, w końcu wreszcie będzie na to czas ;D

    Mój blog!

    OdpowiedzUsuń
  7. Ślicznie wyglądasz:D
    Sukienka mega <3
    No ja jak na razie brak planów na wakacje ;)
    Ale Tobie życze zeby plany sie udały :D

    grlfashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja także bardzo lubię spontan, na pewno wyjdę gdzieś z rodzicami a gdzie to się jeszcze zobaczy :)
    Mój blog

    OdpowiedzUsuń
  9. Powodzenia w realizacji swoich planów! :*
    Ja chciałabym znaleźć pracę na wakacje i może będzie jakiś spontaniczny wyjazd :)
    allixaa.blogspot.com - klik

    OdpowiedzUsuń
  10. Bark planów, to właśnie najlepszy plan i przepis na wakacje!

    xclaudia-wojcik.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Jak już wiele osób wcześniej wspomniało to myślę, że najlepsze są spontaniczne plany. :)
    Świetna sukienka!

    mój blog :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Staram się nie planować ale wiem ze czeka mnie conajmniej 1 wyjazd gdzieś dalej i kilka małych :)
    aniolek4.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Również mam kilka planów i mam nadzieje, że uda mi się je zrealizować :)

    Obserwujemy? :)
    http://bedifferent-ania.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. Powodzenia! U mnie dużo planów np. kolonie, Hiszpania i spontaniczne wyjazdy, również chciała bym coś zmienić, ale jeszcze nie wiem co.
    http://xartday.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  15. Wakacje to idealny moment, żeby znaleźć czas dla siebie, więc na pewno Ci się uda! Też planuję skupić się bardziej na blogu i kanale na yt, ale również na nauce jakkolwiek to nie brzmi dziwnie :p
    MOJ KANAŁ NA YT
    MÓJ BLOG

    OdpowiedzUsuń
  16. Równiez chce poświęcić czas sobie, ale również małymi kroczkami rozwijać swojego bloga :) A planow nie mam! Czysty spontan :D

    Zaobserwuj jak sie spodoba♥Buziaki xx ZYCIEDLAPASJI.BLOGSPOT.COM

    OdpowiedzUsuń
  17. Powodzenia w realizacji planu :) Ja za to jadę tylko do Niemiec.

    http://krucz-kruczis.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  18. Ja w te wakacje niestety tylko praca. Ale Tobie życzę udanego odpoczynku!
    dusiiiak.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  19. Również jestem za spontanicznymi decyzjami, takie wyjazdy są najlepsze! Kochana, napisałam maila, sprawdź pocztę :)
    BLOG | SKLEP

    OdpowiedzUsuń
  20. Ja zaczęłam wakacje nieco wcześniej i odwiedziłam już Hiszpanię :)

    NOWY POST lailaszaranek.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  21. Moim planem jest podróżowanie po małych miastach w Polsce! :)
    Pozdrawiam
    FotoHart

    OdpowiedzUsuń
  22. Trzymam kciuki! Moim planem jest przede wszystkim znalezienie dobrej pracy w jak najkrótszym czasie, no i jeszcze więcej zwiedzania nowych miejsc ;)

    OdpowiedzUsuń
  23. Ja wybieram się na Rodos z narzeczonym i znajomymi, już nie mogę się doczekać! :)

    OdpowiedzUsuń
  24. ja na tegoroczne wakacje nie mam żadnych planów !
    Zapraszam do siebie kochana <3
    stay-possitive.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  25. Oo też w te wakacje chcę jeździć dużo na rowerze ;D

    amelia-bloog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  26. Powodzenia, oby wszystko poszło po Twojej myśli! Ja też mam plany :)

    Mój blog-KLIK

    OdpowiedzUsuń
  27. Ja w przyszłym tygodniu jade do Szwecji a potem od razu do Darłowa <3
    Pięknie wyglądasz:*
    rilseee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  28. Śliczne zdjęcia :)
    Na te wakacje nie mam żadnych planów pewnie jak co roku skończy się to siedzeniem przed komputerem i czytaniem książek, no ale cóż :)

    OdpowiedzUsuń
  29. Jakie piękne długie włosy *_* zakochałam się!
    http://blackbalba.blogspot.com/ zapraszam również do siebie i obserwowania, ;)

    OdpowiedzUsuń
  30. Ale masz włosy! Cudo! Sama bym chciała takie mieć! :)
    BLOG
    INSTAGRAM
    Wpadnij! ;*

    OdpowiedzUsuń
  31. Ja nie mam planów szczególnych, wszystko będzie na bieżąco, a w zasadzie jest, bo ja już po maturach :)

    claudine-bloog.blogspot.com --> MÓJ BLOG
    MÓJ INSTAGRAM

    OdpowiedzUsuń
  32. Powodzenia w realizacji planów. Mnie czeka praca ;)
    Pozdrawiam,
    siostry-pinkyandmozg.blogspot.com :)

    OdpowiedzUsuń
  33. Masz przepiękne włosy!

    ab-photographs.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  34. a ja swoje wakacje spędzę w pracy, później z rodzinką nad morzem, a na sam koniec jadę ze swoim chłopakiem w góry :)
    http://kinasses.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  35. W akacje pracuję, a w weekendy podrożuję. Wybieram różne kierunki, część w Polsce, część za granicami naszego kraju. W październiku lecę zwiedzać Wietnam.

    OdpowiedzUsuń
  36. Pierwszy miesiąc wakacji mam zaplanowane poprzez moje dwa obozy.

    OdpowiedzUsuń
  37. Powodzenia w realizacji planów, oby wszystko udało się tak jak sobie zaplanowałaś ;)

    OdpowiedzUsuń
  38. Trzymam kciuki ! Oby udało Cię sie wykonać wszystko co zaplanowałaś ;)Ja sie nigdzie nie mogę wybrać ze względu na prace mojego chopaka :( ale Tobie życzę świetnej reszty wakacji ♥️
    Infinita-fashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  39. Ja w tym roku planowałam przepracować całe wakacje bo jeste po maturze więc w końcu to najdłuższe wakacje w moim życiu :) Ale natknęąłm się na pożyczki online dla bezrobotnych i postanowiłąm zaszaleć :) No i poleciałam na maltę! Wakacje życia :) Polecam bardzo! :)

    OdpowiedzUsuń

Cześć!

Doceniam każdy zostawiony komentarz i obserwacje, to najbardziej cieszące serducho wynagrodzenie mojej pracy.
Jeżeli masz bloga, z wielką chęcią na niego wpadnę. ☺

Mam nadzieję, że jeszcze się zobaczymy!