Heiiii 
Ostatnio wiele rozmyślam na temat bloga. Nie chodzi tutaj, że chce go usunąć, ale.. W I semestrze dosyć nawaliłam z ocenami. Lenistwo, wymówki, trudne tematy na lekcjach itd. Przyczyniło się to do dosyć słabej średniej jak na mnie. Dodatkowo nawalałam w sprawie bloga, dodawałam mało wpisów, bo uważałam, że po co mam dodawać coś bez zdjęć, ale też nie byłam w stanie robić tulu, by starczały na, chociażby dwa wpisy w tygodniu. Znalazłam dzisiaj jedno rozwiązanie, moim zdaniem świetne, w którym trochę 'odciążę' siebie, ale zadowolę was. Zaczynając od dzisiaj 29.01.2017r, co tydzień w niedziele będą pojawiały się wpisy z moimi inspiracjami, czy to tumblr, czy to instagram, youtube. Dodatkowo zawsze raz w środku tygodnia będą pojawiały się wpisy, czy to ze stylizacjami, wypowiedziami na jakiś temat, ulubieńcami itd. Pomoże mi to zachować regularność, ale również będę mogła trochę odsapnąć i nie robić zdjęć, byleby były, byleby pojawił się wpis. Jeden wpis w tygodniu to trochę mało, za to dwa tygodniowo to idealna ilość. Robi się nas tutaj coraz więcej, więc chciałabym jeszcze bardziej udoskonalić to moje miejsce w internecie i poświęcić się mu w 101%. Takim sposobem ani nie zaniedbam was, ani nie zaniedbam szkoły. Nie wiem, jak wy, ale ja kocham się inspirować. Spędzam wieczorami i po obudzeniu się sporo czasu na tumblr i instagramach i sprawia mi to ogromną przyjemność, więc dlaczego nie wprowadzić tego trochę na bloga, który jest przecież o mnie, o tym, co kocham, co sprawia mi przyjemność. 
Jutro idę do szkoły po ok. półtora miesiąca nieobecności (święta, choroba, ferie). Nie wiem, jak ja dam radę się ponownie przyzwyczaić do rannego wstawiania, nauki, hałasu na przerwach i tych wszystkich szkolnych minusów. Mam wiele do nadrobienia, ale mam nadzieję, że dam sobie radę. Wszystkim, którzy zaczynają ferie, bardzo zazdroszczę, a tym którzy je wraz ze mną kończą, życzę dużo wytrwałości, bo przez najbliższy czas nie zapowiada się wiele wolnego. 
Teraz po mojej długiej wypowiedzi, szczerze i od serduszka, zapraszam was do przejrzenia moich inspiracji, bo w końcu dla nich powstał ten wpis! Które zdjęcie ze sklejki podoba wam się najbardziej? 
*większość zdjęć pobrane jest z serwisu tumblr.com, mojego profilu prettystylepost.tumblr.com oraz jest zdjęcie z bloga kailakarolina.pl, które znalazłam na tumblr.com*


31 komentarzy:

  1. Zyczmy sobie tej wytrwalosci :) zdecydowanie cienie sa trafione w moj gust :))

    OdpowiedzUsuń
  2. Ahh makijaże pokazywane na Instagramie zawsze tak idealnie wychodzą! Nie umiem i chyba nigdy nie nauczę się malować poprawnie brwi :D Śliczne połączenie kolorystyczne wszystkich zdjęć. Jestem zainteresowana kolejnymi inspiracjami :)

    Zapraszam na mój blog!

    OdpowiedzUsuń
  3. Zdecydowanie oko , Te dwie dziewczyny i kawa podobają mi się najbardziej ♡ mi został tydzień ferii A tobie życzę wytrwałości bo może być ciężko po tak długiej nieobecności. aniolek4.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetne inspiracje! Powodzenia w szkole (mnie też czeka powrót po feriach, ale musimy dać radę^^) i w blogowaniu! :)

    http://lapaczchwilfoto.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Te dwie dziewczyny a dokładniej ich bluzy! ♥ Świetny pomysł z postami,życzę ci powodzenia po tak długiej nieobecności kochana! Dasz radę trzymam kciuki :)
    MELA BLOG ¦

    OdpowiedzUsuń
  6. Ale piękny makijaż oka!
    Kocham brązy! :)
    Takie inspirujące posty to super sprawa.

    mybeautifuleveryday.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Genialne inspiracje :)


    Pozdrawiam cieplutko!
    http://angelikabien.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Powodzenia!♡
    Świetne inspiracje!:D Obserwuję!
    asiaknebel.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Inspiracje świetne! Dobrze, że znalazłaś takie rozwiązanie :) Idealny kompromis :)) Życzę powodzenia oczywiście!

    OdpowiedzUsuń
  10. Genialne inspiracje *.*

    rilseee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. WOW ! Świetne inspiracje :) Jeszcze nie widziałyśmy takich w odcieniach brązu ^^ Super wpis kochana! Buziaki ;*

    OdpowiedzUsuń
  12. Ciekawe inspiracje :)

    lolliesolies.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Trzymam kciuki za drugi semestr w szkole i jestem pewna, że napewno dobrze sobie poradzisz! Idealnie trafiłaś w moją estetykę <3
    Pozdrawiam,
    Szwajka (kilk)

    OdpowiedzUsuń
  14. No to powodzenia w szkole. Po takiej nieobecności na pewno ci się przyda :D Co do inspiracji to uwielbiam takie posty. Z tych zdjęć, które wybrałaś podobają mi się prawie wszystkie :)
    Mój blog - Klik

    OdpowiedzUsuń
  15. no tak, pogodzenie prowadzenia bloga + nauka nie zawsze jest łatwe, ale skoro masz postanowienia to trzymam kciuki żeby ci się udało wszystko pogodzić! powodzenia w drugim semestrze! co do zdjęć - trudno wybrać takie, które mi się nie podoba, bo wszystkie są świetne.

    a jeśli znajdziesz moment - zapraszam do siebie na pierwszy post:
    http://mlkstars.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  16. Piękne inspiracje - bardzo lubię takie.
    Ja zaczynam dopiero prowadzić bloga, ale już wiem, że będzie mi ciężko pogodzić naukę z systematycznym wrzucaniem postów...
    Mój blog♡

    OdpowiedzUsuń
  17. Jejku! Świetne inspiracje <3
    Obserwujemy? :) zacznij i daj znać na pewno się odwdzięczę ;)
    http://aaabydidi.blogspot.com/?m=1

    OdpowiedzUsuń
  18. brązy na oczach! *.* coś pięknego!
    życzymy Ci spokoju i wytrwałości w tym, co postanowiłaś! :)
    pozdrawiamy BT

    zapraszamy do nas http://studentkinapropsie.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  19. Fajny taki post z inspiracjami, podoba mi się. Uwielbiam przeglądać tumblr.

    ZAPRASZAM DO MNIE:
    BLOG

    INSTAGRAM

    OdpowiedzUsuń
  20. bardzo mi się podobają przedstawione przez Ciebie inspiracje :)

    www.wkrotkichzdaniach.pl - coś nowego na blogu! :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Również kocham inspiracje, te twoje brązowe są przepiękne! :)
    Pozdrawiam! :)
    Mój blog-klik!

    OdpowiedzUsuń
  22. Brązowa opalenizna... tak tęsknię za latem!
    Pozdrawiam,
    EGZEMPLARZ, MÓJ BLOG

    OdpowiedzUsuń
  23. cześć . Dorota odpowiesz mi takie małe pytanko?
    Postaram wyjaśnić ci o co mi konkretnie chodzi. Np. załuszmy ,że zbliża się czas na umieszczenie nowego posta na blogu. czy np. robisz tak o już wiem napiszę o ty i o tym, czy planujesz w miesięcznym wyprzedzeniem
    styczeń będzie post o tym tamtym itp. bardzo mnie to ciekawi
    czekam na odpowiedź
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niekiedy lecę spontanicznie i wymyślam od razu i wstawiam, a niekiedy mam wpisy zrobione sobie szybciej :)

      Usuń
  24. Czuć że bardzo kochasz swojego bloga, to fantastyczne gdy autor wkłada tyle pracy i serca w to co robi! aż miło się czyta takie słowa :) piękne inspiracje, ja ogólnie bardzo lubię takie posty :) najbardziej podoba mi się burza loków :D
    pozdrawiam cieplutko myszko :*
    ayuna-chan.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  25. Uwielbiam inspiracje! :) Cudowne.

    http://seethelifeofthisbetterparties.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  26. nie poddawaj się!! super inspiracje:*

    Pozdrawiamy cieplutko,
    www.twinslife.pl (klik)

    OdpowiedzUsuń
  27. Świetny pomysł z dodawaniem tych inspiracji :)
    http://treamicii.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  28. Bardzo fajny blog! Życzę dalszych sukcesów w rozwijaniu bloga!Pozdrawiam i zapraszam do mnie :) http://brylancikxx.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Cześć!

Doceniam każdy zostawiony komentarz i obserwacje, to najbardziej cieszące serducho wynagrodzenie mojej pracy.
Jeżeli masz bloga, z wielką chęcią na niego wpadnę. ☺

Mam nadzieję, że jeszcze się zobaczymy!