Kocham niedziele. Tylko w ten dzień mam czas "na wszystko", oczywiście nauka też wtedy stanowi istotną część, ale jest to dzień, w którym łóżko współpracuje ze mną na dłuższą chwilę. Nareszcie zawitał śnieg (o którym muszę napisać, bo gdy nie wiemy co napisać, piszmy o pogodzie). Mam nadzieję, że utrzyma się do świąt, tzn. niech jeszcze napada i będzie go duuużo, bo nie wiem jak kto, ale ja wolę chodzić po mokrym śniegu, niż brudnym błocie. Mam tyle pomysłów na wpisy, ale nie wiem, kiedy je wszystkie zrealizuję, bo muszą być dopięte na ostatni guzik, a na razie nawet jednego guzika nie widać. Gdyby dni w trakcie weekendów trwały po 48h jeden, a ciemno się robiło koło 20, życie wszystkich bloggerów (jak i moich pomysłów) zostałoby uratowane. Warto pomarzyć. 
Narobiłam sobie tyle zaległości "paczkowych" "ubraniowych", przez moją chorobę, że nie wiem, jak wam je pokazać, a bardzo bym chciała, bo która kobieta nie lubi pochwalić się nowymi perełkami, więc jeszcze się nie pojawią żadne stylizacje i jeden wielki wpis z nimi, ale coś tam już myślę, bo chciałabym zrobić wielkie podsumowanie moich ulubionych stron internetowych, o których warto powiedzieć. Zamawiałam nieraz, więc wiem co może przyjść "bublem", a co możecie pokochać za jakość (i cenę). 
Btw. Czarna bluza mojej siostry ze zdjęć niżej jest dostępna w kilku kolorach oraz z kilkoma nadrukami, a że ja nie potrafię się nigdy zdecydować, to mam takie trzy, czarne ale z różnymi wzorkami. Linki do nich: skull ananas rock
Znowu wskoczyłam do was ze wpisem pomiędzy nauką, a właściwie czytaniem lektury, którą męczę i męczę, ale chcę dobrą ocenę z polskiego na koniec roku, więc muszę się wykazać. Do zobaczenia, w ciągu najbliższych 7 dni jeszcze do was zawitam i was czymś "pomęczę" ;)

24 komentarze:

  1. Mi niedziele mijają zdecydowanie za szybko! ;) świetna ta czarna bluza.

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja nienawidzę niedzieli. Zawsze marnuje ten dzień lub poświęcam go na naukę żyjąc już poniedziałkiem. Piękne zdjęcia, ta czarna bluza jest śliczna :)
    Kotek jest przesłodki <3

    Pozdrawiam i zapraszam do mnie! UNREALIZABLE

    OdpowiedzUsuń
  3. Moja niedziela powinna trwać 34 godziny. Niby sobie planuję co mam zrobić ale wychodzi na to, że cały dzień spędzam na sprawach blogowych. Później o 23 przypominam sobie, że mam sprawdzian następnego dnia. I tak właśnie jest w tym momencie :D
    Przy okazji! Cudowna stylizacja <3
    http://ciszamysli.blogspot.nl/

    OdpowiedzUsuń
  4. Zakochałam się w Twoim szalu!

    http://the-fight-for-a-dream.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Moja koleżanka wygląda jak starsza wersja twojej siostry, to lekko przerażające 😂

    OdpowiedzUsuń
  6. Moja koleżanka wygląda jak starsza wersja twojej siostry, to lekko przerażające 😂

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetna chusta ;D
    Obserwuję (jako Dagmara K)

    OdpowiedzUsuń
  8. Moja koleżanka wygląda jak starsza wersja twojej siostry, to lekko przerażające 😂

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja mam odwrotnie -nie cierpię niedziel , bo przypominają o poniedziałku i końcu weekendu :/ fajne rzeczy :D

    http://zwyczajnaminika.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. A ja nie przepadam za niedzielą :( Zawsze już myślę o poniedziałku. Obserwuję i zapraszam do mnie: https://sajjida.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Uwielbiam niedzielę:) fajne rzeczy
    Obserwuję
    www.fajnamatka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. podoba mi się bardzo ta chusta w kratę, świetnie by wyglądała w różnych stylizacjach :)

    https://dressupwithpatt.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. Wszystkie Twoje posty są cudowne :) świetne zdjęcia !

    OdpowiedzUsuń
  14. Zdecydowanie dni powinny być dłuższe! Ile by się wtedy robiło!
    Szalik świetny, mam ten sam tylko rozowy i piękne zdjęcia; )
    frydrychm.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. Weekend mija mi megaa szybko!:(
    Śliczne zdjęcia!
    Jaki słodki kotek! 😍
    asiaknebel.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. Mi w ogóle najszybciej mija sobota kiedy nie muszę się uczyć i w ogóle :)

    Zapraszam! Jeśli ci się spodoba zaobserwuj, będzie mi bardzo miło :)
    Gabrielle->Klik!

    OdpowiedzUsuń
  17. Fajne zdjęcia!

    Zapraszam na nowy post! Sprawdź KONKURS na końcu wpisu - DO WYGRANIA KOSMETYKI!
    ALEXANDRAK-BLOG.BLOGSPOT.COM



    OdpowiedzUsuń
  18. Dla mnie niedziela to dzień jak każdy inny. Zazwyczaj jestem w tedy w pracy, więc wszystko mi jedno jak ona wygląda :D super zdjęcia!
    Pozdrawiam cieplutko myszko :*
    W wolnej chwili zapraszam do siebie ♡
    ayuna-chan.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Taka trochę z ciebie nie tyle ze egoistyczne ale czemu tak sądzisz

      Usuń
  19. Ja nawet napisałam całkiem niedawno post jak mija moja niedziela, możesz go u mnie przeczytać oczywiście :) Bardzo ładne zdjęcia :)
    Zapraszam do mnie KLIK

    OdpowiedzUsuń
  20. Niedziela mija bardzo szybko
    Pragnę zawsze dobrze wykorzystać czas wolny od szkoły,nauki itd. Np.na zabawach z siostrą ploteczki z mamusią . I w ogóle jest niedziela jest wyjątkowa
    Co do bluzy wiatomowej,że każdy ma inny styl. Lubię bluzy dresowe tylko te na zdjęciach powyżej za bardzo mnie nie kręcą przepraszam. Tak po za tym pragnę ci pogratulować takiej siostry jak Julki. Wydała się w ciebie fotomodelka ♡♡♡♡♡ pozdrowienia D xd

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Sory na końcu zamiast wydała miała być wdała zamiast witamowej wiadomo
      Wybacz mi derrrie xd♡

      Usuń
  21. Czekam na nowy post xd

    OdpowiedzUsuń

Cześć!

Doceniam każdy zostawiony komentarz i obserwacje, to najbardziej cieszące serducho wynagrodzenie mojej pracy.
Jeżeli masz bloga, z wielką chęcią na niego wpadnę. ☺

Mam nadzieję, że jeszcze się zobaczymy!