Heii.  Moje dni ostatnio są strasznie monotonne. Wstaje, idę do szkoły, wracam, uczę się, idę spać, wstaje, idę do szkoły... tak zatacza się błędne koło. Ogrom sprawdzianów, prac klasowych i kartkówek mnie przytłacza, ale czego innego można było się spodziewać, druga klasa jest najgorsza. Weekendy, które powinny być dla mnie odpoczynkiem, są czasem kiedy mam chwilkę, by przywrócić mój pokój chociaż w małym stopniu do znośnego stanu, a gdy to zrobię poświęcam czas nadrabianiu zaległości, czy nauce. Jedynie wtorki są jakimś pocieszeniem, bo mam w miarę krótko zajęcia (i właśnie wtedy są minimalne szanse na zdjęcia na bloga, na których nie jest ciemno, szaro, buro). Mam nadzieję, że moja praca jest tego warta, nie pójdzie w pole i wywalczę dobrą średnią na koniec semestru, jak i roku. 
Nadszedł czas, aby pokazać wam co nowego w mojej szafie. Ostatnie zamówienia to przede wszystkim swetry. Uwierzcie, tyle co teraz mam kardiganów, swetrów i bluz to chyba nie miałam przez całe życie. Moja szafa powoli się nie domyka, więc muszę częściej przebierać jej zawartość (a nie jest to moje ulubione zajęcie, bo kocham moje ubrania i nie lubię się z nimi rozstawać). Mimo to, zawsze jest pora na nowy sweter, więc do połowy zimy zamierzam nadal się otaczać w nowych, cieplutkich przyjaciół. Dodatkowo, kto nie kocha nowych perełek w szafie? Ps., wiedzcie że ciągle sprawdzam i testuje nowe firmy, by polecać wam tutaj te najlepsze i warte zaufania, żebyście się nie wkopali i nie wydali pieniążków na oszustów, więc zastanawiam się nad zakładką, w której polecę strony naprawdę warte uwagi. 
Nie będę się tutaj dzisiaj wiele rozpisywać. Swetry i cardigany są cieplutkie, więc nie potrzebuje w nich nic więcej. Teraz lecę do nauki, bo sprawdzian z chemii i angielskiego sam się dobrze nie napisze! ♥☺

50 komentarzy:

  1. Ale Ty jestes sliczna! Na pierwszym zdjeciu wygladasz tak pieknie i dziewczeco ze nie moge oderwac wzroku!

    OdpowiedzUsuń
  2. Ten czarny sweter ciekawie wygląda - jest prosty, ale interesujący...
    U mnie rozpoczął się teraz maraton w postaci sprawdzianów...
    Pozdrawiam
    Tutti
    MÓJ BLOG

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczne rzeczy! 😍
    modaidekoracje.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Have you ever ever considered including extra movies to your blog posts to keep the readers more entertained? I mean I simply learn by your complete article of yours and it was fairly good but since Im more of a visual learner,I discovered that to be extra useful effectively let me know the way it seems! I love

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. I have made mobies and i posted it on my blog ang my youtube channel. It provided me more readers, right. By myself i like watch films that read, but i haven't buy profesional camera jet, to make youtube again. Athrough i think that it's effective because of that in spring/summer i'm plannig do this again ( yt and blog)

      Usuń
  5. Zamówiłam sobie niedawno ten drugi sweterek i obecnie na niego czekam :)

    Zapraszam do obserwowania:
    KLAUDENCJA.BLOGSPOT.COM

    OdpowiedzUsuń
  6. Swetry są prześliczne! Poklikałam w linki. Mnie też ostatnio szkoła przytłoczyła :/

    Pozdrawiam i zapraszam do mnie:
    Nowy post-klik!

    OdpowiedzUsuń
  7. uwielbiam swrry, mogłabym mieć ich całą szafę, a neistety narazie mam tylko jeden
    pozdrowionka
    Mój BLOG

    OdpowiedzUsuń
  8. szary sweterek najlepszy!

    http://www.strong-power.pl/2016/11/21/koszyczek-artystyczny-recenzja/

    OdpowiedzUsuń
  9. super rzeczy ;) Obserwuję i liczę na rewanż :*

    http://zwyczajnaminika.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. super zdjęcia, uwielbiam jesień i zimę właśnie za możliwość noszenia swetrów i cardiganów :) Powodzenia na sprawdzianach!
    Na zdjęciu po prawej w tym sweterku pomarańczowym z zaful wyglądasz jak Ginny z Harry'ego Pottera! :D

    mvgdalena - klik

    OdpowiedzUsuń
  11. Hej! Wydajesz się bardzo pozytywną osobą ;) Podoba mi się styl twojego pisania , a zdjecia to petarda ♥ Zapraszam http://bebeautysuue.blogspot.com/ . Dopiero sie rozkrecam, obserwuje i licze na rewanz :*

    OdpowiedzUsuń
  12. Ten czarny sweterek jest zdecydowanie najlepszy! Lubie swetry w takim stylu ;)

    Pozdrawiam i zapraszam do mnie! UNREALIZABLE

    OdpowiedzUsuń
  13. Piękne stylizacje <3 Super post bardzo przyjemnie się go czytało i oglądało :*

    Obserwuję http://sabrooowska96.blogspot.de/

    OdpowiedzUsuń
  14. Zestaw 2 jest cudowny, wyglądasz świetnie w tym pomarańczowym sweterku <3

    OdpowiedzUsuń
  15. Śliczne sweterki :)
    http://vivi-vivii.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  16. Bardzo interesujący blog. Będę wpadać ;)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  17. Tak szczerze mówiąc to mam tak samo jak ty od nie dawna :./ coś strasznego. Ładne zdjęcia ;)

    MÓJ BLOG
    MÓJ KANAŁ NA YT

    OdpowiedzUsuń
  18. urzekł mnie ten pomarańczowy sweterek, a włoski masz przepiękne!

    nataliacieslak.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  19. Najbardziej podoba mi się czarny z wiązaniem :) Co do zajęć - nie martw się, na studiach będzie gorzej ;)

    HEDONISTICAT

    OdpowiedzUsuń
  20. Bardzo podoba mi się ten czarny sweter, ogólnie wszystkie rzeczy są bardzo ładne :)
    MELA BLOG ¦

    OdpowiedzUsuń
  21. Świetny kardigan i ten czarny sweter :)
    https://paulan-official-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  22. Świetny blog! Zapraszam do mnie!
    https://agatha999agata.blogspot.com/?m=0

    OdpowiedzUsuń
  23. Cudne masz włosy. Super zdjęcia!
    *-*

    OdpowiedzUsuń
  24. Skoro dni stają się coraz ciemniejsze, a ty chciałabyś mimo wszystko robić zdjęcia, to może spróbowałabyś poeksperymentować trochę ze sztucznym światłem? :)
    Pozdrawiam!
    ex-libris-ironn.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  25. Great photos! Stylish sweaters!
    Have a nice day!
    www.recklessdiary.ru

    OdpowiedzUsuń
  26. Wszystkie ubranka super ;) Podoba mi się czarny sweterek ;)
    Obserwuje i zapraszam do siebie : http://kobiecomania.blogspot.com/
    ;*

    OdpowiedzUsuń
  27. Bardzo ładne rzeczy. Przepięknie wyglądasz :)

    http://okiem-nastolatki.blogspot.co.uk/2016/11/denerwuje-nas.html

    OdpowiedzUsuń
  28. Bardzo ładnie i naturalnie <3
    Pozdrawiam i zapraszam do siebie!:)
    http://emigrantkatestuje.blogspot.de/

    OdpowiedzUsuń
  29. Śliczne sweterki! Taka zakładka to bardzo dobry pomysł :) Myślę, że mogłaby przydać się wielu osobom.

    💦 YOZIZIRA.BLOGSPOT.COM

    OdpowiedzUsuń
  30. Ostatnie zdjęcie jest wprost przepiękne!!! Ja też mam takie błędne koło w moim życiu... Ale cóż, mówi się trudno, trzeba w końcu przetrwać ten czas. Damy radę, kochana!

    Pozdrawiam gorąco ♡♡♡
    MADEMOISELLE BLOG

    OdpowiedzUsuń
  31. Wszystkie sweterki prezentują się naprawdę świetnie, a ty wyglądasz cuudownie! Powodzenia na sprawdzianach! :)
    Pozdrawiam,
    Szwajka (kilk)

    OdpowiedzUsuń
  32. Spodnie prezentują się bardzo fajnie, sweterki również super :)!
    Mój blog - klik ♥

    OdpowiedzUsuń
  33. Jeej dresy i pomarańczowy sweterek są super ♥

    amelia-bloog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  34. Również tak jak ty mam dosyć monotonnej rutyny i zmęczenie, które towarzyszy mi każdego dnia. Bardzo podoba mi się narzutka, masz dobry gust.
    Odwdzięczam się za każdy szczery komentarz i stałą obserwację.
    Pozdrawiam,annnathalie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  35. Hi I have just discovered your blog and I am now following :)
    Happy to come to me too <3
    Http://dblogu.blogspot.com.tr

    OdpowiedzUsuń
  36. MI akurat dni lecą za szybko :D
    śliczny sweterek *.*

    Zapraszam: http://velina-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  37. Świetne rzeczy!

    Zapraszam na nowy post! Sprawdź KONKURS na końcu wpisu - DO WYGRANIA KOSMETYKI!
    ALEXANDRAK-BLOG.BLOGSPOT.COM



    OdpowiedzUsuń
  38. piękne te sweterki :) obserwuje i pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń

Cześć!

Doceniam każdy zostawiony komentarz i obserwacje, to najbardziej cieszące serducho wynagrodzenie mojej pracy.
Jeżeli masz bloga, z wielką chęcią na niego wpadnę. ☺

Mam nadzieję, że jeszcze się zobaczymy!