Heiii
Nie sądziłam, że będzie aż taki odzew, na pomysł o małym "poradniku" hybrydowym na blogu. Naprawdę się ucieszyłam i od razu na dniach się wzięłam za tworzenie wpisu dla was. Hybrydami zajmuję się około trzy miesiące, tak zawzięcie, a około 6 miesięcy tak o, po prostu. Moja kolekcja lakierów nie jest duża, ale wszystko z czasem. Póki co przetestowałam dwie firmy, które oferują różnorakie sprzęty do hybryd - EmNail oraz Semilac. Póki co nie napiszę wam, którą z firm wolę, bo wolę jeszcze trochę potestować.
Szczerze to nie wiem, jak powinien wyglądać taki wpis, ale postaram się, by było to jak najściślej opisane i przyjemne w czytaniu.
Chcesz zobaczyć jak zrobić paznokcie wyżej? Zapraszam dalej! ☺


Krok 1.

Nadaj kształt paznokciom. Użyj bloku polerskiego, aby zmatowić płytkę. Pędzelkiem usuń niepotrzebny pył. Jeżeli chcesz, odsuń lub usuń skórki. Weź Cleaner i wylej go na wacik bezpyłowy. Po przemyciu Cleanerem możesz użyć primera, co nie jest konieczne. Primer wspomaga 'przyczepność' i trwałość lakieru.

Krok 2.

Możemy przystąpić do głównego zadania! Pierwsza warstwa jest podstawą, jest najważniejsza. Nałóż ją z wielką precyzją, ale nie zalej skórek! W moim przypadku nakładam na paznokcie Vitamin Base Semilac, ale spokojnie, jeżeli masz Top/Base w jednym lub zwykłą Base to dobrze. Ja uważam, że lepiej chronić swoje pazurki, bo jakby nie patrzeć, niektórym hybrydy je bardzo niszczą. Nałożone? Włóż pazurki pod lampę.
 Lampa UV - 2 minuty, lampa LED - 30 sekund.

Krok 3.

Po wyjęciu paznokci z lampy możemy przystąpić do nadania im koloru. Bierzemy lakiery, w moim przypadku Semilac Classic Coral 006. Najczęściej nakładam dwie lub trzy warstwy. Tutaj na prawdę zależy, jakiej nakładamy grubości, pigmentacji, czy firmy i czy są jakieś prześwity. Po nałożeniu każdej z warstw pazurki wkładamy do lampy.
 Lampa UV -2 minuty, lampa LED - 30 sekund.

Krok 4.

Paznokcie wyciągnięte? Możemy się pobawić we wzorki tak jak  moim wypadku, lub przejść dalej. Przechodzisz dalej? Czeka nas przedostatni krok. Nakładamy precyzyjnie warstwę Top'a. Standardowo do lampy. Robisz wzorki? Tutaj wszystko zależy od twojej inwencji twórczej. Jeżeli nie masz pomysłu na wzór, poszukaj inspiracji w internecie lub katalogach.
Każdą warstwę wzoru włóż do lampy, na koniec standardowo top-coat. Jeżeli jakiś wzór ci nie wyjdzie, czy coś ci się rozleje, możesz to zmazać cleaneram tak długo, aż ta warstwa nie wyląduje  lampie. Ps. do wzorku użyłam EMnail nr 14. Klasyczny czarny.
 Lampa UV -2 minuty, lampa LED - 30 sekund.


Krok 5.

Dobrnęliśmy do końca. Ostatnim krokiem jest wyjęcie pazurków z lampy, na wacik bezpyłowy nalanie Cleanera, przemycia naszych paznokci oraz nasmarowanie skórek olejkiem i proszę, nasze pazurki są gotowe. To naprawdę proste! Efekt końcowy jest naprawdę niezły! :)
Ps. W miejscach, w których wylał ci się lakier i utwardził, możesz użyć wycinacza do skórek.

Warto wiedzieć: 

  1. Nie przecieraj każdej warstwy cleanerem! Cleaner odtłuszcza, co oznacza, ze kolejna warstwa nie ma przylepności. Przecieramy paznokcie tylko po zmatowieniu bloczkiem oraz po wyciągnięciu ostatniej warstwy - top'a - z lampy. Jedynymi wyjątkami są gdy robimy wzory lub warstwa nam sie nie uda, czy rozleje. Wtedy możemy ją wytrzeć, chyba już utwardziliśmy ją w lampie.
  2. Base/Top w jednym trzymają do 14 dni, a Top i Base osobno do 21. 
  3. Podstawą trwałości hybrydy, jest dokładne oczyszczenie i odtłuszczenie płytki paznokcia.
  4. Chroń lakiery przed światłem padającym z lampy. Najlepiej trzymaj je w półeczce, lub czymś zasłaniaj. Lakier ci się po prostu stwardnieje i po jakimś czasie będzie do wyrzucenia, a nikt przecież nie lubi wyrzucać pieniędzy do kosza. 
  5. Jeżeli masz wrażliwą płytkę lepiej zakup Vitamin Base, jest odżywcza dla naszych paznokci, a za podobną cenę co zwykła baza, czy Top/Base. 
  6. Myj lampę co jakiś czas. Kiedy zaczyna ci się w niej pocić ręka, umyj wyciąganą płytkę i ją wytrzyj (duże lampy, nie mostki). 
  7. Oświetl i uporządkuj sobie miejsce 'zabiegu'. To podstawa do wygodnej i produktywnej pracy. 

32 komentarze:

  1. Nigdy nie miałam jeszcze hybryd. ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo przydatny poradnik! :) Raz próbowałam zrobić hybrydy, ale coś poszło nie tak haha Na pewno skorzystam z tego poradnika następnym razem! :)
    Pozdrawiam :*

    |MÓJ BLOG|

    OdpowiedzUsuń
  3. Dobry poradnik, ale niestety, tak trzęsą mi się ręce, że nie potrafiłabym zrobić sobie hybryd sama, dlatego wolę iść do kosmetyczki hehe :D

    OdpowiedzUsuń
  4. genialny i bardzo pomocny post ;) bardzo fajny pomysł dla początkujących osób ;)
    Paznokcie wyszły piękne, podoba mi się kształt

    Pozdrawiam >> 22 letnia mama z bloga http://creamshine.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. śliczny kolor paznokci <3

    www.wiktoriagoczol.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Ładnie prezentuje się ten kolor ;) Ja wolę żelowe paznokcie ;))

    MÓJ BLOG
    MÓJ KANAŁ NA YT

    OdpowiedzUsuń
  7. Przydatny post :)
    paulan-official-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo pomocny post, super to wygląda. :) Bardzo podoba mi się kształt Twoich paznokci! :)

    Zapraszam:
    http://paniantosiak.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Fajny poradnik. Ja też robię sobie hybrydy od jakiegoś czasu :)
    Mój blog - Klik

    OdpowiedzUsuń
  10. Tez robię sobie czasem hybrydy jednak Neonial i szczerze nie polecam tych lakierów. Muszę wypróbować semilaca :)

    suszilifestyle.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Super post! Kocham hybrydy :D
    pooositivee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Bardzo porządna praca ;) nie mogę znieść czasem niektórych paznokci zrobionych przez pseudoartystki. Na prawdę podziwiam.

    http://queensali.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. Ładny efekt, ale jednak bardziej podobają mi się tradycyjne paznokcie żelowe, mam wrażenie, że po hybrydach paznokcie u mnie są bardziej zniszczone niż po żelach :/

    Pozdrawiam
    VIOLET END

    OdpowiedzUsuń
  14. Jeżeli chodzi o moje przygody z malowaniem paznokci zawsze kończy się tak samo- lewa ręka wyglada przegenialnie, jak z najlepszego salonu a prawa... szkoda gadać. Finalnie wolę zmazać obydwie niż wychodzić tak do ludzi :D Pozdrawiam i zapraszam

    slavicpowerbeauty.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. Swietny efekt końcowy. Mnie niestety semilac uczula :(

    https://roseaud.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  16. Akurat się zastanawiam nad zrobieniem paznokci hybrydowych i chyba spróbuję :)
    http://dreams-first.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  17. Hybrydy są super! Przede wszystkim ta trwałość przemawia na ich korzyść nad zwykłymi lakierami.
    Masz śliczny kształt paznokci :)


    claudine-bloog.blogspot.com --> MÓJ BLOG
    KLIK

    OdpowiedzUsuń
  18. Piękne masz te paznokcie :)

    Zapraszam :*
    Mój blog
    <--- Odwdzięczam się za każdą obserwacje --->
    (Tylko nie zapomnij zostawić linka do swojego bloga
    w komentarzu na moim blogu)

    OdpowiedzUsuń
  19. swietne sa hybrydy! musze kupic lampe <3
    Zapraszam do mnie - można wygrać 100$ do sklepu dresslily! ♥
    dorey-doorey.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  20. Fajny blog i post. Będę wpadała częściej i oczywiście obserwuje. Jeśli spodoba ci się mój blog to zaobserwuj i skomentuj http://www.mysterious-natalia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  21. piekne, zadbane paznokcie. Czerwony to jednak czerwony, slicznie! :)

    aalleekkss.blogspot.com
    Odwdzięczam się za każdą obserwacje :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Bardzo podoba mi się szablon Twojego bloga, estetyczny i przejrzysty :)
    Pozdrawiam!

    ab-photographs.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  23. The primary concept is simple your Paravex Male Enhancement sexual fitness is related to your common health, which means that any abuse of your body will translate into a lack of sexual overall performance. Any man who desires an extremely good sex lifestyles must learn to take care of his frame and, most crucial, to maintain his cardiovascular machine in.For more ==== >>>>>> http://t-rexmuscleadvice.com/paravex-male-enhancement/

    OdpowiedzUsuń
  24. Ale Ty masz sliczne paznokcie <3 sama bym takich niewyhodowala

    OdpowiedzUsuń
  25. Uwielbiam czerwień na paznokciach. :)

    OdpowiedzUsuń

Cześć!

Doceniam każdy zostawiony komentarz i obserwacje, to najbardziej cieszące serducho wynagrodzenie mojej pracy.
Jeżeli masz bloga, z wielką chęcią na niego wpadnę. ☺

Mam nadzieję, że jeszcze się zobaczymy!