Przez około ostatni tydzień nie miałam nawet najmniejszego dostępu do komputera. Nawet nie wiecie jakiego dostawałam szału, gdy chciałam do was napisać, bo miałam w danym czasie tzw. wenę, a nie mogłam, bo nie miałam po prostu jak. Na szczęście już jestem i mogę dalej robić to na co mam ochotę i kiedy mam tą ochotę. W słowach wstępu, chce was spytać jak minął wam ten tydzień, gdy mieliśmy ograniczyć komputer, zrobić coś dla siebie itd.., bo u mnie było to pół tygodnia, zgadnijcie dlaczego.. jak zawsze w najlepszym momencie zachorowałam! Nie zmieniło to tego, że to co chciałam zrobiłam. Moje włosy na prawdę odżyły, zrobiłam sobie hybrydy, więc mam z paznokciami spokój na ok. dwa tygodnie. hurra! Poćwiczyłam, nie zaprzeczam, ale mogłam się bardziej wykazać. Kabel od komputera straciłam, więc nie było problemy, aby go ograniczyć. Jest w tym jeden plus - przeczytałam prawie 3 dosyć grube książki i podciągnęłam sobie trochę ocenki. Dni te były dla mnie o wiele dłuższe i miałam na wszystko czas. Sądzę, że to nie ostatni raz kiedy robię sobie takie tygodnie odetchnienia od świata internetu, a cały czas poświęcam sobie i ważnym, otaczającym mnie rzeczom. No, ale nie będę przedłużać tego wstępu, bo nie o tym ma być post! 
ps. Dodam jeszcze, że wszystkie spontaniczne zdjęcia, żadnego make-up, specjalnej fryzury itd., są najlepsze!☺


Lepiej zaliczać się do niektórych, niż do wszystkich..,

często jesteśmy osobami nieoryginalnymi. Zachowujemy się jak inni, ubieramy się jak inni, staramy  się ogólnie wyglądać jak inni. Nie o to chodzi, nie taka droga.. Wszyscy zostaliśmy stworzeni, jako jedyni, niepowtarzalni i oryginalni my. Nikt w 100% nas nie zastąpi, więc chore jest, gdy próbujemy to zrobić my, bo nigdy nie będziemy, jak jakaś youtuberka, piosenkarka, czy nawet modelka. Nigdy kropla w krople nie będziemy danej osoby przypominać i naśladować. 
Często zastanawia mnie, jaką przyjemność ludziom sprawia upodabnianie się do innych osób, bo przez to tylko tworzą z siebie kopię. Gorszą.., bo nie da się być nigdy w żadnym stopniu lepszym od pierwotnej, jedynej rzeczy, czy osoby.  Tracimy czas i tak na prawdę życie tylko po to, by stać się kimś kim nigdy nie będziemy? Wiem, można się na kimś wzorować co do ubioru, fryzury, makijażu itp., ale nie dajmy się zwariować. Naśladowanie krok w krok kogoś popularniejszego nic nam nie da, nie będziemy dzięki temu równie popularni. Każdy musi znaleźć pomysł na siebie i na coś co tworzy. Tak jest w przypadku bloga, nie ma oryginalności - nie ma czytelników i osób nim zachęconych. 


Co chcę wam dzisiaj przekazać? Po prostu nie zapominajcie, że sami w sobie jesteście cudowni. Nigdy nie upodabniajcie się do kogoś, bo nie będziecie przez to lepsi. Próbujcie nowych rzeczy, a może znajdziecie coś idealnego dla siebie. Znajdźcie sposób na siebie i coś co robicie. Wszystko jest lepsze, gdy spotykamy to po raz pierwszy. Wszystko widziane pierwszy raz, zachęca i przyciąga do nas bardziej. Niby nic takiego, ale pamiętając o tym, możemy osiągnąć wiele, wiele więcej. 








Tu mnie znajdziecie ♥
FANPAGE KLIK
TUMBLR KLIK
INSTAGRAM KLIK

45 komentarzy:

  1. Masz 100% racje. Czasem ludzie naśladują innych, bo boją się odrzucenia. Na szczeście z wiekiem dostrzega się jak bardzo to bezsensu. Każdy kiedyś otworzy oczy, ale lepiej szybciej niż później. ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo mądrze i prawdziwie napisane.
    Jestem tego zdania ,że każdy człowiek na swój sposób jest wyjątkowy.
    Fajnie się czytało. Poklikasz u mnie w linki w poście.? Będę ogromnie wdzięczna. :)

    OdpowiedzUsuń
  3. no tak, swietnie jest sie czyms wyrozniac :)

    http://karolinaslomka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Cytat z wiedźmina, sama mam taki post w zaplanowanych ;)
    [mój blog]

    OdpowiedzUsuń
  5. Dokładnie! Teraz każda dziewczyna chce być jak z tumblr'a. A ni e o to chodzi. Gdyby każdy był taki sam życie byłoby nudne.
    Internet naprawdę pochłania dużo czasu...
    with-ideas.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Mądre i pokrzepiające słowa. Zapraszam do siebie.
    http://zimoweautografy.blogspot.com/2016/04/15b-jan-ziobro.html

    OdpowiedzUsuń
  7. Jak mnie denerwuje gdy w szkole rzucają się na kogoś kto jest odrobinę inny niż oni ...
    Piękne zdjęcia!
    Pozdrawiam!
    http://fanofbooks7.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo ładne zdjęcia! Każdy powinien być sobą, aczkolwiek jest to w dzisiejszych czasach bardzo trudne. Pozdrawiam!
    wy-stardoll.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. cudne zdjęcia!
    Prawda,lepiej być "kimś" a nie jak każdy, lepiej być sobą a być z kilkoma osobami,niż być z "wszystkimi" i czuć się samotnym :)

    http://want-cant-must.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. ja nigdy nikogo nie udawałam bo uważam, że nie warto być gorszą wersją siebie :D

    mój blog [klik]

    OdpowiedzUsuń
  11. świetny post, podoba mi się to jak piszesz :)

    obserwuję!
    zapraszam do mnie http://meowtix.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. Ja też mogłabym sobie zrobić taki tydzień dla siebie, ale to chyba dopiero po maturze :)
    ❤ blog

    OdpowiedzUsuń
  13. Great post and great blog!! :) Have a nice day!! :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Fajny Post Zapraszam do mnie http://lifebyadusska.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  15. Pierwsze zdjęcie na tle nieba jest naprawdę niesamowite! :)

    http://ab-photographs.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  16. Haha ja w ogóle na co dzień nie używam komputera :D Od środy do soboty leżał mój laptop na dole i nawet tego nie zauważyłam, dopóki nie stwierdziłam, że chcę obejrzeć serial. Wtedy dopiero zaczęłam go szukać haha

    minimalistyczny.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. Masz rację każdy powinien być sobą:)
    Pozdrawiam
    Karolina

    OdpowiedzUsuń
  18. śliczne zdjęcia :)
    bardzo fajny post
    mypinkdreams3.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  19. Bardzo fajny post. Też uważam, że nie ma problemu, jeśli inspirujemy się czyimś stylem, ale nie należy dochodzić do absurdu i na siłę się upodabniać się do innych.
    PS Pomorskie, śpiew, blogowanie, tumblr... Chyba jesteś moją bratnią duszą. ^^

    Mój blog ♥

    OdpowiedzUsuń
  20. Ja tak miałam z fotografią 6 lat temu, kiedy zaczęłam robić zdjęcia, poczułam, że to właśnie ja, wychodzi mi to lepiej niż większość rzeczy i co najważniejsze sprawia mi to przyjemność. Właśnie ogromnie ważne jest znaleźć coś w czym będziemy się dobrze czuć i nie kopiując przy tym innych tylko się samorealizować. Bardzo fajny post, cieszę się, że są jeszcze takie osoby, które potrafią okiełznać pewne rzeczy i piszą o tym :) Obserwuje i Zapraszam do siebie :) http://moniaankaaphotography.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  21. Strasznie lubię takie posty, bardziej do mnie przemawiają niż haule czy recenzje kosmetyków. Fajnie piszesz. A co do braku internetu, ja często mam przypływ tematów w głowie jak jestem w szkole, dlatego zawsze lepiej mieć przy sobie notes jakiś kalendarzyk.
    twirling-pages.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  22. Bardzo piękny post! I tak właśnie powinniśmy się czuć :) Każdy z nas właśnie jest niepowtarzalny i to jest w nas najpiękniejsze ♥
    Ładne zdjęcia!
    Zaprasza do mnie na najnowszego posta- sytuacjabez.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  23. To prawda, każdy z nas jest idealny na swój sposób. Każdy jest inny i to sprawia, że staje się wyjątkowy.

    http://aaleksm.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  24. Masz rację, każdy z nas jest wyjątkowy. Nie rozumiem, dlaczego niektórzy chcą za wszelką cenę upodabniać się do innych, zamiast skupić się na swoich zaletach i rozwijać je. Często chcąc być nieidealną kopią kogoś innego zapominamy, że sami w sobie jestesmy wartościowymi ludźmi i nie potrzebujemy udawania kogoś innego żeby być lepszymi.
    Pozdrawiam!
    Mój blog-klik ♡

    OdpowiedzUsuń
  25. Te zdjęcia nad brzegiem jeziora są świetne <3 <3
    http://mirella-view.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  26. Super przesłanie, najlepiej być oryginalnym. :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Mądry post i super zdjęcia :)
    http://allegiant997.blogspot.com/2016/04/marcowanie.html

    OdpowiedzUsuń
  28. Lubie takie posty, daja do myślenia i zgadzam si,ę z toą w 100%

    ZAPRASZAM DO MNIE - kamilakate.blogspot.com

    <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3

    OdpowiedzUsuń
  29. Motywujący post :d warto być sobą ;D
    grlfashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  30. Dokładnie. Starającym się być tacy jak inni, niczego nie osiągniemy. Trzeba być orginalnym, a wtedy czytelnicy sami przyjdą. Bądźmy po prostu sobą! :D
    MÓJ BLOG

    OdpowiedzUsuń
  31. Nigdy nie lubiłam ludzi, którzy podążają śladami innych i nie są prawdziwi.

    claudine-bloog.blogspot.com --> MÓJ BLOG
    KANAŁ NA YT

    OdpowiedzUsuń
  32. Masz rację, poprzez naśladowanie innych niczego się nie osiągnie poza oszukiwanie własnej osobowości, dlatego najlepiej jest być sobą i nie iść ślepo za tłumem.
    Swoją drogą, zachęciłaś mnie do nadrobienia zaległości w książkach, na pewno poczytam coś w ten weekend! :)
    Pozdrawiam.
    http://nawiedzonadroga.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  33. świetny post! widać,że wlozyłaś w to dużo serducha:).


    styleandvital.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  34. Ludzie naśladują innych a nawet zachowują się jak o nim nie wspominając, że kopiują ich style, ponieważ chcą się czuć lepiej i aby każdy na nich zwracał uwagę. Ja jestem zdaniem że lepiej być sobą niż kimś kim się nie jest. W dzisiejszych czasach kopiowanie jest bardzo modne a szkoda, bo brak na ulicach osób na które na prawdę można zawiesić oko z zachwytu. Piękne zdjęcia.
    Pozdrawiam i obserwuję!

    OdpowiedzUsuń
  35. Bardzo madra notka! Czegos takiego szukalam! Nie warto isc za sladem innych ludzi tylko byc w 100% soba bo to czyni nas tak naprawde wyjatkowymi.

    http://veronicas-veronicass.blogspot.no/

    OdpowiedzUsuń
  36. świetnie napisane, cudowne zdjęcia!
    wpadnij do mnie :)

    MAYUM -click-

    OdpowiedzUsuń
  37. Zgadzam się z tym, że spontaniczne zdjęcia są najlepsze! Ogólnie świetny post i również nie rozumiem całego tego naśladowania gwiazd, youtuberów etc.

    W wolnej chwili zapraszam do siebie
    http://the-fight-for-a-dream.blogspot.com/
    Blog się spodoba? Zaobserwuj!

    OdpowiedzUsuń
  38. Jak będziemy próbować się do kogoś upodobnić, to stracimy całe piękno, które mamy w sobie, dlatego takie głupie jest naśladowanie kogoś.
    A co do braku internetu - zazdroszczę, sama nie potrafię powstrzymać się od nałogowego przesiadywania na różnych portalach i przydałby mi się taki detoks :)

    blondynkaczuje.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  39. Cudowne zdjęcia! Z treścią posta także się zgadzam! :)

    Pozdrawiam ♥
    SZELEST STRON

    OdpowiedzUsuń

Cześć!

Doceniam każdy zostawiony komentarz i obserwacje, to najbardziej cieszące serducho wynagrodzenie mojej pracy.
Jeżeli masz bloga, z wielką chęcią na niego wpadnę. ☺

Mam nadzieję, że jeszcze się zobaczymy!