#145 Wyniki konkursu + outfit.

by - 21:52


Wyniki konkursu, wiele osób na nie czeka - wiem, bo kilka z nich już do mnie pisało. Jednakże lubię trzymać ludzi w niepewności, więc musicie jeszcze chwilę poczekać i poczytać moje dzisiejsze wypociny, zanim się dowiecie o zwycięzcach, czy zwyciężczyniach. 
Mój blog był założony z myślą o postach 'lifestyle', jednakże jestem osobą, która lubi próbować nowych rzeczy, więc znajdują się czasem jakieś przemyślenia, a chcę coraz bardziej wgłębiać jakieś stylizacje i pomysły związane z nimi. Myślałam też nad Ciy, ale jeszcze nie zapędzajmy się za daleko! ☺  Nie chcę, by blog zanudzał was, a tym bardziej mnie. Każdemu i wszystkiemu potrzebne są jakieś zmiany, chociaż malutkie! ☺
Obecnie - mam rekolekcje, więc szkoła w tym tygodniu jest nawet znośna, bo jestem w niej bardzo króko. Z wszystkim teraz się wyrabiam, a organizacja mojego czasu wychodzi mi coraz lepiej, samopoczucie się poprawiło, a moim największym problemem teraz jest to, że przestano tłumaczyć mój ulubiony serial. W sumie cieszę się, że wszystko wróciło do normy. 





 | bluzka - klik | spodnie - sinsay | kardigan - cropp | buty - new balance |



WYNIKI       KONKURSU 

Wybór zwycięzców był bardzo trudny. Na koniec końców z mojego bloga wybrałam trzy najlepsze osoby, a z tych trzech osób została wybrana jedna. Jeżeli mam być szczera, zgłosiło się sporo osób i nawet nie wyobrażałam sobie, aż takiej aktywności i zainteresowania konkursem. Nie będę owijała w bawełnę, oto wyniki: 

1 MIEJSCE Waszczi Blog
2 MIEJSCE alsa.

Osoba, która zajęła miejsce 2 - alsa., proszę o kontakt na mojego e-maila! :) Pamiętajcie, że jeżeli zwycięzca nie zgłosi się w ciągu tygodnia, jego nagroda przepada i wybieramy nowego zwycięzce. 

Gratuluję każdemu! :) 


You May Also Like

44 komentarze

  1. Czasem warto spróbować czegoś nowego :)
    Gratuluję zwycięzcom! :)
    http://julixx-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratuluję wszystkim zwycięzcom konkursu :)
    Jeśli o mnie chodzi to uwielbiam czytać na blogach różne przemyślenia, uwielbiam w ten sposób konfrontować je ze swoimi własnymi. Może i są ostatnio trochę smutne, jednak zawsze gdy komentuję lub coś piszę staram się nie być "słodko-pierdząca". Zdjęcia mi się bardzo podobają, szzególnie tło. Szare drewno, gdzie takie znaleźć? :P
    www.tylko-szum.blog.pl

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam być szczera? Tło to 'wrota' od jednego budynku, bo mieszkam na gospodarstwie. Cholernie stare haha bardzo lubię robić na nim zdjęcia, bo wyglądają na prawdę spoczi i w końcu się na coś się mi ten budynek przydaje! :D Tak więc znajdziesz takie u mnie, zapraszam! :D

      Usuń
  3. Bardzo podoba mi się to, jak piszesz, a zdjęcia są świetne! Chętnie będę śledzić dalsze posty. :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Masz przepiękne włosy. :*

    https://www.youtube.com/channel/UCJpmZKn3o-UUvXmOU11YLDQ

    OdpowiedzUsuń
  5. Fajny ten kardigan :) Pasuje do koloru spodni.

    OdpowiedzUsuń
  6. Buty mi się podobają, ciekawa kolorystyka new balace'ów :-)

    OdpowiedzUsuń
  7. mi także podobają się new balance i poluje na nie już od dłuższego czasu :)
    http://mey-meyy.blogspot.co.uk/

    OdpowiedzUsuń
  8. Gratuluję zwycięzcom! Piękna stylizacja *.*
    Pozdrawiam wy-stardoll.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Ładne zdjęcia,aktualnie też mam problem z tłumaczeniem mojego ukochanego serialu :<
    Gratuluje zwycięzcom! :)
    Zapraszam <--Nowy post i zachęcam do obserwowania :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Przecudne włosy ;3 Gratuluję zwycięzcą ;)
    Mój blog - klik ♥

    OdpowiedzUsuń
  11. outfit jest świetny, idealny na codzień. na sesji wyglądasz profesjonalnie + oczywiście gratuluje zwycięzcy :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Stylizacja super! Gratuluję zwycięzcom :)
    liveteen17.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. śliczne zdjęcia ;)

    pozdrawiam i zapraszam serdecznie do mnie :)
    ewamaliszewskaoff.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Bardzo ładna stylizacja, szczególnie narzutka rzuca się w oczy :)

    http://marysiaofficialblog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. Masz przepiękne długie włosy

    Wymiana komentarzami lub obserwacją? http://fromkatrin.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  16. Gratulacje dla zwycięzców!
    Stylizacja bardzo fajna, sweterek który masz na sobie jest świetny
    x-lauraxx.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. Gratulacje dla zwycięzców! Bardzo podoba mi się stylizacja :)

    http://malinkamojabajka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  18. Świetny outfit! Mam podobny sweter i go uwielbiam haha :D
    Gratulacje dla zwycięzców,
    http://roksanaphotoechelon.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  19. Sliczne zdj. i fajny outfit w moim stylu :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Świetny outfit ! Gratuluję wszystkim wygranym:)
    http://internetsisters.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  21. super outfit :)

    http://karolinaslomka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  22. Gratuluje zwycięzcom :)
    Śliczne wyglądasz. Cudowne zdjęcia
    Bardzo podają mi się twoje buty.

    OdpowiedzUsuń
  23. Gratulacje dla zwycięzców konkursu ;).
    Podoba mi się twój outfit- lubię klasyczny styl.
    Jestem tu poraz pierwszy i urzekł mnie design bloga, sama robiłaś :)?

    pozdrawiam, powergirls22.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  24. Gratki dla zwycięzców ;)
    Wspaniały outfit, wiexej takich ;)

    OdpowiedzUsuń
  25. Gratulacje dla zwycięzców :) Ładny kardigan, fajne fotki :)
    Zapraszam:
    http://mirella-view.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  26. Super stylizacja<3
    http://agataweranika.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  27. Gratuluję wygranym! A ten sweterek to masz boski!
    pandabae.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  28. masz cudowne włosy <3
    http://karik-karik.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  29. Piekne zdjecia! Gratuluje zwyziezca! <3 xxx

    http://veronicas-veronicass.blogspot.no/

    OdpowiedzUsuń
  30. Zdjęcia są bardzo ładne!
    Gratuluję zwycięzcy ♥
    http://vici-bloog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  31. Dobrze ze u Ciebie wszystko sie uklada i jest ci latwiej przetrwac szkole, ahh 3 dni i swieta! Trzymam kciuki za bloga c:

    OdpowiedzUsuń
  32. gratuluje zwyciezca!
    + trochę mi brakuje do upragnionych 600 obserwatorów:\ byłabym wdzięczna za obserwacje za którą na pewno się odwdzięczę! zapraszam:) -> klik

    OdpowiedzUsuń
  33. Jakie piękne zdjęcia, blog świetny
    Karolina
    Mój blog: http://karolinaprzybyl.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  34. Świetna stylizacja i gratuluję wszystkim zwycięzcą!
    Mska-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  35. Gratuluje wszystkim :3 bardzo ciekawe zdjęcia :3 buty są super ładne

    tutajjestem-lekkomyslny.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  36. Gratulacje dla zwycięzców! :)
    Fajna stylizacja, masz śliczne włosy *.*

    nieprzescigniona.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  37. Super zdjęcia! :D Przeczytałam najpierw twoje ''wypociny'' jak chciałaś,a później zwycięzców :P

    Pozdrawiam,Jabłuszkooo :)
    Mój blog-KLIK!

    OdpowiedzUsuń
  38. Assalamualaikum Salam sejahtera untuk kita semua, Sengaja ingin menulis
    sedikit kesaksian untuk berbagi, barangkali ada teman-teman yang sedang
    kesulitan masalah keuangan, Awal mula saya mengamalkan Pesugihan Tanpa
    Tumbal karena usaha saya bangkrut dan saya menanggung hutang sebesar
    1M saya sters hampir bunuh diri tidak tau harus bagaimana agar bisa
    melunasi hutang saya, saya coba buka-buka internet dan saya bertemu
    dengan KYAI SOLEH PATI, awalnya saya ragu dan tidak percaya tapi selama 3 hari
    saya berpikir, saya akhirnya bergabung dan menghubungi KYAI SOLEH PATI
    kata Pak.kyai pesugihan yang cocok untuk saya adalah pesugihan
    penarikan uang gaib 4Milyar dengan tumbal hewan, Semua petunjuk saya ikuti
    dan hanya 1 hari Astagfirullahallazim, Alhamdulilah akhirnya 4M yang saya
    minta benar benar ada di tangan saya semua hutang saya lunas dan sisanya
    buat modal usaha. sekarang rumah sudah punya dan mobil pun sudah ada.
    Maka dari itu, setiap kali ada teman saya yang mengeluhkan nasibnya, saya
    sering menyarankan untuk menghubungi KYAI SOLEH PATI Di Tlp 0852-2589-0869
    Atau Kunjungi Situs KYAI www.pesugihan-uang-ghaib.com agar di
    berikan arahan. Supaya tidak langsung datang ke jawa timur, saya sendiri dulu
    hanya berkonsultasi jarak jauh. Alhamdulillah, hasilnya sangat baik, jika ingin
    seperti saya coba hubungi KYAI SOLEH PATI pasti akan di bantu Oleh Beliau

    OdpowiedzUsuń

Cześć!
Jeżeli jesteś w tym miejscu, będzie mi bardzo miło w momencie, w którym skomentujesz ten wpis. Każdy jeden komentarz to kop do działania!
Mój blog Ci się spodobał? Kolejnym kopem do dalszego działania będzie zostawiona przez ciebie obserwacja! Do zobaczenia ponownie! ☺♥