Wróciłam + Happy Easter ❤

By Dosiekk - 22:40



Hiii sunshines ♥

Pamiętacie mnie jeszcze? Nawet nie wiem jak ja mogłam się tak zapuścić w dodawaniu postów. Ostatni post był na początku marca. Szczerze mówiąc potrzebny był mi taki odpoczynek od blogowania. Teraz wracam z nową, pozytywną energią oraz nowymi pomysłami. Wydaje mi się, że pierwszy mój post po miesięcznej przerwie powinien być o tym co u mnie się działo, co prawda sądzę, że nie działo się za wiele. Właściwie ani nie odzywałam się tu, ani na fanpage bloga,  można powiedzieć, że zginęłam w świecie blogowym bez słowa, dlatego należą wam się chociaż wyjaśnienia o ile tak to mogę nazwać.


 Ten miesiąc zleciał mi bardzo szybko. Dużo szkoły - co równa się z tym że dużo nauki, przygotowania do testów, testy, święta i wiele innych prywatnych problemów. Późne wracanie do domu po szkole też nie współgrało z blogiem i youtube (klik), bo jak tu nagrywać, czy robić zdjęcia z takim okropnym swiatłem. Teraz wreszcie nastał czas odpoczynku. Co prawda krótkiego, bo zaledwie tygodniowego, ale to zawsze coś. Myślałam, że przez ten wolny czas dużo zrobię - znów się myliłam. Gdy będzie ładniejsza pogoda planuje zrobić więcej zdjęć, bo uwierzcie, że po szkole jest to niemożliwe. Może teraz po testach szóstoklasisty nam troszkę nauczyciele odpuszczą, ale sądzę, że nie na długo, bo przecież krótko już po nich będzie trzeba wystawiać oceny. Każdy wie, wystawianie ocen jak to wystawianie ocen. Tu poprawić sprawdzian, tu będzie ktoś całą lekcje odpytywał. Z czegoś te oceny wystawić trzeba.
 Mam nadzieję, że czas do końca roku szkolnego zleci mi bardzo szybko i doczekam się błogiego odpoczynku.

Wiem, że pierwszy post po takiej przerwie powinien być solidny i treściwy, ale ustaliłam, że posty będą się pojawiać według planu - raz tematyczny/outfit/diy czy coś w ten deseń, a raz o tym co u mnie, bo blog jest przecież również o mnie. :) 

Teraz troszkę spóźnione, chociaż czy ja wiem.. ;)


Zdrowych, pogodnych i rodzinnych Świąt Wielkanocnych spędzonych w przyjemnej atmosferze. Mokrego dyngusa i bogatego zajączka, ale pamiętajcie, że to nie jest najważniejsze! :) Aby na waszych twarzach zawsze witał uśmiech. Dobrych ocenek oraz tylko tych prawdziwych przyjaciół, którzy zawsze będą przy waszym boku. Czy to na dobre, czy na złe. ❤

/bluzka-house/

  • Share:

You Might Also Like

12 komentarze

  1. wzajemnie wesołych świąt i mokrego ;D Zajrzysz, skomentujesz? Bardzo mi na tym zależy. http://loveemyydreeam.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Welcome again ^^
    Super blog :)
    Bardzo ładny blog - sytuacjabez.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajnie, że znów z nami jesteś! ;)
    mokrego dyngusa!
    roxannee-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Czasami potrzebna jest przerwa. W końcu blog to ma być przyjemność, a nie obowiązek! :) Życzę Ci zawsze tej pozytywnej energii, bo wtedy wszystko lepiej się czyta.

    Mój blog, zapraszam :))

    OdpowiedzUsuń
  5. ja ostatnio też przestałam mieć ochoty do pisania postów, a teraz wszystko wróciło! Wspólna obs? Odpowiedź napisz u mnie na blogu. http://loveemyydreeam.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. czasem trzeba zrobic przerwe zeby zajac sie bardziej prywatnym zyciem, najwaznieszje zebys zaczeła dodawac teraz wiecej postów i wrocila do normalnego trybu :)
    Podoba mi sie design twojego bloga :)
    Pozdrawiam i zapraszam na mala dawke fotografii :)

    ----Poznaj mój świat fotografii----

    OdpowiedzUsuń
  7. Czasem taka mała przerwa jest bardzo potrzebna! :)

    Zajrzysz?
    Jully-Blog [KLIK]

    OdpowiedzUsuń
  8. Dobrze, że już wróciłaś :D

    kasia-kate1.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo ładny, przejrzysty blog :)

    Mogłabyś poklikać w linki do choies w moim ostatnim poście? Bardzo proszę, zależy mi na tej współpracy:)
    Mój blog
    Pomożesz?- jeśli tak koniecznie mi napisz komentarzu.

    OdpowiedzUsuń
  10. Fajny post ;)

    W wolnej chwili zapraszam do mnie na nowy post.

    OdpowiedzUsuń

Cześć!
Jeżeli jesteś w tym miejscu, będzie mi bardzo miło w momencie, w którym skomentujesz ten wpis. Każdy jeden komentarz to kop do działania!
Mój blog Ci się spodobał? Kolejnym kopem do dalszego działania będzie zostawiona przez ciebie obserwacja! Do zobaczenia ponownie! ☺♥