Winter is magical...

By Dosiekk - 21:17


Piszę ten post w urywkach, bo od wczoraj co chwilę wyłączają mi prąd. Super święta! 
W sumie nie mam pojęcia teraz, czy chciałam by zabrzmiało to sarkastycznie czy serio tak myślę. 
Z jednej strony - klimatycznie, spędzone z rodzicami i rodzeństwem, można było porozmawiać na wiele tematów i nie przesiedziałam całych świąt przy komputerze grając w simsy, lub pykając na internecie. ;) 
No ale właściwie rozpoczęłam od tematu prądu, a powinnam zacząć od życzeń, życzeń dla was! :) 
Czas świąt to czas magiczny, czas składania sobie życzeń, dlatego i chciałabym dzisiaj wam złożyć życzenia. Już z góry mówię, że nie jestem stworzona do pisania wierszyków świątecznych, czy też nawet urodzinowych, dlatego też, te życzenia będą najzwyklejsze w świecie. ;) 
A więc:

Zdrowych, pogodnych, radosnych i rodzinnych świąt Bożego Narodzenia. Oby powiodło wam się w życiu prywatnym. By te święta były najlepszymi do tej pory. Osobą, które prowadzą bloga, by powodziło im się jak najlepiej i by się rozwijał.  Co dla niektórych najważniejsze, oby prezenty wam się podobały i były takie jakie wam się wymarzyły. 
A na koniec, byśmy za rok spotkali się w tym samym gronie, albo i większym! :) 

Jeszcze skoro jesteśmy w temacie życzeń, dziękuję wszystkim którzy mi je złożyli w komentarzach po ostatnim postem. ♥ 



---------------------------------------------------------------------------------------------------------

Pierwsza część posta, tyczyła się świąt, ale w tej części chciałam was powiadomić (bo nie nie macie okien mieszkacie w kartonie), że w końcu spadł długo wyczekiwany przeze mnie śnieg. Nareszcie! :) 
Już nie mogłam się doczekać, a wczoraj wyglądałam bez przerwy przez okno z myślą "Kiedy spadnie śnieg?!" I spadło tyle, że drzewa się dosłownie uginają pod jego ciężarem. :) 
Już wyczuwam te zimowe zdjęcia na blogu, tylko czy ja znajdę osobę, która będzie mi je robiła?!
No, bo wolę nie ryzykować stawiając statyw z aparatem na śniegu jakby się przewrócił w ten mokry śnieg nie było by ciekawie. ;) Dzisiaj miałam mojego małego, jeszcze nie genialnego, ale prywatnego fotografa. ;) Mimo iż zdjęć nie potrafi zbytnio robić, to są takie które można wstawić, a ja jestem z niej dumna, że mimo tego, ze ma dopiero 7 lat to potrafi zrobić chociaż jakieś! ;) 

----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------


Patrząc na zdjęcia, różnią się one od tych co były robione podczas wiosny, lata, jesieni. Te są magiczne. To dzięki zimie, dzięki śniegowi. On nadaje zdjęciom tą magie. Zima jest magiczna. 
Kocham ten stan, kiedy idę i zaczynam zachowywać się jak dziecko otwierając na szerz buzię i wytykając język w oczekiwaniu, aż spadnie na niego kilka śnieżek. Nie wiem jak dla kogo, ale dla mnie jest to świetne uczucie. Kocham to robić i w końcu mogłam to swobodnie zrobić po długim czasie. :)  


------------------------------------------------------------------------------------





















--------------------------------------------------------------
Jak tam święta wam minęły? Dużo wpadło na wadze? Mikołaj was odwiedził? Jeżeli chcecie możecie się "pochwalić" co od niego dostaliście. ;) 

  • Share:

You Might Also Like

37 komentarze

  1. Jest u Ciebie śnieg?-----> zazdroszczę<3
    U mnie ani grama i się na to nie zapowiada :/
    Masz Piękna włosy *_*
    Obserwuję :*
    Mam pytanie; ile miałaś obserwatorów,gdy napisałaś do sheinside?
    Pozdrawiam :)

    roxa-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U nas też się nie zapowiadało ;) Miej nadzieję XD
      około 150/200. :)

      Usuń
  2. Masz piękne długie włosy ! :) U mnie zero śniegu, po prostu masakra :D tylko ten deszcz i deszcz:< Wesołych świąt !

    http://lvitt.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. jak kupie ładowarkę do aparatu idziemy na sesje :):)/ kala

    OdpowiedzUsuń
  4. ładne zdjęcia :)
    robotkidreamer.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo fajne zdjęcia :)
    Zazdroszczę śniegu <3

    ♥Zapraszam dziś do mnie na live, wszystkie informacje na blogu:

    http://ula-ulaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Życzę ci wszystkiego najlepszego :) Życzenia trochę spuźnione :c
    Tak te zdjęcia z zimy są magiczne ♥

    http://patutka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Wesołych świąt ♥ świetne zdjęcia

    OdpowiedzUsuń
  8. jak dużo śniegu śliczne zdjęcia

    http://jedynawswoimrodzajuu.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Zdolny mały fotograf ;)

    http://tina-y-wera.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Ale fajnie Ci z tym śniegiem, u mnie brak ;c

    indyjskipalisander.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. SZCZĘŚLIWEGO NOWEGO ROKU!

    zapraszam w wolnej chwili:
    sosnowskaphoto.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Jak dużo śniegu, u mnie spadł ale nie aż tak wiele :)
    Śliczne zdjęcia!

    22-ffashion.blogspot.com - klik :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Ale dużo śniegu! U mnie jest, ale nie aż tyle. Super! ♥

    http://dilshion.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. Łoo ile sniegu! *-*
    Przesliczne zdjecia. ;3
    Masz sliczne wlosy :)

    Zapraszam c:
    Prosze o klikanie w linki :D
    http://lusialuska.blogspot.com/2014/12/outfit-sweterek-z-sheinside.html?m=0

    OdpowiedzUsuń
  15. Masz śliczne włosy :D
    http://ms-charlotte-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  16. JAK DUZO ŚNIEGU :O I masz piękne włosy <3
    Pozdrawiam i zapraszam do siebie, dopiero zaczynamy 3IM (klik!)

    OdpowiedzUsuń
  17. mam nadzieję, że ty miło spędziłaś święta :D ale sypie u ciebie ! :D
    zapraszam ♥
    http://madeline-girl.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  18. Rzeczywiście, zima i śnieg mają w sobie tą magię, której nie może przebić żadna pora roku :D
    Bardzo ładne zdjęcia i masz cudowne włosy! Zazdroszczę! :)

    http://perfectly-imperfect-kate.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  19. U mnie nie spadł śnieg, ale to chyba nawet lepiej :)

    www.fotoinigi.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  20. Tak to jest z prądem, nie ma go w tej najpotrzebniejszej chwili !
    Mam nadzieję że i u mnie spadnie tyle śniegu :) Ładne zdjęcia !

    Mój Blog - klik!

    OdpowiedzUsuń
  21. U mnie również śnieg!:)


    http://1blacky.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  22. ten post jest jeszcze lepszy od poprzedniego, pisanie ich coraz lepiej ci idzie,
    dlatego z niecierpliwością czekam aż opublikujesz kolejny post
    wpadniesz do mnie? jeżeli masz chwilkę zostaw komentarz ;)
    obs=obs (zacznij a ja się zrewanżuję)

    http://tiffani426.blogspot.com
    HTTP://TIFFANI426.BLOGSPOT.COM

    OdpowiedzUsuń
  23. genialny blog ♥ będę tutaj często wpadać :D
    zapraszam oczywiście cieplutko do mnie :)
    http://flemour.blogspot.com/2014/12/choies.html
    +jeśli masz chwilę byłabym bardzo wdzięczna jeśli klikniesz w linki pod ubraniami :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Śliczne zdjęcia :)
    U mnie też jest dużo śniegu ^^

    porcelain-butterflies.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  25. U mnie właśnie sypie śnieg. Jest dużo ładniej niż na święta :p Miałam iść nawet na spacer ale coraz bardziej się chmurzy :c
    Szczęśliwego nowego roku! :)
    http://operacja-kojot.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  26. Super zdjęcia, dużo śniegu :D

    Obserwuję :)

    www.laura-ss.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  27. Macbooka :)
    Nie przytyłam ale się obżarłam tak że nie chodziłam tylko się toczyłam hahah
    Super włosy!
    http://naynay-lian.blogspot.com/2014/12/new-hair.html
    zapraszam! skomentujesz albo zaobserwujesz?

    OdpowiedzUsuń
  28. Masz śliczne włosy :)
    Masz bardzo fajnego blog będę zaglądać częściej .
    Pozdrawiam i zapraszam wolnej chwili do mnie .
    http://pauline-memories.blogspot.com
    Szczęśliwego Nowego roku .

    OdpowiedzUsuń

Cześć!
Jeżeli jesteś w tym miejscu, będzie mi bardzo miło w momencie, w którym skomentujesz ten wpis. Każdy jeden komentarz to kop do działania!
Mój blog Ci się spodobał? Kolejnym kopem do dalszego działania będzie zostawiona przez ciebie obserwacja! Do zobaczenia ponownie! ☺♥