Czeeeeść ♥

Wpadłam na pomysł zrobienia świątecznej serii na blogu. Właściwie przed świątecznej. Będzie ona nosiła nazwę #SoonChristmas. Będzie ona polegała na tym, że przynajmniej raz w tygodniu dodam post związany ze świętami Bożego Narodzenia. Będą to również DIY. ;)

Dzisiejszy tyczy się mojej świątecznej listy dla mikołaja. Wiem, że wszystkiego z tego nie dostane, że niektóre rzeczy dostanę dopiero na urodziny, które mam kilka tygodni po świętach. Są tu tez rzeczy które bym chciała dostać, ale będę zbierała na nie sama lub po prostu bardzo mi się podobają.  :) Zapraszam do postu! ;D




Więc tak mniej więcej prezentuje się moja świąteczna lista życzeń. Jest ona co najmniej duuża, ale jak mówiłam, są tu rzeczy na które będę zbierała sama, bądź które chciałabym kupić.

  Pierwszą rzeczą, jest aparat instax mini 8. Jest to rzecz, na którą będę zbierała sama. Przydałby mi się taki gadżet. Mogłabym szybko i łatwo zrobić wiele pamiątkowych zdjęć z wypadów ze znajomymi.

  Kolejną z kolei rzeczą, jest nowy szalik. O tak, muszę w końcu sobie sprawić nowy, ale poczekam na Mikołaja, bo to może on znajdzie w swoim magicznym worku jakiś i dla mnie ;)

  "Zostań jeśli kochasz", jest to książka na którą mam smaczka już trochę czasu. Oglądałam film, rozkleiłam się jak małe dziecko. Książkę tą, zamówiłam u Mikołaja. Mam nadzieję, że Mikołaj nie zawiedzie i znajdzie się dana książka w tym roku pod choinką. :)

  "Gwiazd naszych wina", oglądałam film i płakałam również jak dziecko. Jest to cudowna książka, którą bym bardzo chciała znaleźć pod choinką. :)

  Rękawiczki. No skoro zamawiamy u Mikusia szalik, to dlaczego nie rękawiczki. W tym roku poprosiłam w liście Mikołaja o rękawiczki, ale takie jak na zdjęciu. Z "dwoma palcami" czy jak to się mówi. Nie wiem. Oświećcie mnie! ;)

 Płyta One Direction - Four. Jak wiecie, albo i nie, jestem Directionerką. Płyta "Four" bardzo mi się podoba, mega mi przypadła do gustu, nie mówie, że inne są złe są rówież świetne, ale ta najbardziej wpadła mi do ucha. Bardzo bym chciała by ta płyta znalazła się pod choinką, lub bym dostała ją na urodziny. ;)

 Słodka bluza z firmy Aloha From Deer. Firma ta jest świetna. Ma cudowne ubrania, świetnej jakości (z tego co słyszałam) i właśnie zastanawiam się nad kupnem bluzy. :)

 Tablet. Na tablet zbieram sama i mam zamiar go kupić po nowym roku. W końcu muszę mieć jakieś koło ratunkowe w razie awarii laptopa, co czasem się zdarza. :)

  Obraz z nocnym widokiem miasta, jest już przeze mnie wypatrywany sporo czasu. Mam zamiar kupić go sama w dalszej przyszłości ;)

 Kubek. Nad kubkiem wypatruje, ale nie chcę kubka pierwszego lepszego. Chcę swój własny. Taki z przekazem np. jakimś napisem czy coś.  ;)

 Mniejszy plecak. Nad mniejszym plecakiem z jakimś fajnym wzorem wypatruje już od niedawna. Przydał by mi się taki między innymi na wycieczki szkolne. :)

 I już ostatnie. Sweterki. Musze się zaopatrzyć w sweterki. Może Mikołaj mi jakiś przyniesie w tym roku? ;)

______________________________________________________________


To już koniec dzisiejszego postu. Mam nadzieję, że podoba się seria. Jeżeli macie jakiś pomysł o czym na blogu (oczywiście o czym związanym z serią) chcielibyście poczytać, piszcie śmiało. Możecie jak chcecie też dać propozycje co mogę dodać świątecznego na youtube, mam już aparat więc mogę wracać do nagrywania. ;) 










13 komentarzy:

  1. Fajna wishlista, coraz częściej takie widuję i rzeczy są przeróżne.

    www.laura-ss.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajna lista, rzeczy są naprawdę ciekawe :)

    http://lifeagusi.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Ciekawa listaa <3
    http://kofanaxd.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie mogę się doczekać Twoich DIY. Tableta się chyba szybko nie doczekasz :P. Powodzenia w pisaniu postów :D ~~ Aga

    OdpowiedzUsuń
  5. Też chciałabym dostać instaxa mini, ale chyba uzbieram sama:)

    zapraszam do mnie-klik

    OdpowiedzUsuń
  6. Życze Ci żebyś coś dostała z tej listy,ogółem fajny post;)
    Zapraszam do mnie http://livee-for-the-moment.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. GNW jest boskie, mam książkę :) ogółem super wish-lista
    zapraszamm♥
    http://madeline-girl.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. fajne niektóre rzeczy są także na mojej liście. Co powiesz na wspólną obs?Odpowiedź napisz u mnie na blogu. http://loveemyydreeam.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. mam nadzieje że dostaniesz coś ze swojej listy :)

    niktniewidzi.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. ja mówię "rękawiczki z jednym palcem" :D
    dzisiaj zmiana adresu bloga :) więcej w najnowszym poście
    http://soooooooooswagkocie.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. też bym chciała if i stay i tfios ;c ale pewnie nie dostanę
    zaobserwowałam, miło jeśli się odwdzięczysz ;)
    donutworrybehappy.blogspot.com - zapraszam do mnie, nowy post o muzyce, której ostatnio słucham :)

    OdpowiedzUsuń
  12. świetne pomysły na prezent :)
    www.merydam.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Cześć!

Doceniam każdy zostawiony komentarz i obserwacje, to najbardziej cieszące serducho wynagrodzenie mojej pracy.
Jeżeli masz bloga, z wielką chęcią na niego wpadnę. ☺

Mam nadzieję, że jeszcze się zobaczymy!