Rok!

By Dosiekk - 21:56

To już rok! Rok odkąd mam tego bloga. Rok odkąd w internecie jest spora część mnie! Rok odkąd piszę to dla was. Rok odkąd robię co mogę by blog był jak najlepszy.
 Ogólnie blog powstał już może na początku sierpnia 2013, ale ja posty z tematem, nie przywitalne piszę już od 20 sierpnia 2013 roku. Jestem z siebie bardzo dumna, że już tyle to z wami jestem. Że już tyle dla was napisałam i że nadal się nie poddałam. Blog miał zadanie oderwania się rzeczywistości, oraz być sposobem na nudę. Udało się. Spisuję się nieźle!




---------------------------------

Może i nie mam zbyt silnej woli, ale wraz z kolejnym rokiem bloga, zmienia się on i zmieniam się ja. 
Blog na dniach zyska nowy design oraz będą się teraz pojawiały, bynajmniej mam taką nadzieję, bardziej "dopieszczone" posty i zdjęcia. Postaram się po raz już chyba 50, by posty były przynajmniej 2 razy w tygodniu. Musze się postarać, by zyskać silną wolę oraz nadzieję. W sumie jest cytat, który brzmi  "Zawsze mniej nadzieję, bez niej nie ma niczego.." 
Nie wiem, czy ja nie dodaję postów bo nie mam zrobionych zdjęć, czy raczej dlatego, że nie chce pisać byle czego na blogu. Obie opcje chyba są równie trafne. No cóż, pozostaję mi tylko się postarać! :) 

---------------------------------------



---------------------------

Blog bardzo się zmienił. Nie ma już zdjęć z kamerki webcamtoy, nie ma postów długości 10'ciu linijek, nie ma 2/3 zdjęć, bo jak jest możliwość dodaję więcej, nie ma zdjęć z internetu, są same robione przeze mnie. 
Jestem bardzo dumna, tak pisze już chyba drugi raz, że założyłam tego bloga. Przez ten rok zmieniłam się ja, zmieniał się z dnia na dzień on.

----------------------------------------------------



Ale chcę też zacząć zdrowe jedzenie (też po raz tysięczny). Słodycze? Jedynie we wtorki i piątki. Herbata? Bez cukru. Kolacja? Wcale, lub tylko płatki owsiane z jogurtem, innego dnia kanapka z np. pomidorem. Ograniczenie w soli, bo spożywam jej sporo do prawie każdego dania. Obiady będę jadła tak jak jadłam. ;) Plus do tego wszystkiego codziennie rano 10 minut rozciągania i 50 brzuszków. Trzeba się za siebie wziąć. Całe wakacje nic nie robiłam. Dosłownie. Tyle zaplanowałam, a jednak całe wakacje miałam taki chill out. 
No cóż, należy mi się, bo już za nie całe dwa tygodnie, będę stała przy drzwiach i dyżurowała w szkole, siedziała w szkolnej ławce i przepisywała zadania z matematyki, spędzała pół dnia w domu na nauce, bo co miesiąc będą mnie czekały testy przygotowujące do diagnozy 6tych klas. Jednym słowem, życie. Nikt nie mówił, że będzie łatwo. Błogie chwile się skończą, ale w końcu za coś się weźmiemy, przecież ile można siedzieć w domu:) 


----------

Moje zdjęcia? Chyba jedyne jakie miałam na komputerze. Chciałam zrobić nowe, ale sądziłam że i tak były by pomazane, bo wiało i ruszało by mi statywem. ;/

--------

  • Share:

You Might Also Like

31 komentarze

  1. Świetne zdjęcia i oby tak dalej , powodzenia w ciąg dalszym prowadzenia Go
    ZAPRASZAM do siebie ---->
    http://bigeers.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Super, no to życzymy jeszcze następnego i następnego i wieeeelu kolejnych lat pomyślnego blogowania :) Jeśli mogę wprowadzić małe poprawki - piszemy "odkąd" plus popraw "blogu" na "bloga" :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję że powiedziałaś. ;) Już lecę zmienić:)

      Usuń
  3. Gratuluję, oczywiście życzę dalszych sukcesów, fanów, obserwatorów i takich tam ;P
    madda blog->klik

    OdpowiedzUsuń
  4. Bradzo fajnie, że jestek tak wytrwała w prowadzeniu bloga :)
    http://ochasia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Gratuluję i życzę dalszych sukcesów :)
    http://smiletooliwia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. wszystko ok, ale chyba zapomniałaś dodać, kto jest autorem zdjęć :cc /Zuzka, kochana sąsiadka :*:*

    OdpowiedzUsuń
  7. Gratuluję roku bloga, to ogromy sukces bo naprawdę mało osób potrafi tyle wytrwać, mi rok minie we wrześniu :)
    izilleys.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Gratuluję roku bloga, to ogromy sukces bo naprawdę mało osób potrafi tyle wytrwać, mi rok minie we wrześniu :)
    izilleys.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Piękne zdjęcia i wygląd bloga :)
    Gratuluję,ja też już rok prowadzę bloga.

    someflins.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Gratulacje! :3 :D Zapraszam do mnie: http://board-of-feelings.blogspot.com/

    Pozdrawiam *.*

    OdpowiedzUsuń
  11. gratuluję sukcesów! :)

    byłoby mi miło gdybyś wpadła do mnie ;p
    ewamaliszewskaoff.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. śliczne zdjęcia! Gratuluję wytrwałości:*

    Pozdrawiam- Steffy, xoxo ;*
    ✿pisanepasja.blogspot.com✿

    OdpowiedzUsuń
  13. sliczne zdjecia :D! gratuluje wytrwałości na blogu :*

    Mam prośbę, poklikasz w linki w tym poście? -> ♔Mój post - klik♔ (wzamian masz szanse Cie polece w następnym poscie i się zrewanżuję)

    OdpowiedzUsuń
  14. Życzę wytrwałości i sukcesów! ;)

    Buźka ;*

    OdpowiedzUsuń
  15. Gratuluję i życze dalszych sukcesów :*
    pozdrawiam]
    http://klaudiaandclauudia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  16. Gratuluję, rok to dużo czasu :)
    Wytrwałości przez kolejne lata ♥
    KLIK-BLOG

    OdpowiedzUsuń
  17. O ja też prowadze blog od roku! ;*
    Piona! ♥

    Zapraszam na mój blog, jeśli Ci się spodoba - zaobserwuj ♥
    http://powodzeniaveronica.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  18. Gratuluję! :)

    Zapraszam do komentowania i obserwacji mojego bloga! :)
    lilianka-blog.blogspot.com





    OdpowiedzUsuń
  19. Gratuluję wytrwałości i życzę dalszych sukcesów :)

    Zapraszam do mnie
    http://flowers-demons.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  20. Gratuluję takiego sukcesu <3
    .
    .
    Zapraszam do mnie na konkurs ! Więcej szczegółów u mnie ^.^
    ♥ ♥ ♥ my-littleee-world.blogspot.com ♥ ♥ ♥

    OdpowiedzUsuń
  21. Gratulację i oby tak dalej !!!

    http://weraweronika.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  22. gratuluję wytrwałości! :)

    Pozdrawiam- Steffy, xoxo ;*
    ☾pisanepasja.blogspot.com☾

    OdpowiedzUsuń
  23. Gratuluję ♥Obserwuję
    Mam nadzieje ,że wpadniesz → juli-x.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  24. gratuluje;p
    Zapraszam do mnie na nowy outfit ;p
    Jeśli zaobserwujesz, napisz o tym w komentarzu a ja sie odwdziecze<3;*
    moohox3.blogspot.com
    instagram.com/maciejewskamalgosia

    OdpowiedzUsuń
  25. Gratuluję i życzę dalszych sukcesów w blogowaniu! :)
    matrelsy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Cześć!
Jeżeli jesteś w tym miejscu, będzie mi bardzo miło w momencie, w którym skomentujesz ten wpis. Każdy jeden komentarz to kop do działania!
Mój blog Ci się spodobał? Kolejnym kopem do dalszego działania będzie zostawiona przez ciebie obserwacja! Do zobaczenia ponownie! ☺♥