Organizacyjnie, króciutka porada. ;)

By Dosiekk - 21:15



"Wróciłam po ponad tygodniowej przerwie..." dosyć głupie jest zaczynanie posta właśnie tym zdaniem. Niestety, mamy ostatni miesiąc czegoś co zwie się szkoła. Niestety teraz mamy najgorszy okres, bo podciąganie ocen. Miliardy sprawdzianów oraz kartkówek. No tak "Przecież trzeba z czegoś wam te oceny wystawić..". Skąd ja to znam... jutro mamy aż 3, a może nawet 4 sprawdziany. Sama nawet dobrze nie spojrzałam. Niby nie wychodzi mi zła średnia, ale jestem chorobliwie ciekawa czy uda mi się mieć stypendium jak w zeszłym roku szkolnym oraz chorobliwie się o to staram. Na każdym przedmiocie staram się udzielać, oraz na niego dzień prędzej przygotować. Właśnie staram się ale nie zawsze skutecznie. Jak to się mówi..? Bywa.




Są w końcu dni ciepłe (wiem, że macie okna), więc z chęcią wychodzę na zdjęcia, lecz z niechęcią marnuje czas przed komputerem. No chyba, że tak jak dzisiaj i wczoraj mam powiększony migdał, to wole go nie zaziębiać bardziej na podwórzu. Wczoraj wieczorem ledwo ślinę przełykałam, więc za dobrze nie jest. :)
Dzisiaj święto naszych kochanych mamuś. ♥ Ja dałam mojej mamie tort. Takie duże serduszko w którym pomogła mi pani Kasia. Mama się bardzo ucieszyła, a tort zjedliśmy wieczorem razem z gośćmi. :) Każdemu smakował, więc chyba nie zawaliłam roboty. :) Co wy kupiliście mamą? Pochwalcie się w komentarzach. ;) 









zdjęcie tortu, lekko pomazane ponieważ telefonem, oraz telefon miałam całą prace i na aparacie na 99% znalazł się cukier puder




Wczoraj strasznie mi się nudziło. Jak już mówiłam - migdałki. Wpadłam na pomysł by zmienić coś w szafie, tak więc teraz mam rozwieszone wszystko kolorami oraz na takich samych wieszakach. Taki wyszedł efekt:


Mam nadzieję, że natknie mnie jeszcze taka wena i zrobię taki szyk również w półkach z bluzkami. :)
Uwierzcie, lepiej sobie powiesić głupio to brzmi kolorami, bo przecież komu się chce, ale wtedy wszystko lepiej i latwiej znaleźć, jest to super porada dla osób mających małą szafę tak jak ja.
Teraz kiedy mam tak ułożone, nawet ubieranie do szkoły zajmuję mi mniej czasu. Chce ubrać się jasno sięgam od razu do pierwszych wieszaków, chce ubrać się na ciemno szukam wieszaków które znajdują się bliżej końca. :)















\


Cudowne zdjęcie zrobione przez moją siostrę. 


Właśnie chciałam was powiadomić, że zniknęły wyniki ankiety gdzieś tydzień temu, ale mniej więcej wiem czego chcecie najbardziej. :) 

___________________________________________________________

KONKURS TRWA!

KLIK :-) 

  • Share:

You Might Also Like

13 komentarze

  1. Bardzo fajny wygląd bloga :)) Podoba mi się :) Obserwujemy?:D

    OdpowiedzUsuń
  2. Ciekawy blog. Zapraszam do mnie.
    Męski blog o modzie i lifestyl'u.

    http://gabriel-data.blogspot.com/

    Obserwacja za obserwację?
    Zaobserwuj, zobaczę zrobię to samo!
    Tylko przypomnij w komentarzu.
    www.gabriel-data.blogspot.com - KLIK

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękny torcik ;)

    http://koniarr.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Pani Kasia (i ty, oczywiście) jesteście bardzo utalentowane! W życiu bym takiego tortu nie przygotowała, nawet przy pomocy mojej babci! ;)

    shelf-of-books.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. nienawidzę teog miesiąca bo właśnie jest najgorszy w szkole :/

    oleksandra-official.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. fajny blog ;) zapraszam na mojego http://fashionofword.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Zawsze nauczycielom na koniec roku przypomina się że jeszcze trzeba napisać jakiś sprawdzian żeby było z czego wystawić oceny ahhahha :) Bardzo fajne zdjęcia !

    http://littleworldnessy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Niestety wiem co czujesz.. U mnie też teraz tylko sprawdziany ;-;
    Świetne zdjęcia :)
    ☯ Mój blog <- klik ☯

    OdpowiedzUsuń
  9. Kliknęłam w banner Sheinside, Rons&Tings, SammyDress i RoseWholesale. Liczę na rewanż w postaci kliknięć w bammer FakeTattoos.
    Obserwujemy? ^^ Odpisz u mnie ;p
    http://iampatrysja.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. prześliczna stylizacja :3

    Zapraszam do mnie bedzie mi bardzo miło jak skomentujesz:)

    http://kwiatowy-urok.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. Oby udało CI się dostać stypendium! :)
    Ja staram się o pasek na świadectwie i stresuję się tym, ale staram się być dobrej myśli :)

    OdpowiedzUsuń
  12. ___(▓▓▓▓)
    ____(▓▓▓▓)
    _____(▓▓▓▓)
    ______(▓▓▓▓)
    _______(▓▓▓▓)
    ________(▓▓▓▓)
    _________(▓▓▓▓)
    __________(▓▓▓▓)
    ___________(▓▓▓▓)
    ____________(▓▓▓▓)
    _____________(▓▓▓▓)
    ______________(▓▓▓▓)
    _______________(▓▓▓▓)
    ________________(▓▓▓▓)
    _________________(▓▓▓▓)
    _________________.(▓▓▓▓)
    __________________(▓▓▓▓)
    __________________(▓▓▓▓)
    __________________(▓▓▓▓)
    _________________.(▓▓▓▓)
    _________________(▓▓▓▓)
    ________________(▓▓▓▓)
    _______________(▓▓▓▓)
    ______________(▓▓▓▓)
    _____________(▓▓▓▓)
    ____________(▓▓▓▓)
    ___________(▓▓▓▓)
    __________(▓▓▓▓)
    _________(▓▓▓▓)
    ________(▓▓▓▓)
    _______(▓▓▓▓)
    ______(▓▓▓▓)
    _____(▓▓▓▓)
    ____(▓▓▓▓)
    ___(▓▓▓▓)
    __(▓▓▓▓)
    _(▓▓▓▓)
    .(▓▓▓▓)
    (▓▓▓▓)
    (▓▓▓▓)
    (▓▓▓▓)
    .(▓▓▓▓)
    _(▓▓▓▓)
    __(▓▓▓▓)
    ___(▓▓▓▓)
    ____(▓▓▓▓)
    _____(▓▓▓▓)
    ______(▓▓▓▓)
    ______.(▓▓▓▓)
    _______(▓▓▓▓)
    _______(▓▓▓▓)
    _______(▓▓▓▓))
    ______((▓▓▓▓▓))
    ______(▓▓▓▓▓▓)
    _____((▓▓▓▓▓▓))
    ____(▓▓___▓▓▓▓)
    ___.(▓▓___▓▓▓▓))
    ___▓▓▓___▓▓▓▓▓))
    _(▓▓▓▓___▓▓▓▓▓▓)
    ((▓▓▓▓________▓▓▓)
    (▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓))
    (▓▓▓▓▓___▓▓▓▓▓▓))
    (▓▓▓▓▓___▓▓▓▓▓▓))
    (▓▓▓▓▓___▓▓▓▓▓▓))
    (▓▓▓▓▓___▓▓▓▓▓▓))
    (▓▓▓▓▓___▓▓▓▓▓▓))
    (▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓))
    (▓▓▓▓___▓▓___▓▓▓)
    (▓▓▓▓___▓___▓▓▓▓)
    (▓▓▓▓_____▓▓▓▓▓▓)
    (▓▓▓▓___▓___▓▓▓▓))
    (▓▓▓▓___▓▓___▓▓▓))
    (▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓)
    (▓▓▓▓________▓▓▓▓)
    (▓▓▓▓___▓▓▓▓▓▓▓▓)
    (▓▓▓▓_____▓▓▓▓▓▓))
    (▓▓▓▓___▓▓▓▓▓▓▓▓)
    (▓▓▓▓________▓▓▓▓)
    ((▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓))
    _((▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓)
    __((▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓))
    ___((▓▓▓▓▓▓▓▓))
    ____((▓▓▓▓▓▓▓))
    _____((▓▓▓▓▓▓)
    ______((▓▓▓▓))
    _______((▓▓▓))
    _______((▓▓▓)
    ______((▓▓▓)
    _____((▓▓▓)
    ____((▓▓▓)
    ___.(▓▓▓)
    __(▓▓▓)
    .(▓▓▓)
    (▓▓▓)
    ((▓▓)))
    ((▓▓))
    _(▓▓))
    __(▓▓)
    ___(▓▓)
    ____(▓▓)
    _____(▓▓)
    ______(▓▓)
    _______((▓)))
    ________((▓))
    _________((▓)
    _________((▓)
    _________(▓)
    ________(▓)
    _______(▓)
    ______(▓)
    ______(▓▓))
    _____((▓▓▓))
    ______(▓▓▓▓▓))
    _______(▓▓▓▓▓▓▓))
    _______(▓▓▓▓▓▓▓))
    _______(▓▓▓▓▓▓▓))
    _______(((▓▓▓▓▓))
    ________((▓▓▓▓))
    ________(▓▓▓▓)
    _______(▓▓▓▓)
    ______(▓▓▓▓)
    _____(▓▓▓▓)
    ____(▓▓▓▓)
    ___(▓▓▓▓)
    __(▓▓▓▓)
    _(▓▓▓▓)
    .(▓▓▓▓)
    (▓▓▓▓)
    (▓▓▓▓)
    .(▓▓▓▓)
    _(▓▓▓▓)
    __(▓▓▓▓)
    ___(▓▓▓▓)
    ____(▓▓▓▓)
    _____(▓▓▓▓)
    ______(▓▓▓▓)
    _______(▓▓▓▓)
    ________(▓▓▓▓)
    _________(▓▓▓▓)
    __________(▓▓▓▓)
    ___________(▓▓▓▓)
    ____________(▓▓▓▓)
    _____________(▓▓▓▓)
    ______________(▓▓▓▓)
    _______________(▓▓▓▓)
    ________________(▓▓▓▓)
    _________________(▓▓▓▓)
    _________________.(▓▓▓▓)
    __________________(▓▓▓▓)
    __________________(▓▓▓▓)
    __________________(▓▓▓▓)
    _________________.(▓▓▓▓)
    _________________(▓▓▓▓)
    ________________(▓▓▓▓)
    _______________(▓▓▓▓)
    ______________(▓▓▓▓)
    _____________(▓▓▓▓)
    ____________(▓▓▓▓)
    ___________(▓▓▓▓)
    __________(▓▓▓▓)
    _________(▓▓▓▓)
    ________(▓▓▓▓)
    _______(▓▓▓▓)
    ______(▓▓▓▓)
    _____(▓▓▓▓)
    ____(▓▓▓▓)
    ___(▓▓▓▓)
    __(▓▓▓▓)
    _(▓▓▓▓)
    .(▓▓▓▓)
    (▓▓▓▓)
    (▓▓▓▓)
    (▓▓▓▓)
    .(▓▓▓▓)
    _(▓▓▓▓)
    __(▓▓▓▓)
    ___(▓▓▓▓)
    ____(▓▓▓▓)
    _____(▓▓▓▓)
    ______(▓▓▓▓)
    ______.(▓▓▓▓)
    _______(▓▓▓▓)
    _______(▓▓▓▓)
    _______(▓▓▓▓))
    ______((▓▓▓▓▓))
    ______(▓▓▓▓▓▓)
    _____((▓▓▓▓▓▓))
    ____(▓▓___▓▓▓▓)
    ___.(▓▓___▓▓▓▓))
    ___▓▓▓___▓▓▓▓▓))
    _(▓▓▓▓___▓▓▓▓▓▓)
    ((▓▓▓▓________▓▓▓)
    (▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓))
    (▓▓▓▓▓___▓▓▓▓▓▓))
    (▓▓▓▓▓___▓▓▓▓▓▓))
    (▓▓▓▓▓___▓▓▓▓▓▓))
    (▓▓▓▓▓___▓▓▓▓▓▓))
    (▓▓▓▓▓___▓▓▓▓▓▓))
    (▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓))
    (▓▓▓▓___▓▓___▓▓▓)
    (▓▓▓▓___▓___▓▓▓▓)
    (▓▓▓▓_____▓▓▓▓▓▓)
    (▓▓▓▓___▓___▓▓▓▓))
    (▓▓▓▓___▓▓___▓▓▓))
    (▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓)
    (▓▓▓▓________▓▓▓▓)
    (▓▓▓▓___▓▓▓▓▓▓▓▓)
    (▓▓▓▓_____▓▓▓▓▓▓))
    (▓▓▓▓___▓▓▓▓▓▓▓▓)
    (▓▓▓▓________▓▓▓▓)
    ((▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓))
    _((▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓)
    __((▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓))
    ___((▓▓▓▓▓▓▓▓))
    ____((▓▓▓▓▓▓▓))
    _____((▓▓▓▓▓▓)
    ______((▓▓▓▓))
    _______((▓▓▓))
    _______((▓▓▓)
    ______((▓▓▓)
    _____((▓▓▓)
    ____((▓▓▓)
    ___.(▓▓▓)
    __(▓▓▓)
    .(▓▓▓)
    (▓▓▓)
    ((▓▓)))
    ((▓▓))
    _(▓▓))
    __(▓▓)
    ___(▓▓)
    ____(▓▓)
    _____(▓▓)
    ______(▓▓)
    _______((▓)))
    ________((▓))
    _________((▓)
    _________((▓)
    _________(▓)
    ________(▓)
    _______(▓)
    ______(▓)
    ______(▓▓))
    ______((▓▓▓))
    _______(▓▓▓▓▓))
    _______(▓▓▓▓▓▓▓))
    _______(▓▓▓▓▓▓▓))
    _______(▓▓▓▓▓▓▓))
    _______(((▓▓▓▓▓))
    ________((▓▓▓▓))
    ________(▓▓▓▓)
    _______(▓▓▓▓)
    ______(▓▓▓▓)
    _____(▓▓▓▓)
    ____(▓▓▓▓)
    ___(▓▓▓▓)
    __(▓▓▓▓)
    _(▓▓▓▓)

    twój blog jest fajny i ciekawy :D

    OdpowiedzUsuń
  13. Świetny blog! zapraszamy: http://styletimeee.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Cześć!
Jeżeli jesteś w tym miejscu, będzie mi bardzo miło w momencie, w którym skomentujesz ten wpis. Każdy jeden komentarz to kop do działania!
Mój blog Ci się spodobał? Kolejnym kopem do dalszego działania będzie zostawiona przez ciebie obserwacja! Do zobaczenia ponownie! ☺♥