Yeah !

by - 20:03



     
 Hei. Co tam u was kochani? 
 U mnie w miarę. Yeah jutro wycieczka. Jestem spakowana. Tylko został mi wybór ubrań, ale to już jutro.Dowiedziałam się, że mam się na wycieczce opiekować jakimś małym chłopcem z klasy II. 
Mam nadzieję, że będzie grzeczny, bo też chcę czegoś się z tej wycieczki dowiedzieć.
Na pewno zrobię zdjęcia tylko, że aparatem w telefonie. Mam nadzieję że będzie to udana wycieczka :) 
Muszę nagrać piosenki na mp3, które ładuje mi się już cały dzień, by wytrzymało od 08 do 16-30. Jeśli ktoś jeszcze dzisiaj będzie komentować to polećcie mi jakieś fajne piosenki. Byłabym wdzięczna. 




Julka robiła mi dzisiaj zdjęcia, z nich wyszło jej tylko parę, ale jak na 6 latek jest niezłym fotografem. ;) 
Co chwilę ruszała aparatem i nie mogła przestać, po chwili sama zrozumiała jak ma go trzymać i oto są rezultaty. 










You May Also Like

13 komentarze

  1. Super! Bawsię db! :DDDDDD /Edzie :D

    OdpowiedzUsuń
  2. super post/Agatkaaaa ;33

    OdpowiedzUsuń
  3. super post a piosenke to ja najbardziej lubie Amy MacDonald This is the life, a jak lubisz adele to Adele rolling in the deep ;* kocham ten blog

    OdpowiedzUsuń
  4. O kurczę ! Fajnie Ci !
    Powodzenia na wycieczce ;3
    Świetny blog ;))
    Zapraszam też do mnie http://sytuacjabez.blogspot.com/ ♥♥

    OdpowiedzUsuń
  5. Mrr jaka piękna cippkaa <3 /Duśka ;3

    OdpowiedzUsuń
  6. baw się dobrze ^^ Jeej, czy tam z tyłu jest plakat 1D? Jesteś directionerką? Ja owszem <3 Polecam ci Talk Dirty :)
    http://the-sandyy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Fajny post *o*
    Śliczne zdjęcia ♥

    OdpowiedzUsuń
  8. MMMMM jakie słit focie *O* / B.

    OdpowiedzUsuń
  9. Fajny blog, będę wchodzić ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Hahaha taa, już powoli mam dość tej piosenki :D
    Taka głupia, a w ucho wpada hahahah ♥
    Świetne zdjęcia ♥
    http://everyday-smart.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. wow !!!
    that is beautiful !! amazing colors..
    the combo is just looking stunning !~!~
    I really loved it~!~

    similar stuffs!~!~!~@


    http://www.jollychic.com/?a_aid=SIRIUSIT

    OdpowiedzUsuń
  12. Hej! Świetny blog, ciekawie piszesz i widać, że wkładasz w to wiele serca! A wygląd ? Jest przeeśliczny~! Mam do Ciebie prośbę, wiem, że może nie lubisz takich wiadomości, ale czy mogłabyś kliknąć w baner od sheinside na moim blogu ? jeśli to zrobiłaś to wystarczy, że napiszesz w komentarzu, a ja polecę twój blog w następnej notce! To dla mnie takie ważne ! :*

    paula-paulka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Cześć!
Jeżeli jesteś w tym miejscu, będzie mi bardzo miło w momencie, w którym skomentujesz ten wpis. Każdy jeden komentarz to kop do działania!
Mój blog Ci się spodobał? Kolejnym kopem do dalszego działania będzie zostawiona przez ciebie obserwacja! Do zobaczenia ponownie! ☺♥