Little surprise

By Dosiekk - 21:10


Hei kochani,jak tam dziś u was ? 
Ja dzisiaj od powrotu ze szkoły brałam się za nagrywanie vlogu, ale zasmucę niektórych, nie mogę go przerobić, więc dodanie go na youtube się przesunie. Jak jutro wróci Paulina to może mi pomoże. 
Jej już w sobotę jadę na wycieczkę. Jeszcze się zastanawiam co ubrać, bo to jest długa kwestia zastanowienia. Dzisiaj w szkole pomagałam pani Barbarze zawieszać pracę na ścianach. Kto wie, może w końcu będzie moja ? Nie pozostaje mi nic innego niż starać się by były ładne. 
Dzisiaj miałam małą niespodziankę jak wróciłam do domu ze szkoły. Niczego nieświadoma ja, siadam na krzesło i odpalam laptopa siedzę sobie chwile a tam coś spada bardzo się przestraszyłam bo wcale się nie wierciłam a tu takie coś. Schylam się i myślę że spadł mi ołówek, okazuje się że siedzi tam Julka. Bym wstawiła zdjęcie, ale tak się śmiałam, że wyszło zbyt pomazane. :)
Czytam teraz "Opowieści z Narnii". Ogólnie to czytam to pierwszy raz, nigdy przedtem nie czytałam zawsze oglądałam. :)
Myślałam trochę o zmianie wyglądu, ale to kwestia zastanowienia. 



Dzisiaj miałam pożyczone od Pauliny aparat, Julka to wykorzystała i zrobiła mi zdjęcie. Powiem wam, że jak na 6 lat to wyszło ono śliczne. *.*
Wydaje mi się, że zauważyliście tą prace z tyłu. Tego Spangebob'a rysował 8 latek. Jego prace mi się tak podobają. Podziwiam go. Chyba nawet mi on by tak nie wyszedł. ;) 

spodnie / rynek, 30 zł. 


Tak mnie wzięło na Demi, dzisiaj prawie cały dzień słucham tej piosenki. Jest cuudowna. 
Mówię wam, zaczniecie słuchać to nie będziecie chcieli przestać. ;) 

  • Share:

You Might Also Like

6 komentarze

  1. Fajna sweet focia ale nie zmieniaj wyglądu bo jesteś ładna. ;*

    OdpowiedzUsuń
  2. Mmmm śliczności *O*

    OdpowiedzUsuń
  3. ładne zdjęcia :) słodki misiu..
    czekam na vloga!

    dusiabloog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Wow :o Co jak co ale fotogeniczna to ty jesteś <3 :) ;*

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja uwielbiam Demi. ♥ Ma świetne piosenki, a ta jest jedną z moich ulubionych. ;)

    http://ohlovelyseriously.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Cześć!
Jeżeli jesteś w tym miejscu, będzie mi bardzo miło w momencie, w którym skomentujesz ten wpis. Każdy jeden komentarz to kop do działania!
Mój blog Ci się spodobał? Kolejnym kopem do dalszego działania będzie zostawiona przez ciebie obserwacja! Do zobaczenia ponownie! ☺♥