An average weekend

By Dosiekk - 20:40

Hei
Bardzo rzadko tu piszę, ale nigdy nie wiem o czym wam tu napisać. Przepraszam. 
Jak na razie nie mam aparatu więc będę dodawała mało zdjęć. Ale myślę, że na razie będą wam się podobały zdjęcia kamerką. No, ale przejdźmy do dzisiejszej notki. ;) 

Mieliśmy teraz długi weekend. Dzisiaj jest święto. Właśnie z tego powodu występowałam w piątek i dzisiaj na akademii. Moim zdaniem wyszło mi nieźle. 
Postanowiłam założyć pamiętnik, ale taki pamiętnik w którym codziennie zapisuje co czuję, co przeżyłam w danym dniu itd. Oczywiście nie będę zaniedbywała bloga. Notatki, jak już wiele razy pisałam, będę dodawała wtedy kiedy mam pomysł. I starać się będę co dwa trzy cztery dni. ;)

Obejrzałam już dzisiaj 5 odcinków Violetty. Na początku mówiłam, że jest to głupi film, w ogóle go nie oglądając. Teraz go uwielbiam ♥
Teraz tak też robimy i to często np. kogoś nie znamy, a odpychamy na bok i go nie lubimy, nie lubimy czegoś, a jak to spróbujemy to od razu pokochamy.  Uwierzcie mi. : ) 










Nutka na dziś. ♥ xx











  • Share:

You Might Also Like

11 komentarze

  1. Nie ma to jak violetta :3 szłit focie <33 / Bunia <3

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetne zdjęcia , fajnie że masz taki serial który lubisz oglądać ;D
    Super blog♥

    OdpowiedzUsuń
  3. Ślicznie młoda :3 mmmm nie ma to jak piosenki z violetty :D :* / Bunia <3

    OdpowiedzUsuń
  4. Jak tu jesteście to zostawcie kom a nie ;) / B.

    OdpowiedzUsuń
  5. kamerkowe fociaki najlepsze ;D

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetny blog :)
    Obserwuję i liczę na rewanż.

    http://my-maagic-life.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. spamujcie <3

    http://normalbutdidnot.blogspot.com/#_=_

    OdpowiedzUsuń
  8. na akademii wyszłaś super jak prawdziwa aktorka zazdroszczę talentu ;)

    OdpowiedzUsuń

Cześć!
Jeżeli jesteś w tym miejscu, będzie mi bardzo miło w momencie, w którym skomentujesz ten wpis. Każdy jeden komentarz to kop do działania!
Mój blog Ci się spodobał? Kolejnym kopem do dalszego działania będzie zostawiona przez ciebie obserwacja! Do zobaczenia ponownie! ☺♥