Halloween

By Dosiekk - 22:03

Cześć. Jak wiecie, dziś jest halloween. Halloween nie jest Polskim świętem, jest to święto amerykańskie. Wiele osób jest przeciwne tej tradycji. Tak tradycji. W Polsce prawie każdy się przebiera. Bardzo popularne są : Wiedźmy, zombie, wampiry, duchy. Ja byłam przebrana za czarownice. Taką bez miotły, ale byłam. Paulina pomalowała mi twarz, a ja natapirowałam włosy. Nie chodziłam po domach. Byłam tylko u Dusi i oglądałyśmy filp pt. "Ona to on" polecam. Na początku był nudny i chciałyśmy wyłączyć, ale potem nas bardzo wkręciło. Nie wiem. Nie potrafię pisać długich postów, bo myślę, że was zanudzam. No, ale krótkich też nie potrafię pisać, bo to tak wygląda że się nie staram. ;)
Jupi. Już 108 obserwacji. ♥♥ xx














Gwiazdy też przebierają się na halloween. 

                                                     
                                                                     Ariana Grande



Perrie Edwards i Leigh-Anne Pinock


Nutka na dziś.


Jestem wielką fanką Little mix. Bardzo lubię ich piosenki. No, ale tej żadna nie pobije. Kocham ją. <3 :3 


  • Share:

You Might Also Like

14 komentarze

  1. Fajny makijaż *-*
    Oglądałam ten film ale już bardzo dawno !
    http://modowyfreestyle.blogspot.com/
    Zapraszam do mnie halloweenowy post

    OdpowiedzUsuń
  2. mmm halloween *O* świetna nutka <3 / Bunia

    OdpowiedzUsuń
  3. nie obchodzę halloween, ale podobają mi sie te przebrania, babeczki i inne :)

    obserwuję i liczę na rewanż! http://maphotographiee.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczna ♥
    Może obejrzę ten film ; >

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie obchodzę halloween, ale chciałabym. Oglądałam już ten film i jest naprawdę zabawny!


    Ciebie obserwuję, zapraszam do mnie, może jak Ci się spodoba to zostaniesz na dłużej?

    julalula.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Podoba mi się tu ;*
    Poklikasz w banner na moim blogu ? <3
    agrestaco6.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetne zdjęcia, świetny blog :) Będę tu częściej zaglądać !
    Ja obserwuję i liczę na rewanż :)))))

    http://zeta354.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. świetny ten twój blog.! po postach widać że wiesz o czym piszesz :)
    obserwuje i licze na revanż z twojej strony:))

    malinkaxpp.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Fajny miałaś makijaż ! :)
    Mam prośbę czy klikniesz u mnie w link na blogu dot. współpracy? bardzo mi na tym zależy, z góry dzięki !
    http://iiga-aa.blogspot.com/2013/11/voguec.html

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetny blog i makijaż! Ja nie obchodzę Halloween ale chciałabym :) Obserwuję. ;)
    Oglądałam już parę razy ten film :) Podoba mi się.
    Bardzo było by mi miło gdybyś skomentowała mojego posta i zaobserwowała bloga, jeśli ci się spodoba :3
    http://craazygirll.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. Masz całkiem dobrego bloga, ale potrzeba jeszcze dużo pracy :)
    Powodzenia

    OdpowiedzUsuń
  12. lubie halloween ale nie chodziłam w tym roku jakoś za bardzo nie było czasu :)

    OdpowiedzUsuń

Cześć!
Jeżeli jesteś w tym miejscu, będzie mi bardzo miło w momencie, w którym skomentujesz ten wpis. Każdy jeden komentarz to kop do działania!
Mój blog Ci się spodobał? Kolejnym kopem do dalszego działania będzie zostawiona przez ciebie obserwacja! Do zobaczenia ponownie! ☺♥