Udane ognisko. :3

by - 22:10

Z góry przepraszam za kolor ale pisałam ten pierwszy akapit z kuzynką
na Facebooku dlatego może być tło na połowę białe na połowę czarne. ; )

Siema , to znowu ja mam nadzieję że podoba wam się mój blog :> notka dziś nie będzie zbyt długa :c Wiec zbliża się koniec wakacji jutro poniedziałek a w następny będzie już rozpoczęcie roku .. z jednej strony fajnie bo spotkamy się kolegami , koleżankami , przyjaciółmi i spotkają nas nowe wspomnienia , przygody beka na wycieczkach ale z drugiej strony nauka , klasówki szkolne problemy , kłótnie jak z resztą bywają , kartkówki , pytania ustne i cała masa innych .. ale jakoś to przeżyjemy <33
Teraz przepisze wam moją notatkę którą pisałam koło 02:00 w nocy. : ) Tak na telefonie. ;D
"Na ognisku u P. Sebastiana i P. Kasi było jednym słowem super. No właśnie nie mówiłam w ostatniej notce że idę na ognisko. No i mam pełno zdjęć tyle że kabla USB do telefonu brak. :/ Niektóre są słabej jakości no ale ta mniejsza część. Były lampiony. :3 Pani zapalała z tatą a ja z Dusią trzymałyśmy aż się napompuje. Jeden, fioletowy się przerwał i zaczął palić, ale mój cud tata jakoś tak z nim pobiegł że poleciał do góry i nie powiem jak na rozerwany długo leciał, a ja marzyłam że poleci do Jusa do Kanady i się darłam. xD Z kolei drugi nam się udał bym pomarańczowy, i na dodatek się krócej pompował i dłużej leciał. To były na prawdę wspomnienia - sweet focie z Pauliną i Szymonem, zdjęcia ognia, zdjęcia jedzenia, zdjęcia nalewającego picia Marcina, fotki lampionów, wydzieranie się P. Sebastiana, DJ Pelcia ;D tancerz Szymek śpioch Emila, zjarana Doss i Dusia. :D . To ognisko z pewnością zapamiętam do końca życia."

No więc to sobie pięknie pisałam gdy już koło 02:00 zasypiałam na stojąco.
No a co do roku szkolnego. Dam wam zdjęcia kilku super zestawów, które z przyjemnością bym założyła. Przy niektórych są opisy. xD ;]
Proszę komentujcie, obserwujcie i polecajcie. Wiecie jak to motywuje.?















You May Also Like

2 komentarze

  1. Fajne ciuszki :)

    OdpowiedzUsuń
  2. śliczne ubrania zapraszam http://follower-of-fashion.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Cześć!
Jeżeli jesteś w tym miejscu, będzie mi bardzo miło w momencie, w którym skomentujesz ten wpis. Każdy jeden komentarz to kop do działania!
Mój blog Ci się spodobał? Kolejnym kopem do dalszego działania będzie zostawiona przez ciebie obserwacja! Do zobaczenia ponownie! ☺♥