By Dosiekk - 18:48

Ja nie mogę czy to już druga sesyjka w tym tygodniu.? No ale przejdźmy do szczegółów dzisiejszego dnia.
A więc byłam dzisiaj z mamą w Starogardzie. No i widziałam tyle fajnych ciuchów. No ale nie miałam wzięte ze sobą tyle kasy. ;_;
Ale za to sesyjka wyszła. ^^ Zdjęcia są zaczepiste. :P




      Dziękuję Natalia za super sesję. <3



Dziwne oczy. Słońce świeciło. ;) :D 




No to tak zakończę tego posta, bo jestem tak głupia że przez przypadek usunęłam notatkę którą koło godziny na telefonie pisałam. ;_;
Jutro będzie dłuższa i ciekawsza obiecuję. <3 
Czytajcie, Obserwujcie, Polecajcie. <33 


Nutka na dziś : 


  • Share:

You Might Also Like

6 komentarze

  1. Czy ty nieprzesadzasz aby z tą swoją pięknością. Weź wyjdź. Kckckck ;** Debilu mój.

    OdpowiedzUsuń
  2. Hej.! Nominowałam cię do LBA. Jeżeli chcesz wziąć udział w zabawie, to zapraszam do mnie.!:)
    http://nicolee-blogs.blogspot.com/
    PS.Bardzo fajne zdjęcia.:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczna jesteś!
    http://littleworld-cynamon.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajny blog , zdjęcia super ! ;* życzę ci żeby twój blog został bardziej popularny i było więcej obserwatorów ;] Jesteś śliczną dziewczyną :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję... to miłe, a nawet bardzo. : )

      Usuń

Cześć!
Jeżeli jesteś w tym miejscu, będzie mi bardzo miło w momencie, w którym skomentujesz ten wpis. Każdy jeden komentarz to kop do działania!
Mój blog Ci się spodobał? Kolejnym kopem do dalszego działania będzie zostawiona przez ciebie obserwacja! Do zobaczenia ponownie! ☺♥